PDA

Bekijk de volledige versie : WK voetbal wél in breedbeeld via Sport 1



Eric van Ballegoie
15-05-2006, 15:01
WK voetbal wél in breedbeeld via Sport 1



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2256)

Martin van Tuijl
16-05-2006, 16:16
Dat is goed nieuws voor mij en m´n plasma. Heb nog een paar maanden sport1 gratis, dus ben blij met dit nieuws. Wel benieuwd wie het commentaar gaat doen...

Eric van Ballegoie
17-05-2006, 09:19
Vrijwel zeker Wim Kieft naar ik begrepen heb.

Marcel Hagels
19-05-2006, 17:18
Ik heb vanmiddag bij de lokale televisieboer verschillende LCD-tv's gezien met het HD signaal van HD-NL1. Ik vond dit echter behoorlijk tegenvallen. Aleen de 2x Philips met ambilight ( Euro 2400 en 4999 ) vond ik wel redelijk beeld hebben. Een goede CRT met digitale decoder heeft misschien niet zo'n scherp beeld maar wel mooiere kleuren en dat vind ik net zo belangrijk.

Ik denk dus dat ik mijn geld maar op de bank houd.

Lex v/d Moolen
19-05-2006, 18:09
Van Hanegem doet daar ook vaak analyses, heerlijk droog op zijn manier :)

Normaal zit Kees Jansma er ook altijd bij, maar ik neem aan dat die het te druk zal hebben met perschef knvb.

yohan
19-05-2006, 19:05
Ik heb vanmiddag bij de lokale televisieboer verschillende LCD-tv's gezien met het HD signaal van HD-NL1. Ik vond dit echter behoorlijk tegenvallen. Aleen de 2x Philips met ambilight ( Euro 2400 en 4999 ) vond ik wel redelijk beeld hebben. Een goede CRT met digitale decoder heeft misschien niet zo'n scherp beeld maar wel mooiere kleuren en dat vind ik net zo belangrijk.

Ik denk dus dat ik mijn geld maar op de bank houd.
HD NL1? Dat bestaat niet hoor.

Marcel Hagels
20-05-2006, 04:26
Ik heb vanmiddag bij de lokale televisieboer verschillende LCD-tv's gezien met het HD signaal van HD-NL1. Ik vond dit echter behoorlijk tegenvallen. Aleen de 2x Philips met ambilight ( Euro 2400 en 4999 ) vond ik wel redelijk beeld hebben. Een goede CRT met digitale decoder heeft misschien niet zo'n scherp beeld maar wel mooiere kleuren en dat vind ik net zo belangrijk.

Ik denk dus dat ik mijn geld maar op de bank houd.
HD NL1? Dat bestaat niet hoor.

TV HD
Pakket : TV Digitaal en TV Digitaal Extra
Thema : TV HD
Per maand : € 3,95 (beschikbaar vanaf mei 2006)

HDTV is televisie zoals u het nog nooit zag, met beelden en kleuren die van uw scherm afspatten. Beleef HDTV dankzij @Home als een van de eerste in Nederland! Voor slechts € 3,95 per maand heeft u al een abonnement op TV HD van @Home. TV HD biedt u op dit moment al enkele zenders in HD-kwaliteit, namelijk:

- HD1-NL

Sorry, typefout

RDV
31-05-2006, 23:25
@Home brengt voor alle digitale klanten het WK voetbal naast in 3/4 op Nederland 2 en in HD ook in "gewoon" digitaal breedbeeld op een zender dit tijdelijk tijdens het WK te zien zal zijn op kanaal 12 van de digitale ontvanger

NOS levert WK wel in breedbeeld aan kabel


Gepubliceerd op woensdag 31 mei 2006

(P7) NOS/NOB zal toch beelden van het Wereldkampioenschap voetbal in breedbeeld distribueren voor kabelaars.
Dat maakt Essent bekend in een persbericht. Ook andere kabelaars maken er gebruik van, zo vertelt Casema tegen Planet Multimedia.

Kanaal 12
Via @Home TV Digitaal van Essent Kabelcom zal het WK behalve in High Definition (HD), ook in gewoon 16:9 breedbeeld te zien zijn.

@Home heeft hierover afspraken gemaakt met de NOS. NOB Crossmedia Facilities verzorgt de levering van het 16:9 breedbeeldsignaal vanaf de Mediagateway in Hilversum.

Abonnees met een breedbeeldtelevisie en een abonnement op digitale televisie van @Home kunnen vanaf 9 juni zonder extra kosten gratis alle wedstrijden via een apart kanaal in echt breedbeeld 16:9 bekijken. Op zendernummer 12 komen er uitzendingen vanaf ongeveer een uur voor de aanvang van de wedstrijd, tot en met een uur na de wedstrijd, dus inclusief de palavers die aan de potjes voetballen vooraf gaan en erop volgen