PDA

Bekijk de volledige versie : Nightwish - End of an Era



Herjan
06-06-2006, 19:42
Heeft iemand deze DVD toevallig al in huis? Zo ja, hoe is ie?

http://images.play.com/covers/1003576m.jpg

Dennis Oosterhuis
07-06-2006, 12:53
Heb hem besteld bij Large, hij komt vandaag of morgen aan... Je hoort nog van me... :wink:

Herjan
07-06-2006, 12:58
Die van mij is al onderweg vanaf Play.com. Ik heb de editie met 2 CD's erbij.

Ben erg benieuwd naar het concert. Schijnt het afscheidconcert te zijn van hun oude zangeres. Hopelijk geeft ze alles!

Dennis Oosterhuis
07-06-2006, 13:28
Ik heb ook de Limited Edition met 2 cd's. Het is inderdaad het laatste concert met Tarja. Ik wacht al sinds de release van de cd 'Once' op een DVD van de 'Once' tour. Dat is IMO hun beste cd.

Ben zo benieuwd! :roll: :D

Herjan
07-06-2006, 13:30
Lekker dit weekend "Bless the Child" aan de buren laten horen... :twisted:

Dennis Oosterhuis
07-06-2006, 13:35
Ja ik hoorde van iemand die bij de exclusieve voorpremiere in Haarlem was dat dat nummer toch wel een van de hardste was, zoniet de hardste..!

Ik zal hier van't weekend tussen de WK wedstrijden door ook eens ff de boel flink op stelten zetten! :twisted:

Herjan
07-06-2006, 13:39
TIJDENS de wedstrijd! Ben toch geen voetbalfan...

Dennis Oosterhuis
07-06-2006, 14:03
Dan ben ik blij geen buurman van jou te zijn! Ik bedoel, ik ben een groot Nightwish-fan, maar tijdens WK wedstrijden moet ik geen herriemakende buren hebben... :lol:

Herjan
10-06-2006, 17:33
Hé Deep! Heb jij hem al? Play was helaas niet zo snel als ik hoopte, dus ik heb 'm nog niet... :(

Dennis Oosterhuis
12-06-2006, 21:06
Ja, ik heb hem al, heb hem inmiddels ook al gezien, en vindt 'em echt helemaal top! Al ben ik een beetje bevooroordeeld, omdat ik 'Once' al het beste album vond, had ik toch het gevoel dat Tarja wat extra's gaf. Vooral op het nummer 'Slaying The Dreamer' gaan ze helemaal los! :D

Overigens vond ik 'Bless The Child' niet echt het hardste nummer... En dat 'Ghost Love Score' op de tracklist staat, maakt het helemaal super voor mij, want dat nummer vind ik echt het mooiste nummer ooit! Zit gewoon alles in.

Nog een luistertip: 'Creek Mary's Blood', prachtig nummer, met John Two-Hawks erbij wordt het een mooi geheel.

Na het laatste nummer spat de emotie eraf, bij het bedanken van het publiek. Vond ik toch wel erg mooi... :roll: :)

Overigens vond ik IMHO vooral het geluid erg goed op de DVD...

Herjan
12-06-2006, 22:26
Man! Nu kan ik helemaal niet meer wachten! Hopen dat ie snel komt. Kan ik donderdag nadat m'n verstandskiezen getrokken zijn m'n aandacht daaraan besteden...

Herjan
15-06-2006, 10:43
Yes! Eindelijk binnen! En natuurlijk direct opgezet! Fantastisch wat ik er nu van gezien heb (openingsnummer, Phantom of the Opera en Bless the Child). Helemaal fuckin'briljant! Absolute must-have voor liefhebbers van dit genre!

Nielsje
15-06-2006, 13:05
Ik vind het toch jammer dat Nightwish minder aandacht besteedt aan nummers van Angels fall First en het brilliante Oceanborn. Het laatste album (en eigenlijk Century Child) vind ik persoonlijk toch iets minder.

