PDA

Bekijk de volledige versie : 21 jumpstreet



RaZoR
18-06-2006, 19:28
klopt het dat seizoen 1 binnekort uitkomt van 21 JS op regio 2 ?

RaZoR
19-06-2006, 15:06
niemand ?

Prem
19-06-2006, 15:58
Op regio 2 UK zijn er al een paar seizoenen uit.
De nederlandse versie komt volgens DVD-Home in augustus.

15-08-2006 21 Jump Street - Seizoen 1 TV film/serie Dutch Filmworks

girl
02-07-2006, 20:54
Zijn de seizoenen van 21 jump street ook ergens te downloaden??

mercapto
02-07-2006, 21:49
Haha! Downloaden...

Frank
02-07-2006, 22:41
Zijn de seizoenen van 21 jump street ook ergens te downloaden??
Nee. Ga in augustus maar het eerste seizoen op DVD kopen (of je importeert 'm uit het buitenland).

aemir
03-07-2006, 10:30
ik heb em ook in mijn verkoop topic staan.

RaZoR
03-07-2006, 13:48
ik heb alle seizoenen al maar wil ze graag met nl sub :P

naomivd
27-07-2006, 17:04
Weet iemand wat voor boxen het bij cd-wow zijn?
http://www2.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=15986&subcat=region2

aemir
27-07-2006, 17:13
uk boxen ik heb ze namelijk ook.

naomivd
30-07-2006, 16:20
dus kartonnen boxen? als het niet teveel moeite is kan je mss een foto plaatsen? zou ze graag willen zien.

Carparzo
30-07-2006, 17:53
http://i41.photobucket.com/albums/e285/Carparzo/21front.jpg

Carparzo
30-07-2006, 17:54
simpele foto van de 1e 4 seizoenen van de uk release

Rezonator
19-08-2006, 09:13
Waarschijnlijk krijgt de Nederlandse versie de tweedelige pilootaflevering niet, zoals bij de Engelse versie wel het geval is?
Dat zou spijtig zijn...
De Nederlandse R2 is voor €14,99 te koop bij Mediadis, vanaf 22/08/06.

intexor
19-08-2006, 14:12
21 Jump Street - Seizoen 2 zal ook nog dit jaar uitgebracht worden, op 21/11/2006 volgens DVD-Home.nl

SuperDre
20-08-2006, 05:02
Waarschijnlijk krijgt de Nederlandse versie de tweedelige pilootaflevering niet, zoals bij de Engelse versie wel het geval is?
Dat zou spijtig zijn...
De Nederlandse R2 is voor €14,99 te koop bij Mediadis, vanaf 22/08/06.

Ik ben bang dat het wel zo is ja.. want de amerikaanse versie is '585 minutes' en de NL versie is '498 minuten', dat komt dus ongeveer overeen met 2 missende episodes...
Wat dus feitelijk betekend dat het helemaal niet het complete eerste seizoen is, want de pilots zijn een onderdeel van het eerste seizoen.

Dit is typisch iets voor Dutch filmworks om je zo te naaien... Maarja het is maar 15 euro..... Dan zal er toch nog wel de Pilot als een aparte dvd verkocht gaan worden, want die is toch wel heeeeel belangrijk omdat daarin de teammembers bijelkaar gesprokkelt worden.....

intexor
30-08-2006, 12:31
Heb seizoen 1 net gekocht op R2NL. De dubbele pilot staat er idd niet op (wel duidelijk aangegeven op de voorkant van de doos dat er 11 afleveringen op de discs staan, al staat er dan een beetje ironisch wel "complete 1e seizoen" onderaan de doos :)), wat me ook een beetje verontrust is dat er op de verpakking "mini-serie" staat, dus ik hoop dat dit niet betekent dat dit alles is wat ze gaan releasen van 21 jumpstreet.

Het is trouwens een beetje een aparte verpakking, de 3 discs zitten in een gewone uitklapbare digipack maar de kartonnen hoes die er bijhoort is niet zo groot als die digipack zodat er een gedeelte zichtbaar blijft waar "3 disc miniserie" opstaat. Ik vind het zelf niet zo geslaagd en die overdreven nadruk op "miniserie" doet me nogmaals vrezen dat ze geen andere seizoenen gaan releasen.

Daniël V.
30-08-2006, 12:51
Heb seizoen 1 net gekocht op R2NL. De dubbele pilot staat er idd niet op (wel duidelijk aangegeven op de voorkant van de doos dat er 11 afleveringen op de discs staan, al staat er dan een beetje ironisch wel "complete 1e seizoen" onderaan de doos :)), wat me ook een beetje verontrust is dat er op de verpakking "mini-serie" staat, dus ik hoop dat dit niet betekent dat dit alles is wat ze gaan releasen van 21 jumpstreet.

