PDA

Bekijk de volledige versie : SCHERPTE LCD TV´s in de Winkel en Thuis



marlongobitz
04-05-2006, 22:12
Hallo
Ik loop gisteren de mediamarkt hier in Budapest in en weet niet wat ik zie: LCD tv´s te vergelijken met die van mij (nieuwste Toshiba 32"), maar heel veel scherper, levendiger beeld. Echt schitterend.
Weet iemand hoe dit kan? Ik probeerde het te vragen in de winkel, maar niemand sprak er Engels noch Duits. Ik zat wel dat al deze tv´s op een of ander kastje aangesloten zaten. Is dat het (verkoop)geheim?
bedankt!
marlon

keys
04-05-2006, 23:31
Gokje ...

Ik vermoed dat dat 'bakje' dat je gezien hebt een soort router of zo is dat verbonden is met hun server.
Die dan op zijn beurt hd doorstuurt naar de tv.
Het kan natuurlijk ook een blue-ray speler zijn geweest.
Zo heb ik er ene gezien in MM in Brussel.
en ik moet wel zeggen dat het beeld inderdaad veel scherper en mooier was dan anders.
Dus denk ik dat je hd gezien hebt op z'n hoogste resolutie.

Groetjes .

GameBelgium
05-05-2006, 07:32
Moeilijk te zeggen eigenlijk... hoe kijk je thuis tv? Via de gewone kabel? Als dat het geval is zal beeld via satelliet al een hele verbetering zijn. Als het 'kastje' dan ook nog een een HD ontvanger was is de verklaring snel gevonden.

Wat de reden ook is, het is goed nieuws voor jou: je hebt gezien wat je toestel aankan en waaraan je je kan verwachten onder ideale omstandigheden. Iets om naar uit te kijken dus!

Marcel den Haan
05-05-2006, 09:00
Beetje onnodig om meerdere threads hierover te openen.