PDA

Bekijk de volledige versie : Gilmore Girls - Seizoen 3 [DVD]



Marcel den Haan
27-05-2006, 16:22
Gilmore Girls - Seizoen 3 [DVD]

Het derde seizoen van deze populaire serie over moeder en dochter Gilmore.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2513)

Olivier vd D.
27-05-2006, 17:08
Mijn vrouw kijkt deze serie en dus zie ik af en toe ook weleens een (deel van een) uitzending. Ik vind het helaas net zo'n tenenkrommende serie als Sex and the City. Kortom, vre-se-lijk! Ik hou helemaal niet van dat gemanipuleer en dat geleuter om helemaal niks. De hoofdpersonen houden zich aan de lopende band bezig met het vragen van andermans aandacht om zich maar goed te voelen. Ik ervaar dergelijke series altijd als inhoudsloos en inspiratieloos. Ik kan er niet naar kijken zonder me te ergeren.

SPI
27-05-2006, 18:00
Im just waiting for a pricedrop on season 3 over at amazon..can`t wait to see the third series

slindenau
28-05-2006, 12:25
Mijn vrouw kijkt deze serie en dus zie ik af en toe ook weleens een (deel van een) uitzending. Ik vind het helaas net zo'n tenenkrommende serie als Sex and the City. Kortom, vre-se-lijk! Ik hou helemaal niet van dat gemanipuleer en dat geleuter om helemaal niks. De hoofdpersonen houden zich aan de lopende band bezig met het vragen van andermans aandacht om zich maar goed te voelen. Ik ervaar dergelijke series altijd als inhoudsloos en inspiratieloos. Ik kan er niet naar kijken zonder me te ergeren.
Dan kijk je toch niet :).
Er zijn ook mannen die al dat geleuter wel kunnen waarderen ;).

Zo zou ik alle seizoenen ook wel willen kopen, maar 40 euro per box is momenteel het goedkoopst...en dat heb ik er (nog) niet voor over.

wolfrolf
30-05-2006, 08:35
Weer een seizoen lang rukken op Lauren Graham :9~~~~~~~~

...

Oh .. uhh..

hoi? :oops:

slindenau
30-05-2006, 10:12
Hehe, en Alexis Bledel dan? Of vind je die niet zo knap :P?