PDA

Bekijk de volledige versie : Lowlands 2006 : Wie gaat er?



Richard B.
05-06-2006, 22:28
In vervolg op deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36489) en deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=7438&) thread: gaan er dit jaar nog mensen naar Lowlands? De poster ziet er dit jaar redelijk aantrekkelijk uit. Een stukje uit de nieuwsbrief die ik net ontving:



Nieuwe namen!

Jaja, het is tijd voor de tweede ronde. Nadat we eerder al een puik lijstje namen presenteerden voor Lowlands 2006, volgen nu weer een paar toppertjes! Naast onder andere Muse, Massive Attack, Arctic Monkeys, Bloc Party, Belle And Sebastian, Anouk, Urban Dance Squad, Scissor Sisters, Hard-Fi, en Michael Franti & Spearhead zijn nu ook de melancholische en androgyne gitaarrocktopper Placebo, lloverboy en rockbeest Danko Jones, de nieuwe koningen van de gitaarpopsong Snow Patrol, Neerlands gothic-trots Epica, wonderkind Finn Andrews en zijn restylede The Veils, up-and-coming Aussie retrorockers Wolfmother, Zero 7 (chille zomeravondmuziek), multi-intrumentale surfer Xavier Rudd, de My First Sony-popknutselaars Psapp, do-it-yourself-discoviolist Kelley Polar, Macaco (wereldmuziek uit Manu's hometown Barcelona), soulvolle singer-songwriter Fink, en feestbeest/DJ annex gypsy punk Eugene Hutz (Gogol Bordello) uitgenodigd om hun muzikale ding te doen in een van de Lowlandstenten. En behalve muziek is ook het comedyprogramma uitgebreid. De grappenmakers van A Night of Comedy (met Tim Ward, Martijn Oosterhuis, Bob MacLaren, Tom Sligting en Harry Glotzbach), Boom Chicago, en de Applaus Om Niets Show (met als MC Wilko Terwijn) zijn toegevoegd aan de al eerder bekend gemaakte namen, waaronder Dolf Jansen en Op Sterk Water.

Het programma begint dus vorm te krijgen, maar is nog lang niet compleet. De komende weken zullen we weer meer namen bekend maken. Hou dus de website in de gaten, en kijk voor meer info en bio's van de nieuw bevestigde artiesten ook zeker even op www.lowlands.nl.

Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik was wel van plan om dit jaar te gaan. D'r moeten alleen nog ff wat echt 'spannende' acts bij.

Roland1
05-06-2006, 23:45
* meldt.

Kaartjes zijn al binnen.

Wat namen die me wel interesseren (op alfabet maar even): Anouk, Arctic Monkeys, Belle And Sebastian, Bloc Party, CKY, Fun Lovin' Criminals, Danko Jones, The Kooks, Massive Attack, Mew, Ministry, Muse, Opeth, Pendulum, Placebo, Snow Patrol, Wir Sind Helden, Yeah Yeah Yeahs, Zero 7.

Ken ook een hoop bands uit de line-up niet echt, dus moet nog wat rondluisteren.

Hoop nog op bijv. Keane, Millencolin, Fear Factory, Pennywise (haast onmogelijk ...), Morningwood, Infadels, Blindside, Feeder, Tool, Maxïmo Park, Reel Big Fish (bitte), Therapy?, Stevie Ann ... maarja, die komen natuurlijk nooit allemaal :P

Rob Eric Blank
06-06-2006, 07:46
Tuurlijk!

Richard B.
06-06-2006, 19:46
* meldt.

Kaartjes zijn al binnen.

Wat namen die me wel interesseren (op alfabet maar even): Anouk, Arctic Monkeys, Belle And Sebastian, Bloc Party, CKY, Fun Lovin' Criminals, Danko Jones, The Kooks, Massive Attack, Mew, Ministry, Muse, Opeth, Pendulum, Placebo, Snow Patrol, Wir Sind Helden, Yeah Yeah Yeahs, Zero 7.

Ken ook een hoop bands uit de line-up niet echt, dus moet nog wat rondluisteren.

Hoop nog op bijv. Keane, Millencolin, Fear Factory, Pennywise (haast onmogelijk ...), Morningwood, Infadels, Blindside, Feeder, Tool, Maxïmo Park, Reel Big Fish (bitte), Therapy?, Stevie Ann ... maarja, die komen natuurlijk nooit allemaal :P
Keane heb ik (ook op LL) wel eens eerder gezien maar dat vond ik redelijk saai. De rest kan ik me wel in vinden eigenlijk. (y)

Ik vindt Anouk trouwens een rare keuze voor een festival als Lowlands. Van mij hadden ze die niet hoeven boeken. :?

Roland1
06-06-2006, 22:26
Keane heb ik (ook op LL) wel eens eerder gezien maar dat vond ik redelijk saai. De rest kan ik me wel in vinden eigenlijk. (y) Dat kan ik begrijpen. Heb ze dit weekend live gezien en vond het erg goed + nieuwe CD is ook best goed.


Ik vind Anouk trouwens een rare keuze voor een festival als Lowlands. Van mij hadden ze die niet hoeven boeken. :?Dit weekend op Rock Am Ring gezien (op het kleinste podium), het duurde 40 min. en was toch wel erg leuk vond ik. Zeker een stuk beter dan een paar jaar terug op Pinkpop. Maar het is inderdaad niet echt een lowlandsnaam.

ToyBoy
07-06-2006, 17:34
Zero 7 oeww lekker!

Nielsje
07-06-2006, 19:12
Ik ga dit jaar maar ik sta wederom (best dure) biertjes te verkopen en pik zo alles mee wat er in de alpha speelt (MUSE:) en ik hoop op Danko Jones maar zal wel niet).

