PDA

Bekijk de volledige versie : Bekijk Nieuwe Berichten



Peedeepee
27-03-2002, 08:39
Als ik het overzicht naar voren haal van de nieuwste berichten, vind ik het zeer irritant dat als ik een onderwerp aanklik niet meteen bij de laatste reply gebracht word. I.p.v. hiervan kom je bij de thread starter terecht en dan moet ik altijd weer op 'last' klikken wil ik naar de laatste reactie kunnen gaan...

Valt hier wat aan te doen?

Alvast bedankt,

PDP

System 3rror
27-03-2002, 08:51
Dan klik je toch meteen op dat pijltje wat naast het onderwerp staat...

Kom je een aardig eind in de buurt van het laatste bericht.

Gabriƫl de Rop
27-03-2002, 09:21
Ja, je moet idd gewoon op het meest rechtse pijltje klikken; staat naast de naam van degene die het laatst gepost heeft.

Jeroen Driessen
27-03-2002, 09:44
De "klik hier voor nieuwe" berichten is sowieso een beetje gaar momenteel, want er staan maar 4 threads als ik er op klik. vanmorgen maar eens stuk of 10. What's wrong??

Jaded
27-03-2002, 09:44
Tenzij hij de 'samenvattingstabel' wil bedoelen op de homepage van dvd.nl.
Daar kom je inderdaad bij het begin van de thread uit.
En daar is niets aan te doen, bij mijn weten.

PM
27-03-2002, 11:47
bij mij werkt dit allemaal gewoon goed hoor..

Peedeepee
27-03-2002, 12:14
Dan klik je toch meteen op dat pijltje wat naast het onderwerp staat...

Kom je een aardig eind in de buurt van het laatste bericht.

G@#$%mme....ik moet nog zoveel leren!

Thanx!

PDP

P.S. Hier kan wat mij betreft een slotje op...

System 3rror
27-03-2002, 12:55
G@#$%mme....ik moet nog zoveel leren!

Thanx!No probs... iedereen moet het een keer leren ;)

Alex van den Berg
27-03-2002, 14:13
De "klik hier voor nieuwe" berichten is sowieso een beetje gaar momenteel, want er staan maar 4 threads als ik er op klik. vanmorgen maar eens stuk of 10. What's wrong?? Zover ik weet is de "nieuwe berichten" lijst gekoppeld aan een coockie op je PC... Wanneer je na een tijdje opnieuw inlogged zie je alleen de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.

System 3rror
27-03-2002, 14:51
Zover ik weet is de "nieuwe berichten" lijst gekoppeld aan een coockie op je PC... Wanneer je na een tijdje opnieuw inlogged zie je alleen de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek. Ook dat ja... De lijst re-freshed zich zelf ook, als je de browser sluit waar het forum instaat, wanneer je weer opnieuw naar het forum toe surft!

Misschien hetzelfde als Alex bedoelde, maar dan op een andere manier uitgelegd :)