PDA

Bekijk de volledige versie : ARCAM DV78 : Verder gaan met eerdere dvd



rveldhuizen
04-05-2006, 21:23
Heb net een nieuwe dvd speler aangeschaft, ARCAM DV78... pracht apparaat, maar heb 1 vraagje: is er een mogelijkheid om een onderbroken dvd (bijvoorbeeld door uitzetten van het apparaat, of wellicht er uit halen en er weer in doen van de dvd) met een druk op een (welke??) toets weer verder te laten gaan (op het punt van onderbreking)?

Het enige wat ik uit de handleiding kan afleiden is dat je op MEM moet drukken voordat je de onderbreking inzet (bv. uitzetten apparaat), maar lijkt me wat omslachtig en werkt volgens mij alleen bij niet uit het apparaat halen... Bij mijn vorige kon ik op Resume (play toets) drukken (Loewe), als het apparaat het aangaf. Dat ding onthield zelfs een paar dvd's tegelijk...

Johan van den D.
07-05-2006, 10:10
Volgens mij gaat dat ook niet wat je wilt.
Zodra je de disc uit de speler haald heb je geen geheugen punt volgens mij.
Wel bij stoppen of uitzetten.

rveldhuizen
08-05-2006, 15:18
das mooi jammer.... :(

Dan was dat iig het punt waarin de Loewe beter was :) Maar ja, die is toch echt helemaal overleden... en de kwaliteit van de Arcam is gelukkig stukken beter (met name bij CD's afspelen)...

Alexander D
08-05-2006, 17:26
das mooi jammer.... :(

Dan was dat iig het punt waarin de Loewe beter was :) Maar ja, die is toch echt helemaal overleden... en de kwaliteit van de Arcam is gelukkig stukken beter (met name bij CD's afspelen)...

Kan toch wel hoor. Met de mem toets dus. Daarmee kun je drie locaties 'bookmarken'. Moet je dus effe indrukken van te voren.

Bij mij Onkyo is dat overigens wel handig geregeld. Als ik 1 keer op stop druk en de speler enkel standby zet, (speler heeft nog een aparte knop om hem ook helemaal af te zetten) kan ik de dvd de volgende keer als ik de speler waar aan zet gewoon vanaf dat punt verder kijken. Er zit ook een memory op maar die gebruik door deze functie dus nooit.

Johan van den D.
08-05-2006, 17:34
das mooi jammer.... :(

Dan was dat iig het punt waarin de Loewe beter was :) Maar ja, die is toch echt helemaal overleden... en de kwaliteit van de Arcam is gelukkig stukken beter (met name bij CD's afspelen)...

Kan toch wel hoor. Met de mem toets dus. Daarmee kun je drie locaties 'bookmarken'. Moet je dus effe indrukken van te voren.

Bij mij Onkyo is dat overigens wel handig geregeld. Als ik 1 keer op stop druk en de speler enkel standby zet, (speler heeft nog een aparte knop om hem ook helemaal af te zetten) kan ik de dvd de volgende keer als ik de speler waar aan zet gewoon vanaf dat punt verder kijken. Er zit ook een memory op maar die gebruik door deze functie dus nooit.Maar werkt dit ook als je tussendoor een andere dvd bekijkt of de huidige dvd uit de speler haald want daar ging het volgens mij om.

Zoals je het hier omschijf werkt bij mij ook overigens.