PDA

Bekijk de volledige versie : RCV: Sincity 2-DVD Metal Case Special Edition



Arnold van Oostrum
11-05-2006, 18:17
RCV: Sincity 2-DVD Metal Case Special Edition



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2255)

Chris W
11-05-2006, 18:23
like I said before 8) : Mine! :D

first post :roll: :lol:

Cloud
11-05-2006, 19:29
Dit is dus geen extended cut?

Paul H.
11-05-2006, 19:53
Wat nou oplage is beperkt? Komen ze met een mooie editie is de oplage beperkt.... :x

Ronald Sneep
11-05-2006, 21:45
RCV :( eerst een TE kale versie uitbrengen ,en dan eindelijk na 3 jaar :wink: komen ze met een mooie editie is ie beperkt :( :(

Maar ik ga hem wel bij mijn collectie voegen :D

En het zal waarschijnlijk om een publiciteits stunt gaan ,volgens mij zijden ze bij de LOTR ROTK giftset hetzelfde. En die is ook nog te krijgen.

Chris W
11-05-2006, 22:08
Dit is dus geen extended cut?

Ik denk van wel. Disc 2 is volgens deze specificaties exact t zelfde als de R1 SE 2de disc. Let wel op, bij de zogenaamde extended versie zijn wel 4x de afzonderlijke aftitelingen opgeteld. Dus in wezen komt t op een minuut of 2 extra ofzo.

Naja, we zullen zien. Ik haal hem sowieso. Zal zo snel mogelijk laten weten of t "extended" is of niet.

Frank
11-05-2006, 22:59
Zo te zien mist de DVD twee audiocommentaren.

Dennis Kuijper
11-05-2006, 23:48
Misschien toch maar aanschaffen.

Jeroen D
12-05-2006, 07:17
Dit is dus geen extended cut?

Ik denk van wel. Disc 2 is volgens deze specificaties exact t zelfde als de R1 SE 2de disc. Let wel op, bij de zogenaamde extended versie zijn wel 4x de afzonderlijke aftitelingen opgeteld. Dus in wezen komt t op een minuut of 2 extra ofzo.

Naja, we zullen zien. Ik haal hem sowieso. Zal zo snel mogelijk laten weten of t "extended" is of niet.

Dus de extended cut is dus 2 minuten langer dan het origineel ?
Ik dacht 23 minuten. Maar dat ligt dus aan de aftiteling ?

BassFace
12-05-2006, 10:08
Iemand enig idee HOE beperkt de oplage is ? spreken we 5000 stuks, 10.000 stuks, of 50.000 stuks ? Een echte beperkte oplage is zeker en van 10.000 stuks of liefst minder.

Martin Zuidervliet
12-05-2006, 11:56
Te laat ik heb die eerste versie al en ik ga hem niet een tweede keer kopen voor wat lekkers in een koekblik en in beperkte oplagepraatjes trap ik ook niet. :P

Aspers
12-05-2006, 12:16
Als de filmindustrie het ilegaal downloaden wil tegengaan, moeten ze met deze onzin snel stoppen!

In het vervolg wacht ik eerst een jaar voordat ik een film koop. Want er komt toch wel een special edition, director's cut, extended edition, etc.... :evil:

HiddeV
12-05-2006, 13:21
Bedoelen ze niet dat de metal case een beperkte oplage is en als die op is het een andere hoes krijgt?

Sneaker
12-05-2006, 14:06
Bedoelen ze niet dat de metal case een beperkte oplage is en als die op is het een andere hoes krijgt?
Zoals met Saw? Die begon als steelbook maar kwam ik later tegen als keepcase met sleeve.

Daniël V.
12-05-2006, 14:56
Bedoelen ze niet dat de metal case een beperkte oplage is en als die op is het een andere hoes krijgt?
Zoals met Saw? Die begon als steelbook maar kwam ik later tegen als keepcase met sleeve.
In het geval van Saw is het steelbook niet echt vervangen. De ene keer zie ik het een, en dan weer het andere in de winkels liggen, en soms ook beide opties. Mij lijkt het ook meer een reclamespreuk, dat hele "beperkte oplage"-gedoe. Verandert echter niets aan het feit dat ik hem in huis haal. :P :wink:

Daniel1974
12-05-2006, 21:31
Twee audiocummentaren en het boekwerk met het stripverhaal niet te vergeten.

Dit is echt belachelijk, maar een beetje nadenkend DVD koper had dit al mijlen ver kunnen zien aankomen. Ik heb altijd bewust gewacht, en heb al maanden geleden de prachtige R1 deluxe editie in huis gehaald. Mocht de NL versie echt gelimiteerd zijn, kun je altijd nog voor die gaan. Of misschien zowiezo beter.