Roland1
26-07-2006, 11:43
Uit m'n eigen voorkeurslijstje zijn Pennywise, Infadels en Morningwood iig aan de line-up toegevoegd.

Ook is het blokschema online: http://www.lowlands.nl/programma_blokkenschema.asp

Richard B.
26-07-2006, 11:58
Ik ga uiteindelijk toch weer niet wegens andere plannen. Heel jammer, maar misschien volgend jaar maar weer. :?

Rob Eric Blank
26-07-2006, 12:04
Ik ga uiteindelijk toch weer niet wegens andere plannen. Heel jammer, maar misschien volgend jaar maar weer. :?Sjaak afhaak...;-) jammer is een mooie line-up en ik zal toch wel weer alle dagen present zijn.

Mik. V
03-08-2006, 19:22
Ill Nino komt ook ;)
Superband live! echt een aanrader, heb ze begin Augustus in Eindhoven gezien.

Paul H.
04-08-2006, 21:59
2de jaar dat ik niet ga, het moet geen gewoonte worden, maarja heb Rock Werchter er al opzitten...

Toch wel erg jammer maar kan weggewoon niet, studentenleven zit erop en toch minder tijd overal voor :-(

Voor degene die gaan: veel plezier! Beetje jaloers ben ik wel.

*NERAZZURRI*
04-08-2006, 22:22
Ik ga misschien ook naar Low Lands. Niet echt voor de muziek, want dat is niet zo zeer mijn ding, maar gewoon voor de gezelligheid.

Beetje paffies roken en biertjes drinken is altijd goed voor de gemoedsrust :lol:

Roland1
04-08-2006, 23:56
Na Rock Am Ring en een dagje Werchter nu alweer bijna Lowlands ... heb er zin in! :D

Vanmiddag even de Lowlands java-applicatie voor de mobiele telefoon gedownload met het programma, een plattegrond van het terrein (altijd handig :roll: ), etc. .... erg leuk 8)

Richard B.
18-08-2006, 21:12
Spijt als haar op mijn hoofd. :(

Volgend jaar koop ik mijn kaartje zo vroeg als mogelijk is want het is toch wel een heerlijk evenement.

Rob Eric Blank
22-08-2006, 18:05
Was weer een ontzettend top evenement met een aantal zeer goeie acts!
Ik heb genoten van Infadels, Muse, Placebo, Ame, Josh Wink, Dirty Pretty Thing

Grote tegenvallers, Arctic Monkeys (speelde strak maar waren ongeinteresseerd en volgens mij redelijk onder invloed), The Streets (probeerde de mislukking van 2 jaar terug goed te maken lukte wel, alleen zijn teksten kwamen minder goed uit Live).

Seth__Gekko
22-08-2006, 19:36
Josh Wink, woah, vet~! Higher state of consiousness roeleert!

Joost v.d. Ham
22-08-2006, 23:52
Grote tegenvallers, Arctic Monkeys (speelde strak maar waren ongeinteresseerd en volgens mij redelijk onder invloed),

Ja, ik zag het interview net na het optreden...die gasten waren helemaal van de wereld. De presentator deed het af als 'vermoeid"......jaja...

Maargoed, wel eens lekker om die knallende muziek op een groot podium te horen. Mooiste van wat ik gezien heb: The Kooks, The Raconteurs en Belle & Sebastian.

Rob Eric Blank
23-08-2006, 09:12
De Arctic Monkeys waren gewoon serieus de weg kwijt, natuurlijk ook vermoeid (dat wordt je ook wel na veel optreden met veel drugs!!!).

Nielsje
23-08-2006, 09:18
Ze waren ook niet te spreken over het feit dat de moddergooiers steeds werden vertoond tijdens hun optreden, net zoals ik flink baalde van de aankondiging dat de laatste bussen gingen om 23:15 tussen de MUSE nummers door. Ik snap wel dat die mensen het moeten vertellen maar toch was het erg zonde.

rkrijger
23-08-2006, 10:05
Zag gisteren wat beelden vlug voorbij schieten en volgens mij herkende ik de blauw-roze tent die ik op Arrow Rock gezien heb...

Rob Eric Blank
23-08-2006, 10:10
Ik kan begrijpen dat de Arctic Monkeys het niet leuk vonden van die modder glijders in beeld, maar in Paradiso stonden ze ook zo emotieloos en ongeinteresseerd op het podium. Ze beginnen nu al Oasis trekjes te vertonen.......

En die mededeling van de bussen tijdens Muse.....wat een RAMP!!!!!!!!! Voor het optreden allemaal animaties......was de juiste tijd voor deze mededeling. Maar Muse gaf toch wel een super optreden weg en wat een stem heeft Matthew Bellamy toch. Ik dacht niet dat hij live ook zo kon klinken, GEWELDIG!

Joost v.d. Ham
23-08-2006, 10:29
Ik kan begrijpen dat de Arctic Monkeys het niet leuk vonden van die modder glijders in beeld, maar in Paradiso stonden ze ook zo emotieloos en ongeinteresseerd op het podium. Ze beginnen nu al Oasis trekjes te vertonen.......

Of deze hele jonge jochies spelen gewoon altijd zo ;)

Rob Eric Blank
23-08-2006, 16:59
Ik kan begrijpen dat de Arctic Monkeys het niet leuk vonden van die modder glijders in beeld, maar in Paradiso stonden ze ook zo emotieloos en ongeinteresseerd op het podium. Ze beginnen nu al Oasis trekjes te vertonen.......

Of deze hele jonge jochies spelen gewoon altijd zo ;)Doen ze ook wel een beetje, misschien zijn ze juist de gehele tijd onder invloed ;-).

Nee ze waren nog afweziger dan tijdens hun optreden in de Paradiso...