PDA

Bekijk de volledige versie : Scarface Platinum Edition



en_buyuk_galatasaray
22-06-2006, 21:42
Er schijnt (weer) een nieuwe versie uit te komen van de Scarface DVD. Weet echt niet wie hier nog op zit te wachten na de vorige (redelijk goeie) uitgave.

http://www.dvdactive.com/news/releases/scarface.html

Dennis Kuijper
24-06-2006, 19:18
Wat moeten ze hier nu nog aan verranderen.Het geluid schijnt wat beter te worden en een handje vol nieuwe extra,s.Ik zie geen reden om mij giftset te vervangen.

Tim Wiselaar
24-06-2006, 19:49
Hmm.. ik heb gewoon de 2-disc special edition

G.G.Ross
24-06-2006, 21:22
Klinkt wel degelijk interessant.

We hebben het hier wel over Scarface guys.

Voor 1 extra trailer trek ik mijn beurs niet nog eens maar als er bijvoorbeeld een nieuwe documentaire of making of op te vinden is met bijvoorbeeld recente interviews met enkele (Pacino, Bauer, Pfeiffer etc.) of misschien zelfs een hoop cast-players dan weet ik wel zeker dat ik de film (voor de 4e keer) opnieuw zal aanschaffen...

Dennis Kuijper
24-06-2006, 21:57
Zeker net zo geweldig als die Carlito,s way Ultimate edition regio 1,wat voegde die film nou feitelijk toe aan de huidige versie :?

en_buyuk_galatasaray
24-06-2006, 22:24
Het zou op zich niet zo heel schandalig zijn zo een Ultimate Edition. Maar dan wil ik in ieder geval wel een digipack uitgave. Natuurlijk ook een stuk meer extra beeldmateriaal.

Dennis Kuijper
21-07-2006, 11:51
Artwork vind ik wel erg mooi.

Further Details:
Universal Home Video has sent over early details on a Platinum Edition of the Brian De Palma directed Scarface which stars Al Pacino, Michelle Pfeiffer and Robert Loggia. This two-disc package will be available to own from the 3rd October, and should set you back around $29.98. The film itself will be presented in anamorphic widescreen, along with an English Dolby Digital 5.1 track. Universal has yet to reveal the disc specs I'm afraid, but we'll bring you further details very shortly. As always, stay tuned.
http://img100.imageshack.us/img100/1112/scarfaceplatr1artworkpicjh7.jpg (http://imageshack.us)
Bron:DvdAnswers

mercapto
21-07-2006, 11:56
Zeker, heel mooi. Wanneer het een digipack of sleeve wordt (of een UE doosje). In een normaal doosje is hij dan weer lelijk, zoals bijna alle covers.

Rotterdam5314
21-07-2006, 12:08
gewoon weer geldklopperij wat mij betreft

joostpolletje
21-07-2006, 13:12
Wel geldklopperij, Maar heel fraai hoesje, Dus zal er vast wel komen!

Rotterdam5314
21-07-2006, 13:18
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes

Yo-Ecko
22-07-2006, 13:51
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes

dan hoef je ook geen SE of LE zeker, dan kan je alles uit de butget bak halen. Ik heb graag mooie uitgaves, staat ook mooier in je collectie. Maar dat is mijn mening.

joostpolletje
22-07-2006, 15:32
Ik heb ook zeker graag de mooiste uitgaves, daarom zou ik deze ook om de hoes kopen, en niet om de inhoud :)

theThinWhiteDuke
22-07-2006, 17:02
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes
Deels mee eens. Voor de extra's/beeld/geluid een nieuwe halen: kan ik me indenken.
Vanwege de hoes opnieuw aanschaffen: totale geldverspilling.

Chris Taylor
22-07-2006, 17:21
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes

dan hoef je ook geen SE of LE zeker, dan kan je alles uit de butget bak halen. Ik heb graag mooie uitgaves, staat ook mooier in je collectie. Maar dat is mijn mening.

Same here, al heb ik van Scarface al een hele mooie (20th anniversary edition dacht k), die met kartonnen sleeve en plastic hoes. Deze hoef ik dus niet te hebben.

mercapto
22-07-2006, 18:10
Ik heb die schoenendoos en die 20th sleeve, als dit een digi is koop ik hem, maar op het plaatje staat een keepcase.

en_buyuk_galatasaray
23-07-2006, 01:21
Ik heb die schoenendoos en die 20th sleeve, als dit een digi is koop ik hem, maar op het plaatje staat een keepcase.

HUh? Waar zie je dat staan?

