PDA

Bekijk de volledige versie : Gooische Vrouwen – Seizoen 1 [DVD]



Arnold van Oostrum
16-05-2006, 17:17
Gooische Vrouwen – Seizoen 1 [DVD]

Leuke soapserie gebaseerd op een idee van Linda de Mol.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2496)

Exxon
16-05-2006, 17:49
Gezien op Talpa en van het weekend gekregen op DVD, ben ze nu weer aan het kijken.

Hardstikke leuk, of het op Desperate Houswives lijkt kan ik je niet vertellen.

HiddeV
16-05-2006, 18:31
Gooische Vrouwen is gemaakt naar een idee van Linda de Mol, die zelf één van de hoofdrollen speelt. De serie wordt gezien als de Nederlandse variant op het Amerikaanse Desperate Housewives en Sex and the City.

Heeft ze zeker lang over nagedacht :roll:

Maarten van Krimpen
16-05-2006, 21:13
Echt zonde dat ik dit niet heb gevolgd, wat ik er van heb gezien zag er geweldig uit! En Susan Visser is een beauty!

Werner
17-05-2006, 00:51
De serie wordt gezien als de Nederlandse variant op het Amerikaanse Desperate Housewives en Sex and the City. Met name de vier vrouwelijke karakters lijken regelrecht overgenomen te zijn uit de Amerikaanse televisieserie Desperate Housewives, alhoewel deze serie bij de voorbereidingen op Gooische Vrouwen hier nog niet te was.

Klinkt alvast weinig origineel én weinig veelbelovend... :(


De serie is geregisseerd door Will Koopman, die ook een groot aantal aflevering uit de televisieserie Baantjer heeft geregisseerd.

Dat klinkt nog minder geruststellend...

sg_sg1
17-05-2006, 10:33
Ik kan het mis hebben, maar als ik kijk naar de beelden, dan lijkt het wel alsof het een HD-transfer is. Ik heb zelden zo'n gedetailleerd beeld gezien van een Nederlandse productie.
Maar even afwachten hoe het er dan uitziet op HD-DVD of Blu-ray :wink:

Henk Heideveld
17-05-2006, 15:58
Jankgeluiden