PDA

Bekijk de volledige versie : 4 ipv 2 speakers



Lubbe
09-07-2006, 14:03
Hallo!

M'n ouders willen nieuwe apparatuur aanschaffen (oa dvd-recorder, receiver en luidsprekers), nu willen ze 2 luidsprekers in de woonkamer, 1 in de hobbykamer en 1 in de keuken, welke "apart" van elkaar aan en uit te zetten zijn. Ze willen geen home cinema set.

Ze zaten te denken aan de Harman Kardon HK 3480, maar vlgs de specificaties kun je hier maar 2 luidsprekers op aansluiten! Ik heb er geen verstand van, maar is het echt niet mogelijk om er 4 luidsprekers op aan te sluiten? Iemand misschien tips over hoe ik eea het beste kan aanpakken?

Onderstaande hadden ze uitgezocht:
DVD-recorder: Pioneer DVR530
Receiver: Harman Kardon HK3480
Speakers: 4x JBL E50

graag uw reactie,
m.vr.gr een leek op dit gebied

Johan van den D.
09-07-2006, 14:44
Kijk hier (http://www.qed.co.uk/i178c194-191/Accessories/Audio_Switching/SS40_4-Way_Speaker_Switch.htm) eens naar......

Seth__Gekko
09-07-2006, 15:01
1 in de hobby kamer en 1 in de keuken, dat zal niet echt lekker gaan klinken denk ik.
Beter 2 kleinere in de 2 kamers, dan kan je no van stereo genieten.

Johan van den D.
09-07-2006, 18:54
1 in de hobby kamer en 1 in de keuken, dat zal niet echt lekker gaan klinken denk ik.
Beter 2 kleinere in de 2 kamers, dan kan je no van stereo genieten.Dat is zeker waar maargoed, hij vroeg om 2.1.1, maar je heb zeker gelijk.
Naast de QED oplossing zijn er uiteraard nog andere opties door o.a een versterker met "multi room" te nemen.

DVDProfilersFilmgek
09-07-2006, 19:20
Hallo!

M'n ouders willen nieuwe apparatuur aanschaffen (oa dvd-recorder, receiver en luidsprekers), nu willen ze 2 luidsprekers in de woonkamer, 1 in de hobbykamer en 1 in de keuken, welke "apart" van elkaar aan en uit te zetten zijn. Ze willen geen home cinema set.