Rotterdam5314
23-07-2006, 09:16
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes
Deels mee eens. Voor de extra's/beeld/geluid een nieuwe halen: kan ik me indenken.
Vanwege de hoes opnieuw aanschaffen: totale geldverspilling.


ja maar ze blijven steeds weer opnieuw uitkomen
kan je over 10 jaar weer een nieuwe halen want dan zal er wel weer een versie uitkomen met beter beeld beter geluid hddvd kwaliteit of blue ray??? je blijft aan de gang op deze manier

brotah
23-07-2006, 10:48
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes
Deels mee eens. Voor de extra's/beeld/geluid een nieuwe halen: kan ik me indenken.
Vanwege de hoes opnieuw aanschaffen: totale geldverspilling.


ja maar ze blijven steeds weer opnieuw uitkomen
kan je over 10 jaar weer een nieuwe halen want dan zal er wel weer een versie uitkomen met beter beeld beter geluid hddvd kwaliteit of blue ray??? je blijft aan de gang op deze manier

en beter geluid en beeld kwaliteit noem ik voor een top film als scarface een goeie aanschafreden!

verder blijft de aanschaf voor elke verbeterde of meer uitgebreide versie een persoonlijk verhaal, als jij het ervoor over hebt...

persoonlijk vind ik het jammer dat ze na zoveel jaar aan het artwork beginnen te klooien...

Rotterdam5314
23-07-2006, 10:53
hoesje is idd mooi maar mij gaat het om de film en niet om de extra's of een mooiere hoes
Deels mee eens. Voor de extra's/beeld/geluid een nieuwe halen: kan ik me indenken.
Vanwege de hoes opnieuw aanschaffen: totale geldverspilling.


ja maar ze blijven steeds weer opnieuw uitkomen
kan je over 10 jaar weer een nieuwe halen want dan zal er wel weer een versie uitkomen met beter beeld beter geluid hddvd kwaliteit of blue ray??? je blijft aan de gang op deze manier

en beter geluid en beeld kwaliteit noem ik voor een top film als scarface een goeie aanschafreden!

verder blijft de aanschaf voor elke verbeterde of meer uitgebreide versie een persoonlijk verhaal, als jij het ervoor over hebt...

persoonlijk vind ik het jammer dat ze na zoveel jaar aan het artwork beginnen te klooien...


kijk misschien is dat voor veel mensen een reden om weer opnieuw te kopen maar voor mij niet ik wil de film gewoon zoals hij orgineel was want toen vondt ik em ook al goed. ik bedoel er alleen mee dat je aan de gang kan blijven en wel steeds weer de verbeterde versie kan aanschaffen maar er moet toch wel eens een streep getrokken worden vindt ik.

en idd scarface is een topfilm en het ook wel waard om er een mooie uitgave van te hebben maar ik hou het gewoon bij me eerste aankoop van scarface de uncut uk version

mercapto
23-07-2006, 11:25
De uncut UK versie is niet de film zoals hij orgineel was. :D

Over 20 jaar kijk ik Scarface op UltraHD en heeft Rotjeknor nogsteeds z'n DVD, toppie :)
Je hebt vast ook nog heel veel VHSjes en LDs, DVD is geldklopperij :)

(y)

Rotterdam5314
23-07-2006, 11:33
De uncut UK versie is niet de film zoals hij orgineel was. :D

Over 20 jaar kijk ik Scarface op UltraHD en heeft Rotjeknor nogsteeds z'n DVD, toppie :)
Je hebt vast ook nog heel veel VHSjes en LDs, DVD is geldklopperij :)

(y)

vhs is voor de oude filmliefhebbers ik doe daar niet aan
heb zelfs geen videorecorder meer

enne goed kijk scarface over 20 jaar maar op ultrahd
ik koop hem niet meer

Lex v/d Moolen
23-07-2006, 11:44
Ik ben zeer tevreden met deze 8) :
http://ec3.images-amazon.com/images/P/B0000AMRJE.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1059085316_.jpg
Zal deze UE dan ook niet aanschaffen, of er moet idd echt een docu van een uur met nieuwe interviews bijzitten ofzo.

mercapto
23-07-2006, 12:10
De uncut UK versie is niet de film zoals hij orgineel was. :D

Over 20 jaar kijk ik Scarface op UltraHD en heeft Rotjeknor nogsteeds z'n DVD, toppie :)
Je hebt vast ook nog heel veel VHSjes en LDs, DVD is geldklopperij :)

(y)

vhs is voor de oude filmliefhebbers ik doe daar niet aan
heb zelfs geen videorecorder meer

enne goed kijk scarface over 20 jaar maar op ultrahd
ik koop hem niet meer

Als over 20-jaar je DVD speler kapot is, UHD spelers niet meer compatible zijn met DVD, en UHD de nieuwe standaard is... ? Je zult ooit moeten vernieuwen, zo dachten Laserdisc bezitters er ook over.

DVD wacht hetzelfde lot als VHS, hoe lang het nog duurt is afwachten, maar het heeft geen eeuwig leven als zijnde de standaard voor film.

Rotterdam5314
23-07-2006, 12:12
ok dan wel omdat je em dan niet meer kan bekijken maar zolang dat wel mogelijk is: dan geen nieuwe versie voor mij

mercapto
23-07-2006, 12:15
ok dan wel omdat je em dan niet meer kan bekijken maar zolang dat wel mogelijk is: dan geen nieuwe versie voor mij

Okay :)
Naar een schijfje kijken gaat ook zo vervelen zonder DVD speler heh ? :)
Frisbeeen is daarentegen wel weer leuk, en je kan je biertje erop kwijt, hmmm, biertje....