Choice is up to you.

Chris W
12-05-2006, 21:52
Twee audiocummentaren en het boekwerk met het stripverhaal niet te vergeten.

Dat mis ik dus echt niet. Tarantino moet gewoon opzouten, boek heb k geen behoefte aan (heb de dvd al :roll: ) en een 3de commentaar track met Austin, Texas audio reaction ??? :roll: riiiiiight.... k steek die dollars wel in me zak en koop lekker deze.

Fafa
12-05-2006, 22:41
Als de filmindustrie het ilegaal downloaden wil tegengaan, moeten ze met deze onzin snel stoppen!

Het enige wat filmmaatschappijen willen (al zo lang ze bestaan) is snel op korte termijn zo veel mogelijk cashen. Aan een lange termijn visie doen ze dan ook echt never nooit.

Maar goed, on topic....ik laat deze uitgave aan me voorbij gaan. Ik vond Sin City namelijk geen bijzondere film (als 1 van de weinigen?).

Wim S.
13-05-2006, 10:45
Ik heb de r1 versie en die ga ik niet vervangen voor deze versie, ziet er wel leuk uit trouwens.

Jeroen D
13-05-2006, 10:56
Dit is dus geen extended cut?

Ik denk van wel. Disc 2 is volgens deze specificaties exact t zelfde als de R1 SE 2de disc. Let wel op, bij de zogenaamde extended versie zijn wel 4x de afzonderlijke aftitelingen opgeteld. Dus in wezen komt t op een minuut of 2 extra ofzo.

Naja, we zullen zien. Ik haal hem sowieso. Zal zo snel mogelijk laten weten of t "extended" is of niet.

Dus de extended cut is dus 2 minuten langer dan het origineel ?
Ik dacht 23 minuten. Maar dat ligt dus aan de aftiteling ?

Niemand antwoord op m'n vraag ? :wink:

Symphony X
13-05-2006, 14:22
Dit is dus geen extended cut?

Ik denk van wel. Disc 2 is volgens deze specificaties exact t zelfde als de R1 SE 2de disc. Let wel op, bij de zogenaamde extended versie zijn wel 4x de afzonderlijke aftitelingen opgeteld. Dus in wezen komt t op een minuut of 2 extra ofzo.

Naja, we zullen zien. Ik haal hem sowieso. Zal zo snel mogelijk laten weten of t "extended" is of niet.

Dus de extended cut is dus 2 minuten langer dan het origineel ?
Ik dacht 23 minuten. Maar dat ligt dus aan de aftiteling ?

Niemand antwoord op m'n vraag ? :wink:

Als ik het goed heb, is het het volgende: de extended heeft een verhaal erbij dat ook weer iets van 20-30 min duurt.

Chris W
13-05-2006, 21:07
Dit is dus geen extended cut?

Ik denk van wel. Disc 2 is volgens deze specificaties exact t zelfde als de R1 SE 2de disc. Let wel op, bij de zogenaamde extended versie zijn wel 4x de afzonderlijke aftitelingen opgeteld. Dus in wezen komt t op een minuut of 2 extra ofzo.

Naja, we zullen zien. Ik haal hem sowieso. Zal zo snel mogelijk laten weten of t "extended" is of niet.

Dus de extended cut is dus 2 minuten langer dan het origineel ?
Ik dacht 23 minuten. Maar dat ligt dus aan de aftiteling ?

Niemand antwoord op m'n vraag ? :wink:

Als ik het goed heb, is het het volgende: de extended heeft een verhaal erbij dat ook weer iets van 20-30 min duurt.

Bullshit :roll:

What's New in the Extended Version?
"The Customer Is Always Right" (the opening sequence with Josh Hartnett and Marley Shelton) has no new footage, but now goes straight into the one-minute epilogue with Hartnett and Alexis Bledel that closed the theatrical cut.
"The Hard Goodbye" (with Mickey Rourke as "Marv" ) has two new sequences totaling about two minutes: Marv encounters his mother and finds his gun, and talks to Weevil in the club.
In "The Big Fat Kill" (with Clive Owen and Benicio Del Toro), some short dialogue is restored, along with another wicked slice by Miho (Devon Aoki)--about a minute total.
"That Yellow Bastard" (with Bruce Willis and Jessica Alba) has about 3.5 new minutes: there are more visitors to Hartigan's hospital bed, including his wife and a nurse; Carla Gugino's Lucille character comes to assist Hartigan when he wants to get out of jail (probably the best addition); and Mr. Shlubb and Mr. Klump have some more lines.

