PDA

Bekijk de volledige versie : BAD LUCK met Walking with Dinosaurs



Enric Batista
15-08-2001, 18:46
Heb ik weer hoor. Ik heb dus de DVD van Walking with Dinosaurs besteld. Echt een prachtige serie van de BBC, waarvan ik overtuigd ben dat jullie die allemaal kennen. Het bestaat uit zes delen, die iedere keer over een bepaalde groep Dinos gaat. Hier komt het probleem: Bij het derde deel geloof ik, "The cruel Sea" bij de laatste scene blijft het schijfje hangen (beeld stopt). Nadat mijn dvd-speler vervolgens verschillende pogingen heeft gedaan om verder af te spelen (dat kun je horen) kapt hij ermee en zegt "Can't read disc". Ik heb de DVD natuurlijk terug gestuurd. Ik dacht dat moet een foutje zijn bij de overdracht naar de betreffende schijf. Maar ik krijg vandaag een nieuw exemplaar en wat denk je? Precies op hetzelfde stukje blijft ie weer hangen!!!! Dit moet dan toch wel een productiefout zijn? Heeft iemand deze DVD ook in zijn bezit? Laat me dan weten of je ook hetzelfde probleem hebt ervaren!:(

Rob Pel
15-08-2001, 21:18
Ik heb een hele tijd geleden deze DVD gekocht bij Dividence.nl, maar ik heb geen enkel probleem met deze schijf.

Zelfs de layerovergang is nauwelijks te zien.

Misschien dat er een foutieve persing gemaakt is??

Succes met het krijgen van een goed exemplaar, want het is zeker de moeite waard.

Alex van den Berg
15-08-2001, 21:25
Kepum ook... Absoluut geen problemen... wel een hoop plezier...
Het zou inderdaad kunnen dat er een hele persing de mist in is gegaan... of erger... je speler?

Geen kennissen met een speler waarop je 'm kunt proberen?

Enric Batista
15-08-2001, 22:32
Jawel, ik ga 'em dan ook morgen proberen op m'n werk. Mocht ie het op een andere speler goed doen dan hou ik 'em ook. Want ik weet zeker dat ik in de toekomst de DVD+RW ga aanschaffen. Ik wacht nu nog ff tot ie wat betaalbaarder wordt. Verder heb ik nog geen problemen gehad met mijn DVD speler. Al moet ik toegeven dat ik niet in het bezit ben van een echte DVD-er. Ik speel voorlopig mijn DVD-films via mijn PS2. Zelf vind ik de kwaliteit verre van slecht. Natuurlijk zijn er betere spelers, maar ik had zoiets van: ik koop pas een echte DVD-speler wanneer hij ook kan branden! Nu heb ik een machtige console en een piekfijne DVD-afspeler in 1!:p

Alexander de Mol
15-08-2001, 22:55
Ik kan me herinneren dat er een probleem was (blijven hangen van de DVD tijdens 'the Cruel Sea') bij de eerste persing van Walking with dinosaurs. Vermoedelijk heb je nog een oude versie op de kop getikt.
Zeker gezien je probleembeschrijving....
Lees de volgende url (http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum11/HTML/000437.html) betreffende de problemen met de eerste versie en de verbeterde herpersing.
Kortom, succes met ruilen !

Rudy Mas
17-08-2001, 08:11
Hallo,

Inderdaad, de eerste persing van deze DVD bevat een BUG, in het derde deel van de DVD blijft hij gewoon hangen!

Universal heeft deze DVD dan ook destijds teruggeroepen en heeft enkele maanden later de DVD opnieuw uitgebracht zonder die fout. (Gelukkig ;-)

In jouw geval zal er niets anders opzitten dan de DVD terug te sturen en die winkel daar misschien even attent op te maken dat ze met oude stock zitten en die zo snel mogelijk moeten omruilen voor de goede versies!!!