PDA

Bekijk de volledige versie : Magnat Betasub 38A



Billy Gates
02-06-2006, 23:38
Wie heeft ervaring met de Magnat Betasub 38A ?
Ik kan deze redelijk gunstig kopen, en wil voorlopig geen 1000,- >>> euro voor een subwoofer uitgeven. :D
(Waarmee ik niet wil zeggen dat deze Magnat ook maar in de buurt van de 1000 euro zou komen) :wink:
Begrijpelijk dat deze sub niet mee kan in het High End segment.
Wie heeft 'm staan of gehad, en wat zijn hierbij de ervaringen............
Eventueel zou de Heco Vitas Sub 30A ook in aanmerking kunnen komen.

darkraver
04-06-2006, 13:05
Wat moet die magnat kosten als ik vragen mag ?

Billy Gates
04-06-2006, 14:38
Wat moet die magnat kosten als ik vragen mag ?

Hoi Darkraver,

Ik haal 'm uit voor 325,- euro maar heb na een telefonisch gesprekje 25,- euro eraf gekregen omdat ik 'm helemaal vanuit het diepe zuiden in Enschede ga halen ! :D

Opsturen is voor mij geen optie meer nadat ik met een ander bedrijf tot 2 x toe een beschadigde sub thuis kreeg.

Op de meeste plaatsen kost de Magnat boven de 400 euro ! Zijn kleine broertje (30 cm woofer) komt als sehr gut uit een duitse test van het blad "Heimkino", "Enorme pegelfestigkeit" "Sinnvolle ausstattung" zijn hun conclusie.

Gr. Roger.

darkraver
04-06-2006, 16:30
Goede prijs !

succes........

Mariusz
05-06-2006, 10:35
Goede prijs, leuk ding, zal zeker een toevoeging voor de gemiddelde HT set zijn. Ik verwacht niet al te veel output onder de 30 Hz, maar wel een strakke en goed belastbare woofer met een mooie afwerking.

Billy Gates
05-06-2006, 11:49
Goede prijs, leuk ding, zal zeker een toevoeging voor de gemiddelde HT set zijn. Ik verwacht niet al te veel output onder de 30 Hz, maar wel een strakke en goed belastbare woofer met een mooie afwerking.

Zijn kleine broertje (Betasub 30A) heeft "ein hohem pegelniveau ab 30 Hertz" of de zwaardere versterker en het grotere baschassis (van de Betasub 38A) hier nog wat vanaf kunnen snoepen :?:

Betekend het geciteerde trouwens dat ie vanaf 30Hz > optimaal kan presteren ? of hoe moet ik dat zien ?

Gr. Roger

Mariusz
06-06-2006, 12:59
Ja het grotere chassis zal nog iets lager gaan. Het is idd dus boven de 30Hz dat ie lekker gaat spelen. Voor lagere tonen op een hoog niveau heb je betere drivers/verstekers nodig, of een beter kastontwerp.