Paul H.
23-07-2006, 15:36
Er zullen wel enkele nieuwe extra's op staan maar hou het net als Lex bij de giftset.

TheGodfather
23-07-2006, 20:27
Prachtig artwork, zeker. Maar ik ben `t dit keer wel eens met Rotterdam5314: de oude 2 disc is al een zeer degelijke uitvoering waar ik zeer tevreden mee ben. Die blijft dus lekker in m`n collectie en ga ik niet vervangen voor deze :D

en_buyuk_galatasaray
03-08-2006, 14:06
August 2, 2006 - On October 3, 2006, Universal Studios Home Entertainment will release Scarface: Platinum Edition on DVD. Proclaiming that the collectible two-disc edition will present fans with the opportunity to "experience director Brian De Palma' s ultimate gangster classic like you never have before," the set promises remastered sound and picture quality as well as an exhaustive slate of bonus materials. The set will be available for the MSRP (Manufacturer's Suggested Retail price) of $29.98.



According to the press release issued by USHE, the film features an entirely new sound effects and audio mix; specifically, "every sound effect in the film has been replaced and digitally remastered for the ultimate Scarface experience." Additionally, the set "offers additional new bonus features and specially designed, highly collectible packaging that combine to make Scarface: Platinum Edition an extraordinary home entertainment event." The two-disc DVD will feature the following extras:


Scarface Scoreboard: Watch Scarface like never before; keep track of the number of times the f-word is used, and the number of bullets fired

Deleted Scenes: Over 20 minutes of intense deleted scenes

The Making of Scarface: The Video Game: immerse yourself in the world of Scarface in this behind-the-scenes look at the creation of the video game

The World of Tony Montana: experience the decadent world of the ultimate gangster in this all-new feature; revel in Tony's luxurious and extravagant life in the underworld

Scarface: The Rebirth: actor Al Pacino, director Brian De Palma, producer Martin Bregman, and screenwriter Oliver Stone examine the history of Scarface, from the original 1932 classic to shooting the script

Scarface: Creating: a fascinating look at the controversial making of Scarface and the triumphs and struggles experienced by its filmmakers, including the filming of the unforgettable chainsaw scene, location changes, the producer's battles to gain an "R" rating and more

Scarface: Acting: Al Pacino and other cast members offer insider stories and revealing insights into how these legendary characters were created

Scarface: TV Version Montage: a revealing and hilarious montage of film clips that compare and contrast the theatrical release to the network version of Scarface


In addition to remastered picture and sound, Scarface: Platinum Edition will be presented in anamorphic widescreen (2.35:1) and feature the following audio options: English Dolby Digital 5.1 (Producer's Mix); DTS 5.1; Spanish Dolby Digital 2.0 Mono; and French Dolby Digital 2.0 Mono.

link: http://dvd.ign.com/articles/722/722871p1.html

Antonio 'Tony' Montana
03-08-2006, 18:09
Scarface Scoreboard: Watch Scarface like never before; keep track of the number of times the f-word is used, and the number of bullets fired



lijkt me wel cool :lol:

Kevin Rijm
03-08-2006, 19:47
Lijkt me wel leuk! Heb momenteel al de R1 giftset en de franse giftset dus deze wil ik ook wel.

Hij is al te preorderen bij dvdpacific voor een luttele 16 euro (kunnen dus niet echt zeggen dat het afzetterij is he) 8)

Aloys
18-08-2006, 14:09
Er zijn nu ook Menu's vrijgegeven..

http://www.dvdactive.com/news/releases/scarface.html

Symphony X
18-08-2006, 14:21
Het wachten waard, heb Scarface nog niet in bezit. Zelfs nog nooit helemaal bekeken. Scarface Scorebord lijkt me erg leuk :D

joostpolletje
18-08-2006, 15:48
Het wachten waard, heb Scarface nog niet in bezit. Zelfs nog nooit helemaal bekeken. Scarface Scorebord lijkt me erg leuk :D

Nooit gezien :shock:

Shame on you

Rotterdam5314
18-08-2006, 16:02
is deze versie het wel waard als je de SE 2 disc al hebt en de uncut version?? Extra's vindt ik niet zo belangrijk, maar is het beeld/geluid in deze uitgave beter als de 2 disc SE??

Rotterdam5314
18-08-2006, 16:02
Het wachten waard, heb Scarface nog niet in bezit. Zelfs nog nooit helemaal bekeken. Scarface Scorebord lijkt me erg leuk :D

Nooit gezien :shock:

Shame on you

hier sluit ik me volledig bij aan :lol:

Symphony X
18-08-2006, 20:47
Het wachten waard, heb Scarface nog niet in bezit. Zelfs nog nooit helemaal bekeken. Scarface Scorebord lijkt me erg leuk :D

Nooit gezien :shock:

Shame on you

hier sluit ik me volledig bij aan :lol:

Nooit HELEMAAL bekeken. Heb hem vanmiddag in bestelling gezet :P