Dennis Oosterhuis
15-06-2006, 13:40
Tja.. het is en blijft toch de tour van 'Once' he...?! :wink:

Herjan
15-06-2006, 20:28
Heb ik net gewone special edition binnen, heb ik zojuist deze besteld...

http://i19.photobucket.com/albums/b170/HerjansPhotos/135148.jpg

Dennis Oosterhuis
15-06-2006, 21:09
Ja die zag ik laatst ook staan, maar ik vond het een beetje onzin om zowel de zojuist aangeschafte L.E. als ook deze versie te kopen... :roll: :shock:

Al zijn die beeldjes wel errug fraai! :D

Herjan
16-06-2006, 07:59
Ja die zag ik laatst ook staan, maar ik vond het een beetje onzin om zowel de zojuist aangeschafte L.E. als ook deze versie te kopen... :roll: :shock:

Al zijn die beeldjes wel errug fraai! :D
Die andere verkoop ik door aan een vriendin die hem toch wel wilde hebben. Vandaar!

Giniecoloog
16-06-2006, 23:18
Heb ik net gewone special edition binnen, heb ik zojuist deze besteld...

http://i19.photobucket.com/albums/b170/HerjansPhotos/135148.jpg

Mag ik vragen waar je deze besteld hebt? Vind 'm errug mooi!

Groetjes,
Ginie

Dennis Oosterhuis
17-06-2006, 00:40
Heb ik net gewone special edition binnen, heb ik zojuist deze besteld...

http://i19.photobucket.com/albums/b170/HerjansPhotos/135148.jpg

Mag ik vragen waar je deze besteld hebt? Vind 'm errug mooi!

Groetjes,
Ginie

Je kunt hem o.a. vinden op nuclearblast.de voor 60 euro...

Giniecoloog
17-06-2006, 11:58
Dank je! Heb 'm gelijk besteld!

Groetjes,
Ginie

Herjan
20-06-2006, 20:15
Yes! Mijn L.E. is vandaag verstuurd! :D

Herjan
21-06-2006, 15:36
Heb ik net gewone special edition binnen, heb ik zojuist deze besteld...

http://i19.photobucket.com/albums/b170/HerjansPhotos/135148.jpg

M'n vriendin belde dat er een pakketje bezorgd is! :D

Herjan
22-06-2006, 10:17
Leuk setje hoor! De beelden zijn niet van het niveau Sideshow, maar zeker niet lelijk! En alles erg netjes ingepakt: grote doos -> kleine doos omringt met luchtkussen/kranten -> Verpakking giftset -> bubbelplastic/folie -> en dan kom je pas bij de beeldjes.

En je krijgt er een interessant magazine bij met vele reviews en artikelen en de overmijdelijke lijst met CD's, DVD's, sierraden, kleding, accesoires, etc, etc, etc, die ze bij Nuclearblast verkopen.

Mocht je dus een grote Nightwish fan zijn, dan is die L.E. een zekere aanrader!

Herjan
29-06-2006, 09:31
Ben ik trouwens de enige die vind dat er wel iets meer bas in de opname had mogen zitten? De surroundmix lijkt zelfs wel 5.0 te zijn i.p.v. 5.1.

Joost Pastoor
18-07-2006, 09:01
Oh, ik denk dat ik ook maar eens achter deze aanga! Jammer dat er geen "Angels Fall First Tour" achtige DVD uitgekomen is, voor zover ik weet - maar End Of An Era moet ik zeker hebben!

Joris Springer
21-08-2006, 22:21
Ik heb zelf de L.E. gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat op het geluid na ik het een top dvd vind, er mocht echter wel wat meer bas in zitten maar verder vond ik het een echte topper en voor Nightwish misschien wel een mooi afscheid.

Herjan
04-09-2006, 20:20
Ik heb zelf de L.E. gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat op het geluid na ik het een top dvd vind, er mocht echter wel wat meer bas in zitten maar verder vond ik het een echte topper en voor Nightwish misschien wel een mooi afscheid.
Ehm... Nightwish gaat gewoon door, hoor. Tuomas heeft het volgende album al bijna klaar. Ze moeten 'alleen nog maar' een nieuwe zangeres vinden....

Dat van die bas ben ik helemaal met je eens. Die had wel ietsje lager mogen doorgaan.

P.S. Bedoel je met 'L.E.' die giftset die ik ook heb? Mooi, hè? 8)