PDA

Bekijk de volledige versie : Mean Machine



Dave
27-03-2002, 16:14
Wie heeft er al info over deze, lijkt me namelijk een top film, binnenort ff in de BIOS checkuh!!!

Heb de trailer voor BHD gezien, zag er echt cool uit!!

System 3rror
27-03-2002, 17:44
Vinnie Jones (oa uit Snatch) zal de rol van de voetballer The Danny Meehan opnemen.
Verder heb ik er ook niet echt info over... Volgens mij was het een voetballende Hooligan als je het verhaal erom leest :) Zit er zelf ook wel op te wachten.

Hij komt 4 april in de bios.

/EDIT

Het is een re-make van The Longest Yard, een film met Burt Reynolds.

Dave
27-03-2002, 18:28
He die Tim, thanx voor je reactie, zal eens zoeken nar die Renolds film...

System 3rror
27-03-2002, 18:32
He die Tim, thanx voor je reactie, zal eens zoeken nar die Renolds film... No probs...

Was zelf ook al op zoek naar die film, alleen de videotheek bij ons heeft hem helaas niet.

Een aantal links waar info over de film (Mean Machine) staat:
IMDB (http://us.imdb.com/Title?0291341)
Movies.com (http://movies.go.com/movies/M/meanmachine_2002/index.html)
Officiele site (http://www.paramountclassics.com/meanmachine/)

Rochan
27-03-2002, 23:03
In de Veronica gids staat deze week een interview met Vinnie Jones en daar wordt ook over de Mean Machine gepraat.:p
En je kan kaartjes voor Panic Room winnen:rolleyes: :rolleyes:

Dave
28-03-2002, 07:02
En weer bedankt, ik ga het allemaal checkuh!

Lijkt me echt een super film!

Gabriël de Rop
28-03-2002, 08:07
Poe, Vinnie Jones in de rol als bikkelharde voetballer, dat wordt ff zwaar acteren voor hem zeg....NOT....
Maar ik ben ook heel benieuwd naar deze nieuwe Guy Richie film, ik zag in een trailer al dat het grootste deel van de cast van zijn vorige 2 films ook hier weer meespeelt.

Jeroen Driessen
28-03-2002, 08:31
Me too! Er zijn volgens mij geen goeie voetbalfilms en dit lijkt me er eindelijk wél een. En keiharde actie verzkerd met go'old Vinnie!

Art
02-04-2002, 20:33
Poe, Vinnie Jones in de rol als bikkelharde voetballer, dat wordt ff zwaar acteren voor hem zeg....NOT....
Maar ik ben ook heel benieuwd naar deze nieuwe Guy Richie film, ik zag in een trailer al dat het grootste deel van de cast van zijn vorige 2 films ook hier weer meespeelt.


Guy Ritchie is slechts supervising producer van deze film. Het is een film geregiseerd door de debutant Barry Skolnick. Jason Flemyng uit Snatch is ook van de partij dus moet wel een aardige film zijn. Voor de Guy Ritchie-fans is het nog even wachten op de romantische komedie Love,Sex,Drugs&money waaraan hij nu werkt. :o

Dennis Kuijper
01-09-2005, 01:46
Amusant filmpje over een voetbal elftal in de bajes die het opnemen tegen de guards.De film is wel erg voorspelbaar,oppervlakkig en het niveau van films als Lock,stock and 2 smoking barrels en snatch word niet gehaald.Verder erg leuk voor voetbalfans om te kopen maar ook als je niet echt van voetbal houdt is het toch een aardige film om is te huren.

Ps.Deze tread hoort meer in filmdiscussies thuis dus als een moderator zich geroepen voelt.

Maick Werner
01-09-2005, 02:03
Ps.Deze tread hoort meer in filmdiscussies thuis dus als een moderator zich geroepen voelt.

Het is dat jij in deze draad reageert, anders was het vast in de vergetelheid geraakt :roll:

En nu moet er, na bijna 3,5 jaar, een enorm boeiende discussie van start gaan, natuurlijk :razz:

Ik vond het een hartstikke leuke film. Vinnie mét echte dialogen en emoties :shock: Hij leek ze op het veld nooit te hebben!

[spoiler:1ac0ba609b]Ik vind het nog altijd zo zielig voor die ouwe knakker, waarbij een 'bom' in z'n face ontploft.[/spoiler:1ac0ba609b]

Had zelfs tissues nodig aan het eind. Niet dat dat speciaal is, want dat heb ik bij elke film...

Dennis Kuijper
01-09-2005, 12:07
Ps.Deze tread hoort meer in filmdiscussies thuis dus als een moderator zich geroepen voelt.
Het is dat jij in deze draad reageert, anders was het vast in de vergetelheid geraakt :roll:
En nu moet er, na bijna 3,5 jaar, een enorm boeiende discussie van start gaan, natuurlijk :razz:


Er is wel weinig gereageerd op deze tread dacht ik toen ik hem zag,dus een schopje kon geen kwaad.

Henk van der Weerdt
01-09-2005, 12:08
Goeie vermakelijke film. Jones op zijn best (y)

Paul_Knoop
11-09-2005, 01:34
moet dit niet bij film discussies :?: :?: :?: