PDA

Bekijk de volledige versie : Kef iQ6c center



Seth__Gekko
01-06-2006, 09:28
Hallo allemaal, ik vraag me af of iemand een plaatje weet te vinden van de iQ6c center waar de stofdoek op zit!

HELP a.u.b. :shock:

joostpolletje
01-06-2006, 10:16
Ik denk dat je dan iemand moet hebben die ze thuis heeft staan, bij online winkels enzo zie je ze alleen maar zonder doek. Zo kan je natuurlijk zien wat je koop.

Waarom als ik vragen mag?

Seth__Gekko
01-06-2006, 10:49
Ga waarschijnlijk vandaag mijn iQ2c omruilen met bij betaling voor de iQ6c.

Alexander D
01-06-2006, 10:54
Ga waarschijnlijk vandaag mijn iQ2c omruilen met bij betaling voor de iQ6c.

Waarom?

Trouwens net nog even gezocht maar er is inderdaad geen een foto te vinden. :?

joostpolletje
01-06-2006, 10:56
En waarom wil je dan zo graag een foto ervan zien? Dan zie je m toch in de winkel.

Niet meer tevreden met de iQ2? Waarom die update?

Seth__Gekko
01-06-2006, 11:46
Sja ik weet wel hoe die erui ziet, ik wilde deze forwarden naar me meissie.

Ik ben niet helemaal tevree met het uiterlijk, de twee grote stukken houten frontpaneel vallen mijns inziens te veel op en ik de center niet erg krachtig.

Ach kan em nu nog inruilen, moet ik maar snel doen.

Alexander D
01-06-2006, 11:48
Sja ik weet wel hoe die erui ziet, ik wilde deze forwarden naar me meissie.

Ik ben niet helemaal tevree met het uiterlijk, de twee grote stukken houten frontpaneel vallen mijns inziens te veel op en ik de center niet erg krachtig.

Ach kan em nu nog inruilen, moet ik maar snel doen.

Als het verschil bij deze centers net zo groot is als bij de centers uit de vorige Qserie krijg je daar geen spijt van.

Seth__Gekko
01-06-2006, 14:25
Woei, ik heb em al ingepakt, wel jammer dat de iQ6c 2 x zo duur is!

Alexander D
01-06-2006, 14:32
Woei, ik heb em al ingepakt, wel jammer dat de iQ6c 2 x zo duur is!

Ach, als je vanavond weer zit te genieten ben je dat snel vergeten.

joostpolletje
01-06-2006, 17:29
Precies! Laat even weten wat je er nu van vind

Seth__Gekko
02-06-2006, 07:45
Zo ik heb em staan. Gisteren pas laat thuis, heb em wel gelijk even aangesloten.

Veel hogere WAF factor, zij het niet dat deze door dat ie nog groter is wel ietsie op blijft vallen :wink: Wel veel mooier mijns inziens is dat het front van de center bijna geheel is afgeskt met stofdoek, net zoals al mijn andere KEF's. Dit was ook mijns inziens het niet mooie aan de iQ2c.

Ik heb nog geen dvd opgezet, wel even in DTS Neo CSI bekeken. Ik merk wel al gelijk dat de stemmen die uit deze center komen, meer nartuurgetrouw zijn, veel meer body hebben en dat deze center echt veel harder gaat. Ik moet em echt eens vergelijken, ik had de iQ2c op met de Db-meter getuned, eens kijken of ik kan zien hoeveel harder deze iQ6c gaat. :wink:

Wel een smak geld, maar ach, hij staat elke dag een flink aantal uurtjes te spelen!

Foto's met en zonder stofdoek zullen volgen in het daarvoor bedoelde topic.

Alexander D
02-06-2006, 08:29
Zo ik heb em staan. Gisteren pas laat thuis, heb em wel gelijk even aangesloten.

Veel hogere WAF factor, zij het niet dat deze door dat ie nog groter is wel ietsie op blijft vallen :wink: Wel veel mooier mijns inziens is dat het front van de center bijna geheel is afgeskt met stofdoek, net zoals al mijn andere KEF's. Dit was ook mijns inziens het niet mooie aan de iQ2c.

Ik heb nog geen dvd opgezet, wel even in DTS Neo CSI bekeken. Ik merk wel al gelijk dat de stemmen die uit deze center komen, meer nartuurgetrouw zijn, veel meer body hebben en dat deze center echt veel harder gaat. Ik moet em echt eens vergelijken, ik had de iQ2c op met de Db-meter getuned, eens kijken of ik kan zien hoeveel harder deze iQ6c gaat. :wink:

Wel een smak geld, maar ach, hij staat elke dag een flink aantal uurtjes te spelen!

Foto's met en zonder stofdoek zullen volgen in het daarvoor bedoelde topic.

Proficiat met je aankoop.

Seth__Gekko
02-06-2006, 09:13
Zo ik heb em staan. Gisteren pas laat thuis, heb em wel gelijk even aangesloten.

Veel hogere WAF factor, zij het niet dat deze door dat ie nog groter is wel ietsie op blijft vallen :wink: Wel veel mooier mijns inziens is dat het front van de center bijna geheel is afgeskt met stofdoek, net zoals al mijn andere KEF's. Dit was ook mijns inziens het niet mooie aan de iQ2c.

Ik heb nog geen dvd opgezet, wel even in DTS Neo CSI bekeken. Ik merk wel al gelijk dat de stemmen die uit deze center komen, meer nartuurgetrouw zijn, veel meer body hebben en dat deze center echt veel harder gaat. Ik moet em echt eens vergelijken, ik had de iQ2c op met de Db-meter getuned, eens kijken of ik kan zien hoeveel harder deze iQ6c gaat. :wink:

Wel een smak geld, maar ach, hij staat elke dag een flink aantal uurtjes te spelen!

Foto's met en zonder stofdoek zullen volgen in het daarvoor bedoelde topic.

Proficiat met je aankoop.Bedankt, trouwens wel een hogere WAF, maar wat een bak man.
Gewicht 8.9kg i.p.v. 4,7 kg
H xW x D = 165 x 512 x 255 mm, meer als een halve meter center! 8)

Rob Eric Blank
02-06-2006, 09:16
Dan heb ik nog een kleine.....CENTER.
Ik hoop dat het naar tevredenheid is. Ik heb de upgrade rem er maar ff opzitten, of tellen nieuwe design stoelen ook mee;-)

Mr_Parker
04-06-2006, 16:26
Ik heb zelf ook al enige tijd een iQ6c, in combi met 4x iQ7 en de PSW2500.
Ik ben er ook dik tevreden over.

Ik was helaas niet instaat om foto's voor je te maken en te posten, ik heb pas sinds gister internet in mijn nieuwe appartement.
Het is inderdaad mooi dat de stof doek itt de iQ2c haat de volledige voorkant bedekt.

Seth__Gekko
05-06-2006, 10:30
@ MR_Parker, dat is zeker geen verkeerde set die je hebt staan, leuk om te weten dat je een fototje had geplaatst voor me als je inet het had gedaan, ik heb me rot lopen zoeken voor een plaatje voor mijn vriendin.

joostpolletje
06-06-2006, 17:51
Mooi, Dat het je zo goed bevalt. Ga zo ff kijken in je topic voor de foto's die zullen er nu vast wel staan!