PDA

Bekijk de volledige versie : RGB op X-Box en DVD speler



Hotsparky
12-05-2006, 21:40
Ik heb 2 apparaten die via RGB aangesloten moeten worden (via SCART) Nu is het probleem dan ik maar een rgb scart aansluiting op mijn tv heb. Is er een manier om te zorgen dat ik toch die 2 apparaten aan kan sluiten via RGB, bijvoorbeeld met een splitter?

michel1
13-05-2006, 07:39
Ikzelf gebruik ook een scartsplitter voor de X-box en de Playstation 2
van B-tech (quintro4). Deze heeft 5 RGB scart ingangen en 1 uitgang
naar de TV. Schakelt zelf over als je een van de apparaten aanzet mits je goede scartkabels gebruikt.Gekocht bij Conrad voor 80 euro, maar gisteren een bij BCC gezien van Monstercable voor 90 euro. Met de normale scartsplitters van een paar euro krijgt ik nl. allemaal schaduwen van TV-zenders erdoor en bij deze niet.

Hotsparky
14-05-2006, 10:39
Ik zat even te kijken in het breedbeeld assortiment van Philips. Ik zag daar alleen maar tv's staan met een RGB scart ingang. Zijn er eigelijk tv's die meerdere rgb scarts hebben of zul je dan toch met splitters moeten werken?

Er zullen toch wel meer mensen zijn die meerdere rgb apparaten aangesloten hebben op hun tv.

michel1
19-05-2006, 18:39
Er zijn TV's met twee scart-rgb's van Philips was dit de 32pw8807.
Misschien de 32pw9520 ook wel.

Slogra
22-05-2006, 15:42
Ook bij deze splitters/schakelaars moet je goed opletten dat alle ingangen/uitgangen RGB ondersteunen, vaak is dit niet het geval.

Ik gebruik de 3-weg scart schakelaar op deze pagina: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_47.html