Het is trouwens een beetje een aparte verpakking, de 3 discs zitten in een gewone uitklapbare digipack maar de kartonnen hoes die er bijhoort is niet zo groot als die digipack zodat er een gedeelte zichtbaar blijft waar "3 disc miniserie" opstaat. Ik vind het zelf niet zo geslaagd en die overdreven nadruk op "miniserie" doet me nogmaals vrezen dat ze geen andere seizoenen gaan releasen.
Ik denk dat ik deze maar fijn laat liggen. Jammer, want ik had me echt verheugd op deze serie. Eigenlijk gewoon je reinste bedrog, voorop de verpakking "Complete 1e Seizoen" zetten terwijl de pilot gewoon ontbreekt. Zo gauw de pilot een vervolg krijgt in de vorm van een compleet seizoen hoort de pilot gewoon bij dat eerste seizoen als episode 1. Dus maar weer eens hulde aan DFW. :evil:
En ik denk dat "miniserie" gewoon een onbeholpen manier is van DFW om uit te drukken dat het om een tv-serie gaat. Zelfs DFW is niet zo stom om de populariteit van Johnny Depp te negeren en de andere seizoenen niet uit te brengen.
Het systeem van de iets smallere slipcase vind ik dan nog wel aardig. Lijkt me iets duurzamer en makkelijker in gebruik dan een volledig sluitende slipcase die ook nogal eens kan klemmen.

patmoos
30-08-2006, 13:05
21 Jump street - Seizoen 2 zou naar alle verwachting 21-11-06 (4 disc)
moeten uitkomen. Bron: Dvd-Home

intexor
30-08-2006, 14:03
ja had ik ook al gezien, dus er zal gelukkig wel sowieso meer als 1 seizoen uitkomen.

SuperDre
30-08-2006, 14:40
Eigenlijk gewoon je reinste bedrog, voorop de verpakking "Complete 1e Seizoen" zetten terwijl de pilot gewoon ontbreekt. Zo gauw de pilot een vervolg krijgt in de vorm van een compleet seizoen hoort de pilot gewoon bij dat eerste seizoen als episode 1. Dus maar weer eens hulde aan DFW. :evil:

Ik heb hier dus contact over gehad met DFW en dit is het bericht dat ik terug kreeg:
Van een seizoen spreek je gewoonlijk vanaf de eerste aflevering, een
pilot aflevering is als proef om te checken of een serie wel dan niet
zal kunnen slagen.
Maar goed over het hanteren van de de term complete seizoen valt dan
over te twisten. Dutch FilmWorks heeft geen beschikking over de
pilotafleveringen vandaar de huidige DVD samenstelling.

Dus de pilotafleveringen zullen we niet zien als een aparte dvd (voorlopig)..

Daniël V.
30-08-2006, 15:18
Eigenlijk gewoon je reinste bedrog, voorop de verpakking "Complete 1e Seizoen" zetten terwijl de pilot gewoon ontbreekt. Zo gauw de pilot een vervolg krijgt in de vorm van een compleet seizoen hoort de pilot gewoon bij dat eerste seizoen als episode 1. Dus maar weer eens hulde aan DFW. :evil:

Ik heb hier dus contact over gehad met DFW en dit is het bericht dat ik terug kreeg:
Van een seizoen spreek je gewoonlijk vanaf de eerste aflevering, een
pilot aflevering is als proef om te checken of een serie wel dan niet
zal kunnen slagen.
Maar goed over het hanteren van de de term complete seizoen valt dan
over te twisten. Dutch FilmWorks heeft geen beschikking over de
pilotafleveringen vandaar de huidige DVD samenstelling.

Dus de pilotafleveringen zullen we niet zien als een aparte dvd (voorlopig)..
Nee inderdaad... maar wat zij zeggen is natuurlijk gewoon onzin. De pilot is wel een proefaflevering om te testen of het aanslaat bij het publiek, maar het is ook de verhaal- en personage-introductie. Die hoort bij The Shield, Alias, Prison Break en vele anderen ook bij seizoen 1 als onderdeel van het verhaal...
Maar ja, DFW heeft blijkbaar een geheel eigen definitie van het begrip "compleet seizoen". Geen enkele andere serie op DVD waar de pilot ontbreekt, of waarop staat "inclusief de pilot!" Dat zegt genoeg. Voor mij betekent dat dus importeren. De R2-UK boxen op de foto hierboven zien er netjes uit.

intexor
30-08-2006, 15:52
Mja hoeveel series ken je waar de pilot niet bij het eerste seizoen zit? Ik heb het wel al gezien dat ze de pilot OOK op aparte DVD uitbrengen (bijv. Alias) maar nog niet dat ze hem alleen apart uitbrengen of wie weet helemaal niet als ze die rechten inderdaad niet hebben.