Jeroen D
14-05-2006, 10:48
Dus 6.5 minuut nieuw materiaal ? :(
Sorry, maar dan laat ik deze mooi liggen. Is toch echt te weinig.....

Chris W
14-05-2006, 10:58
Dus 6.5 minuut nieuw materiaal ? :(
Yup, rest is 4x de aftiteling :P Ik pik m wel op, heb de film nog helemaal niet in me collectie.

Jeroen D
14-05-2006, 12:22
Dus 6.5 minuut nieuw materiaal ? :(
Yup, rest is 4x de aftiteling :P Ik pik m wel op, heb de film nog helemaal niet in me collectie.

Dan zou ik 'em zeker kopen :wink: Blijft een geweldige film.
Ik heb de originele uitgave al en dan voegt deze te weinig toe.

Aloys
14-05-2006, 12:23
What's New in the Extended Version?
"The Customer Is Always Right" (the opening sequence with Josh Hartnett and Marley Shelton) has no new footage, but now goes straight into the one-minute epilogue with Hartnett and Alexis Bledel that closed the theatrical cut.

Jammer, dat vond ik juist een sterk punt van de theatrical cut..

Dennis Oosterhuis
15-05-2006, 10:45
Ik vond dit een van de beste films van de laatste 2 jaar, dus die MOET ik in een mooie uitvoering hebben! :D

Z-Man
15-05-2006, 19:49
Heb Sin City nog niet op dvd gekocht en dat heb ik extra gedaan omdat ik wist dat deze editie ook hier uit zou gaan komen. Was wel ERG lang wachten op een van mijn favoriete films van 2005, maar goed. Nu hopen dat de Steelcase mat is en niet glanzend (vingervlekken etc) dan zit het wat mij betreft helemaal goed!

j_man
19-05-2006, 10:40
geen comic bijgesloten bij deze uitgave? Dat zou jammer zijn. Maar goed, ik haal hem toch wel, ik had met de aanschaf gewacht op deze uitvoering.

Rickje
22-05-2006, 10:04
Ik heb Sin City nog niet dus schaf ik deze wel aan.. hier heb ik ook wel op gewacht dus 31 mei sta ik in de winkel..

Aloys
22-05-2006, 18:50
Deze is toch Limited ?

Frank
22-05-2006, 18:51
Deze is toch Limited ?
Ze zeggen 't.

Roy Langeveld
23-05-2006, 22:10
Oh boy, wat ben ik weer blij dat ik altijd braaf het nieuws op dvd.nl lees en netjes gewacht heb, dit belooft weer veel goeds. Sin City was zeker één van de meest bijzondere films van 2005, al vond ik de hype eromheen wat ver gaan. Het is vooral veel vorm en weinig inhoud, maar qua stijl is dit één van de beste comic-verfilmingen ooit. Een paar extra's die daarover uitweiden vind ik dus wel degelijk welkom, en ik verheug me nu al op Robert Rodriguez' 10 minute cooking school.
Ach, en wat dat "beperkte oplage" betreft, dat is gewoon een verkooptruc. Als je binnen een week na de release gaat shoppen kun je er vast wel één bemachtigen; met een slaapzak voor de deur gaan liggen lijkt me onnodig.

Aloys
23-05-2006, 22:34
Ach, en wat dat "beperkte oplage" betreft, dat is gewoon een verkooptruc. Als je binnen een week na de release gaat shoppen kun je er vast wel één bemachtigen; met een slaapzak voor de deur gaan liggen lijkt me onnodig.

Maar zijn ze er na een half jaartje ook nog ?

Frank
23-05-2006, 22:42
Ach, en wat dat "beperkte oplage" betreft, dat is gewoon een verkooptruc. Als je binnen een week na de release gaat shoppen kun je er vast wel één bemachtigen; met een slaapzak voor de deur gaan liggen lijkt me onnodig.

Maar zijn ze er na een half jaartje ook nog ?
Tja, dat hangt af van de interesse die de consument in deze titel heeft en hoeveel ervan deze uitgave gemaakt zijn.

Daniël V.
25-05-2006, 22:01
Ach, en wat dat "beperkte oplage" betreft, dat is gewoon een verkooptruc. Als je binnen een week na de release gaat shoppen kun je er vast wel één bemachtigen; met een slaapzak voor de deur gaan liggen lijkt me onnodig.

Maar zijn ze er na een half jaartje ook nog ?
Tja, dat hangt af van de interesse die de consument in deze titel heeft en hoeveel ervan deze uitgave gemaakt zijn.
Je hebt wel kans dat het steelbook na een tijdje vervangen wordt door een keepcase, om de "exclusiviteit" hoog te houden. Met de interesse zal het denk ik wel goed zitten. Ik ga hem in ieder geval meteen halen.

