PDA

Bekijk de volledige versie : Oehlbach kabels tegen weggeef prijzen !!! (Zuid-Limburg)



Billy Gates
25-05-2006, 12:49
Voor de liefhebbers in Zuid Limburg zijn er bij Mediamarkt in Heerlen Oehlbach kabels te krijgen voor weggeef prijzen omdat ze daar uit het assortiment gaan/zijn.

Ik heb een Oehlbach NF 1 Y van 5 meter voor 15,- euro !!! meegekregen, normaal kost deze 54,- euro !!!

Wel even zeggen dat je gehoord hebt dat ze tegen speciale prijzen wegmochten omdat ze uit het assortiment gaan....

Dit wilde ik jullie niet onthouden.

ps. Ze hangen dus ook niet meer in de winkel, en je moet er echt even naar vragen, ze liggen namelijk ergens in het magazijn.....

Rob Eric Blank
27-06-2006, 11:09
Goeie kabels, als je ze nog kunt krijgen. Ik heb ook een dergelijke interlink!

Seth__Gekko
27-06-2006, 11:39
Koop alleen de 4 of 5 sterren, die andere kwaliteit is niet echt om naar huis te schrijven.

Edgar Smit
04-07-2006, 09:20
Koop alleen de 4 of 5 sterren, die andere kwaliteit is niet echt om naar huis te schrijven.Dat ligt eraan hoe je er naar kijkt. De kwaliteit is niet vergelijkbaar met QED, maar de prijs die je ervoor betaald ook niet. Qua prijs-kwaliteitsverhouding is er IMHO niets mis met Oehlbach, persoonlijk vind ik die zelfs beter dan Vivanco in dezelfde prijsklasse.

Rob Eric Blank
04-07-2006, 09:32
Koop alleen de 4 of 5 sterren, die andere kwaliteit is niet echt om naar huis te schrijven.Dat ligt eraan hoe je er naar kijkt. De kwaliteit is niet vergelijkbaar met QED, maar de prijs die je ervoor betaald ook niet. Qua prijs-kwaliteitsverhouding is er IMHO niets mis met Oehlbach, persoonlijk vind ik die zelfs beter dan Vivanco in dezelfde prijsklasse.Ik heb een Oehlbach digtale interlink en ben erg tevreden.
Je kunt de bekabeling niet vergelijken met Qed, v.d. Hul of Nordost (;-)), maar voor een berperkt budget best leuke en goeie kabels.