PDA

Bekijk de volledige versie : Typisch Casema, waardeloze service!



Maccerjack
22-06-2006, 08:46
Voor de WK heb ik mijn Samsung decoder gekocht om op HD kwaliteit te kunnen kijken. Dezelfde dag het kaartje ingestuurd om het pluspakket te bestellen. (moest binnen 14 dagen na aankoop).

Sinds vanmorgen heb ik geen beeld meer en krijg de melding dat de preview periode is verlopen. Ik bellen met Casema en kreeg daar te horen dat ik waarschijnlijk na het weekend weer beeld heb. (over 4 dagen dus)

Dit is nu weer een voorbeeld van de belabberde service van Casema. Als ze achterstand hebben in de verwerking van de aanvragen dan moeten ze de preview periode verlengen en niet maar wachten tot de klant belt en dan zeggen dat het nog een dag of 4 gaat duren en dat ik dan WAARSCHIJNLIJK weer signaal zal hebben.

Ik baal echt gigantisch van die incompetente monopolist! Wat een klote service!

DVDProfilersFilmgek
24-06-2006, 12:53
Als zo vaak bij grote bedrijven, is de interne communicatie niet altijd hun sterkste punt.

De monteur komt iets aansluiten, maar op weer een andere plek is nog geen actie ondernomen......, zodoende kan het gebeuren dat er dan iets niet zal gaan werken. Wat ik zo vreemd vind, is dat dit niet onaardige bedrijf blijft volharden in hun fouten en er weinig aan lijkt te doen om eens wat beter te gaan communiceren......of zullen ze daar nu wat aan gaan doen :?: , dat pakket dat je hebt aangevraagd wordt per 1 juli met 33% in prijs verhoogt :twisted: , mag je gaan meebetalen aan het HD avontuur, want daar lijkt het op. Ik kan me niet voorstellen dat het komt door die paar zendertjes die ze erbij gedaan hebben(ook weer een paar eraf)