Ralfers
27-05-2006, 18:12
ga hem zeker wel halen :D meteen de 31e.. heb ook gewacht tot er een 2 disc editie uitkwam :) blijkt dus ook nog steelcase te zijn, helemaal mooi :D

Ralfers
31-05-2006, 14:27
Heeft iemand deze dvd wel kunnen krijgen? Ik ben net in Groningen geweest, en heb nergens deze dvd kunnen vinden... Overal hadden we hem nog niet binnen gekregen :( beetje jammer..

Roy Langeveld
31-05-2006, 14:59
Heeft iemand deze dvd wel kunnen krijgen? Ik ben net in Groningen geweest, en heb nergens deze dvd kunnen vinden... Overal hadden we hem nog niet binnen gekregen :( beetje jammer..
Yep, FRS Zutphen heeft hetzelfde probleem. De film staat in de computer, maar is niet binnengekomen. Volgens de verkoper kan het dan een aantal dagen duren, hopelijk geen hele week. :cry:

Ralfers
31-05-2006, 15:20
Hmmm, heb net op wat sites gezocht naar release data, en de Music Store geeft zelf aan dat ie 9 juni pas uit komt :shock: Zou ik wel heeel erg jammer vinden dan :(

http://www.musicstore.nl/index?products_id=859110

Frank
31-05-2006, 16:16
Dat is nou altijd met releases waarop veel mensen zitten te wachten. Dan gaat er altijd iets mis met de levering.

Aloys
31-05-2006, 16:17
FRS in purmerend heeft hem ook niet..

Roy Langeveld
01-06-2006, 20:50
Zo te horen is het een landelijk probleem, dus. Eventjes was ik bang dat alle exemplaren in het westen geleverd waren, maar het is kennelijk een logistieke kwestie. Of is er al iemand die hem wel al heeft?

Ralfers
01-06-2006, 21:29
Nee, de release is denk ik uitgesteld :( ik heb al gehoord dat ie nou 7 juni zou uitkomen, maar heb ook al 9 juni gelezen... Afwachten maar :(

//edit

Aaaargh! :cry: zie ik nu op FRS.nl 10 juni als release datum staan :cry:

Sneepie
06-06-2006, 13:23
Ach, dit jaar zal ie wel uitkomen.

Weet iemand al meer?

Roy Langeveld
10-06-2006, 15:03
Ein-de-lijk!! Heb hem net gehaald bij de FRS, nadat ik afgelopen week elke dag ben wezen kijken of-ie er al was. Mooie steel-case verpakking, de extra's zijn naar het schijnt ook helemaal top, dus dat wordt genieten vanavond.

Ralfers
10-06-2006, 16:19
kheb hem gisteren (9 juni) gehaald bij de Media Markt in Groningen voor 17.99 :)

Roy Langeveld
10-06-2006, 22:38
Net gekeken, hartstikke coole film, maar ik ga nu toch even klagen. De hoofdfilm op disc 1 behoort volgens de achterkant van steelcase een DTS track te hebben. EN DIE STAAT ER DUS BIJ MIJ NIET OP!!!!!!!!!

Vanuit het hoofdmenu kan je naar Set-up, maar hier kan je alleen het audiocommentaar van Robert Rodriguez inschakelen, plus de ondertitels van dit commentaar. De andere commentaartracks die de R1 versie wel had ontbreken idd. Je kan de ondertitels van de film alleen aan- en uitschakelen via de afstandsbediening van je dvd speler, en het enige geluidsspoor naast het audiocommentaar is een Dolby 5.1 track (die overigens uitstekend is, dus het is wellicht geen groot gemis. Maar het was wel beloofd).

Ik voel me toch een beetje genaaid dat die DTS er niet op zit terwijl dat wel op de hoes staat. Daarnaast hebben de extra's op disc 2 geen ondertiteling, dus de extended cut die daar op staat ook niet. Het is echt ongelooflijk, zelfs als RCV eens een mooie uitgave uitbrengt, dan weten ze wel weer iets te verknallen.

Ralfers
11-06-2006, 00:02
mja, die DTS tracks enzo trek ik me nooit wat van aan :P weet niet eens wat beter klinkt of wat dan ook (heb ook geen surround system ofzo :P). kstop altijd gewoon de dvd erin, en als ik de film dan ook hoor, ben ik blij :P :)

en de ondertitels van de extra's vind ik ook niet supererg.. ben wel gewend.. erg veel dvd's hebben de extras niet ondertiteld, dus daar stoor ik me niet echt aan :P tzou wel handig zijn geweest, maja :P

vond deze uitgave nog altijd mijn geld wel waard ^_^