PDA

Bekijk de volledige versie : wk in hdtv bekijken op mijn pc widescreen lcd. Kan dat?



jerryz
26-05-2006, 17:00
Hallo,

ik ben nieuw hier en ik had een vraagje.
ik wil graag het wk voetbal op me pc bekijken in hdtv
Ik heb een tv kaart
me lcd is van acer en heeft alleen een vga aansluiting, het is een 19" BREEDbeeld.
max resolutie is 1440 x 1024
ik kan er mooi films op kijken in hdtv die ik download, maar ik wil als
de upc hdtv box uit is er ook tv op kijken met hd

Hooop dat jullie me kunnen helpen

Jerry

joostpolletje
26-05-2006, 18:19
Zal die zoiezo via HDMI of component aangelsoten moeten worden.. Beschikt je scherm daarover?

johanluijkman
26-05-2006, 18:44
Zal de UPC HD box wel eerst op de markt moeten verschijnen, en de berichten voorspellen dat dat niet voor het WK zal zijn.

joostpolletje
26-05-2006, 18:55
Is iets waar ik over heen heb gelezen idd, UPC schijnt het niet voor het WK te kunnen leveren

jerryz
26-05-2006, 19:52
Zal die zoiezo via HDMI of component aangelsoten moeten worden.. Beschikt je scherm daarover?

nee, alleen vga, maar heb je geen verlooptstukjes daarvoor?

DickVD
31-05-2006, 23:55
Zal die zoiezo via HDMI of component aangelsoten moeten worden.. Beschikt je scherm daarover?

nee, alleen vga, maar heb je geen verlooptstukjes daarvoor?

Kabel-HDTV kijken via je pc kan je voorlopig wel vergeten, er zijn nog geen goede pci-kaarten voor.
Ik wil ook HDTV kijken via m'n 28"CRT-pc monitor (max resolutie: 2048x1152) en heeft ook alleen maar vga aansluiting. (Ik heb helemaal geen TV!! :lol: )
Dan moet je een converter hebben van hdmi/component naar vga.

Ik gaat er een bestellen bij ICT-Computers, die testen ze eerst nog.
Deze converter is het:
http://221.169.10.62/external_dvi.htm

Is best wel vraag naar zo'n converter, als je een hd-weergever heb zonder hdmi/component , zoals (oudere) CRT-Beamers.

grtn v Dick en succes
:wink: