PDA

Bekijk de volledige versie : avatar....



Edwin vd Zwaard
23-03-2002, 21:53
Is opeens mijn avatar verdwenen.. Ik hoop dat dit een "bug" was, en dat deze niet zonder het even te melden simpelweg verwijderd was...

DVD crew, antwoord svp..

Alexander de Mol
23-03-2002, 22:06
De forumsoftware schijnt wel vaker rare fratsen te hebben. Maar dat ie avatars laat verdwijnen is nieuw.

Overigens worden avatars in ieder geval niet verwijderd door de crew zonder waarschuwing vooraf tenminste. In het geval dat de avatar niet voldoet aan de huisregels dan krijgt het betreffende forumlid netjes een PM om zijn avatar aan te passen of te verwijderen. Na een week verlenen we eventueel hulp om dit te bespoedigen... :)

En..euh..Edwin..je vorige avatar voldeed wèl! ;)

Edwin vd Zwaard
23-03-2002, 22:33
En..euh..Edwin..je vorige avatar voldeed wèl! ;)

Kan die regel niet aangepast worden ?? Deze avatar is toch ook mooi, hij beledigd niemand, en is niet iets raars ofzo...

Want je zegt het zelf, mijn vorige avatar voldeed wel, terwijl DAT een afbeelding was van een van de hoofdpersonen uit de MTV serie " JackAss "... (Bam Margera)

Is een beetje krom... toch ?? :confused:

Eric van Ballegoie
23-03-2002, 22:34
Het weghalen van de avatars wordt altijd door mijn persoontje gedaan (vaak op verzoek) en dit keer heb ik het niet gedaan, maar misschien dat de software intelligent begint te worden ;) , want je nieuwe avatar voldoet inderdaad iet aan de normen. Graag veranderen dus naar een foto van jezelf, anders gaat ie er wel express uit :D :o

Eric van Ballegoie
23-03-2002, 22:36
Want je zegt het zelf, mijn vorige avatar voldeed wel, terwijl DAT een afbeelding was van een van de hoofdpersonen uit de MTV serie " JackAss "... (Bam Margera)
Is een beetje krom... toch ?? :confused:

We veranderen de regels niet, en als je vorige avatar niet een foto van jezelf was dan is dat niet krom, maar wel een klein beetje zielig.

Edwin vd Zwaard
23-03-2002, 22:41
We veranderen de regels niet, en als je vorige avatar niet een foto van jezelf was dan is dat niet krom, maar wel een klein beetje zielig.


Zielig ?? Nee klagen over een avatar, das lekker positief..
afbeeldingen van films, worden toegestaan, zolang er tussendoor ook een fototje staat.. Tekeningen worden toegestaan... Ik kom afbeeldingen van Clowns tegen....

Beetje meten met 2 maten niet ??

Eric van Ballegoie
23-03-2002, 22:47
Zielig ?? Nee klagen over een avatar, das lekker positief..


Niemand verplicht je om uberhaupt een avatar te gebruiken. Wil je het niet volgens onze regels doen? Prima, even goede vrienden, maar dan geen avatar.
Wij hebben als regel dat een avatar persoonlijk moet zijn, wat wil zeggen een foto of andersinds een afbeelding van jezelf. Geen cartoons, geen filmsterren, geen jack-ass figueren, gewoon jezelf.

Dat zijn de regels, noem het stom, noem het 'vreemd', dit is niet het forum van fok of tweakers waar avatars compleet uit de hand zijn gelopen.

Deze dicussie hebben we overigens al eerder gevoerd en wij wijzigen onze policy niet.

Je laatste opmerking heb ik uit fatsoensoverwegingen maar verwijderd, en bij deze gaat er een slotje op deze thread.