Ik ben trouwens maar onmiddellijk begonnen met kijken, voor mij is dit een nieuwe serie want heb het vroeger nooit gezien. En het is dan toch dubbel spijtig dat je die pilot niet hebt want het voelt dan alsof je ergens midden in een seizoen begint te kijken, er is geen inleiding. Maar het ziet er wel een leuke serie uit tot nu toe.

Daniël V.
30-08-2006, 15:59
En het is dan toch dubbel spijtig dat je die pilot niet hebt want het voelt dan alsof je ergens midden in een seizoen begint te kijken, er is geen inleiding.
Precies dat bedoel ik. Dat hoort niet.

Ik vergat wel Stargate SG 1. Daar werd de pilot ook een keer apart gereleased. Toen waren ze daar volgens mij ook niet blij mee. En misschien mis ik er wel een of twee. Er zijn ook zoveel series uit op DVD. Het zal in ieder geval een hele kleine minderheid zijn.

SuperDre
30-08-2006, 16:25
Er is in iedergeval 1 serie waarvan ik weet dat het wel echt een pilot was en een seizoen, namelijk The A-team.. daar werd Face in de Pilot ook door iemand anders gespeeld...

Maar bij 21 jumpstreet is het echt een nono dat de pilot er niet bijzitten omdat juist in de pilot dus het team wordt opgericht..

Carparzo
31-08-2006, 18:32
in de pilot wordt het Team niet opgericht het Jumpstreet team bestaat al!
alleen Johnny Depp komt er in de Pilot nog bij.

toch jammer dat in de nederlandse box de Pilot er niet bij zit want is een leuke ikennismaking met het team!

intexor
31-08-2006, 18:44
in de pilot wordt het Team niet opgericht het Jumpstreet team bestaat al!
alleen Johnny Depp komt er in de Pilot nog bij.


okay bedankt, dat weet ik dan ook weer :) eigenlijk wel logisch want ze gedragen zich niet echt als rookies in de eerste afleveringen zoals je zou verwachten in een pas opgericht team.

intexor
31-08-2006, 18:55
Er is in iedergeval 1 serie waarvan ik weet dat het wel echt een pilot was en een seizoen, namelijk The A-team.. daar werd Face in de Pilot ook door iemand anders gespeeld...

Maar bij 21 jumpstreet is het echt een nono dat de pilot er niet bijzitten omdat juist in de pilot dus het team wordt opgericht..

Ik denk dat ze bij DFW gewoon wat met terminologie goochelen om hun gelijk te krijgen in deze. Wat jij zegt over The A-Team dat is wat ik een test-aflevering zou noemen, en die komt meestal niet op TV en is enkel bedoeld om studiobazen over de streep te trekken. Bij Coupling is er ook zo'n niet-uitgezonden "pilot" waar de acteurs andere rollen spelen dan in de serie zelf.
Dit in tegenstelling tot een echte pilot, het begin van een serie waarin personages worden geïntroduceerd en dergelijke. Het kleinste kind ziet dat dit het geval is bij 21 Jump Street en dat de 1ste aflevering op de R2NL release (America, what a town) niet de 1ste aflevering is die van deze serie op TV kwam.

Nu in ieder geval goed dat ze dit smoesje alleen bij een 1ste seizoen kunnen gebruiken ;)

Daniël V.
22-11-2006, 19:36
Seizoen 2 is nu verkrijgbaar. Ik dacht al wat raar, de UK-versie heeft 6 discs, deze Nederlandse van DFW maar 4. Logisch, 6 afleveringen per disc. :shock: Ben benieuwd hoe de transfer-kwaliteit daardoor is geworden. Niet dat ik hem ga kopen, ik wacht gewoon op het oordeel van een ander. Waarom klagen als je toch niet gaat kopen? Omdat ik deze serie toch graag had gehad, en importeren geen hobby van me is. Vaak duurder en gesodemieter met credit cards.

De indruk blijft dat het een afdankertje is voor DFW. Geen extra's, en de verpakking blijft ook een raar gezicht, met die te smalle slipcase. Het cover-artwork is erg donker, vergeleken met de UK-versie die veel mooier is. De zin was mij bij de release van seizoen 1 al vergaan, met het ontbreken van de tweedelige pilot...

