PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung decoder op hol?



Maccerjack
14-06-2006, 23:01
Na een avondje voetbal zet ik m'n TV en decoder uit en in het LCD display verschijnt de tijd. 23:56 uur. Een paar seconden later zie ik de dubbele punt [:] tussen de uren en de minuten erg snel knipperen. Vervolgens gaat de tijd snel vooruit, ongeveer een minuut per 3 seconden. Het is nu op mijn horloge precies middernacht en de decoder geeft 00:42 aan. (het snel vooruit lopen van de tijd is inmiddels gestopt.)

Heeft iemand enig idee wat dit nu weer is? Systeem op hol geslagen?

HDlaser
14-06-2006, 23:21
Na een avondje voetbal zet ik m'n TV en decoder uit en in het LCD display verschijnt de tijd. 23:56 uur. Een paar seconden later zie ik de dubbele punt [:] tussen de uren en de minuten erg snel knipperen. Vervolgens gaat de tijd snel vooruit, ongeveer een minuut per 3 seconden. Het is nu op mijn horloge precies middernacht en de decoder geeft 00:42 aan. (het snel vooruit lopen van de tijd is inmiddels gestopt.)

Heeft iemand enig idee wat dit nu weer is? Systeem op hol geslagen?

HI MCJ,

Misschien is er een update binnen voor je ontvanger ? Al naar gekeken ?

Grtx,

Peter

Maccerjack
15-06-2006, 06:22
Nee, updates zijn er helaas nog niet. Vanmorgen liep m'n klok ruim 2 uur vooruit. Als ik de decoder aanzet dan staat de tijd weer goed, zet ik 'm weer uit dan gaat het weer fout...

peterro
15-06-2006, 15:52
ik heb precies het zelfde .
Soms werkt de klok goed, daarna gaat de dubbele punt gigantisch knipperen, en daarna slaat de klok weer op hol

Maccerjack
15-06-2006, 16:11
Samsung gaat z'n tijd ver vooruit! ;-)

aanvulling: met de nieuwe software updat is ook dit probleem verdwenen bij mij...

peterro
19-06-2006, 21:37
ik had het al weer een paar dagen gemist,maar het klokje rende weer hard vooruit :oops:

peterro
21-06-2006, 17:20
Eric

heb je misschien enig idee of het niet functioneren van de klok bekend is bij Samsung?

Nu moet ik elke avond de decoder aan de achterkant uitzetten.
Anders loopt de klok heel hard op.
Elke seconde zie je de klok 1 minuut oplopen.
De dubbele punt knippert dan zeer snel

Na het weer aanzetten van de decoder werkt de klok weer

bedankt alvast