PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met Fantasia 2000



Nathan Strik
16-08-2001, 00:14
Okee, ik heb begin dit jaar Fantasia 2000 (regio 2 NL) gekocht en hij draaide prima op mijn JVC speler. Nu staat deze sinds een tijdje bij mijn zus. Dus toen ik laatst zin had de DVD te gaan kijken, stopte ik hem dan ook in de PS-2. Alleen hij gaf de melding "Kan disc niet lezen" en verder niks. Hij herkent de DVD wel in de browser, maar als hij probeert af te spelen zie ik het beeld even knipperen en krijg ik de bovenstaande foutmelding.
Meteen weer geprobeerd in de andere DVD-spelers, maar daar doet hij het perfect in.
Weet één van jullie misschien of dit een bekend probleem is met deze film en de PS-2 of heb ik toch een foute disc (lijkt me onwaarschijnlijk).
Is er ook een overzicht te vinden op Internet van DVD´s die problemen geven met de PS-2???
Anders haal ik mijn JVC weer terug... zal mijn zus blij mee zijn... :D :D

bmateijsen
16-08-2001, 15:50
Even in het algemeen gesproken....

Disney DVD's hebben vaak vele fouten op hun dvd's staan... Een dvd-speler laat maar een bepaald aantal fouten toe (dit is van tevoren door de fabrikant ingesteld)

Dus kan het weleens zijn dat de dvd op bepaalde spelers wel kan worden afgespeeld en anderen weer niet.

Slecht van Disney natuurlijk, maar ook anderen maatschappijen laten vaak vele fouten zien.

Groet bjorn

(Disney)Tom Houben
17-08-2001, 11:31
Weet één van jullie misschien of dit een bekend probleem is met deze film en de PS-2 of heb ik toch een foute disc (lijkt me onwaarschijnlijk).

Ja, een vriendin van mij wilde hem ook op de PS2 afspelen en kreeg precies dezelfde problemen. Op mijn Philips speler doet hij het goed, al gaat er soms toch wel eens iets mis bij het "browsen" van de dics....

Euphoria
17-08-2001, 12:50
Geen problemen op mijn (omgebouwde) PS2... ;)