Oke, weer genoeg geklaagd voor vandaag. Thanks for letting me share. :P :twisted: :wink:

Yi-Long
23-11-2006, 14:50
Seizoen 2 is nu verkrijgbaar. Ik dacht al wat raar, de UK-versie heeft 6 discs, deze Nederlandse van DFW maar 4. Logisch, 6 afleveringen per disc. :shock: Ben benieuwd hoe de transfer-kwaliteit daardoor is geworden. Niet dat ik hem ga kopen, ik wacht gewoon op het oordeel van een ander. Waarom klagen als je toch niet gaat kopen? Omdat ik deze serie toch graag had gehad, en importeren geen hobby van me is. Vaak duurder en gesodemieter met credit cards.

De indruk blijft dat het een afdankertje is voor DFW. Geen extra's, en de verpakking blijft ook een raar gezicht, met die te smalle slipcase. Het cover-artwork is erg donker, vergeleken met de UK-versie die veel mooier is. De zin was mij bij de release van seizoen 1 al vergaan, met het ontbreken van de tweedelige pilot...

Oke, weer genoeg geklaagd voor vandaag. Thanks for letting me share. :P :twisted: :wink:

Ik zou niet weten waarom je de serie niet zou importeren? Seizoen 1 (UK versie, dus inclusief pilot) is bijvoorbeeld maar 21 euro bij blahdvd.com, en binnen 10 dagen zul je hem dan binnen hebben...

Inderdaad zonde dat DFW er weer een bagger-release van heeft gemaakt :?

Daniël V.
23-11-2006, 15:07
Ik zou niet weten waarom je de serie niet zou importeren? Seizoen 1 (UK versie, dus inclusief pilot) is bijvoorbeeld maar 21 euro bij blahdvd.com, en binnen 10 dagen zul je hem dan binnen hebben...
Als ik het echt waard vind, dan importeer ik wel. Het is alleen prettiger om gewoon in eigen land een winkel in te lopen, en daar fatsoenlijk materiaal te kunnen krijgen.
Inderdaad best leuke prijzen bij alle seizoenen in die webshop. Alleen nog nooit van gehoord, blahdvd.com. Wel weer een credit card-bedoening, en daar kan ik niets mee. :wink:

RaZoR
02-01-2007, 19:51
zo hier baal ik dus egt van :twisted:

RaZoR
08-01-2007, 10:37
zouden die pilot afleveringen miss ook nog los uitgebracht kunnen worden ?

Daniël V.
08-01-2007, 10:45
zouden die pilot afleveringen miss ook nog los uitgebracht kunnen worden ?
Zou kunnen, maar zit er denk ik niet in. Bij CSI hebben ze dat ook wel eens geflikt, maar die zijn weer niet van DFW...
Als je kijkt naar de minimale zorg die aan de releases is besteed, dan kun je er al bijna van afleiden dat ze daar geen werk van gaan maken. De UK versies importeren is de enige oplossing, als je het fatsoenlijk wil hebben.

intexor
08-01-2007, 12:39
zouden die pilot afleveringen miss ook nog los uitgebracht kunnen worden ?

als je die mail een aantal replies hoger leest zie je dat ze daar zelf zeggen dat ze de rechten op die pilot niet hebben. en ik zie niet in waarom een andere studio die dan wel zou gaan releasen, als er al iemand die rechten heeft voor de benelux.

Frank
08-01-2007, 13:17
Dat rechten-gedoe is soms om ziek van te worden. Ze hebben het zichzelf veel te moeilijk gemaakt.

RaZoR
09-01-2007, 19:07
heeft die UK versie ook NL subs dan ??

hemiparo
14-01-2007, 15:07
Geen NL subs op de UK versie helaas. Anders zou de oplossing wel heel makkelijk zijn ;)

RaZoR
14-01-2007, 19:45
ja idd, jammer zeg dan moet ik die 2 pilots maar ergens dl'en :)

gerrit grijpstra
15-03-2007, 11:15
over rechten gesproken.....iemand wel eens opgevallen dat alle originele muziek van bestaande bands uit de serie is verdwenen?? (sam the sham in WOOLLY BULLIES, Stones In HIGH HIGH, R.E.M. In A.W.O.L etc...) zelfs kleine stukjes met copyright op tekst of muziek gedaan door de acreurs zijn uit de serie geknipt (Lamar in CHAPEL OF LOVE, die voor judy hoffs gaat zingen....capt Fuller in WOOLLY BULLIES die voor sal en penhall een stukje zou zingen) het enige van originele muziek is Agent Orange In MEAN STREETS.... wat een cheapskates bij DFW!! ga er maar vanuit dat ze het 5de seizoen ook niet gaan uitbrengen (geen Depp of Grieco nl....)