PDA

Bekijk de volledige versie : Sin City (SE) [DVD]



Marcel den Haan
11-07-2006, 16:44
Sin City (SE) [DVD]

De veelbesproken film krijgt eindelijk een speciale uitvoering, maar is hij de moeite waard?

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2579)

slindenau
11-07-2006, 16:55
Met een ietwat vreemd gevormde tin, en een extras schijf die niet 100% is laat ik deze toch liggen. En disc 1 is precies hetzelfde als de oude uitgave, en die heb ik toch al :D.

Hou het wel bij deze, die 20/7 uitkomt:
http://www.dvdheaven.co.kr/goods_image_detail/2006062833.jpg (http://dvdheaven.com/dvd/dvd_detail.php?idx=17718)

Frank
11-07-2006, 17:23
En disc 1 is precies hetzelfde als de oude uitgave, en die heb ik toch al :D.
Dan moet je de recensie toch nog eens lezen, want de oude uitgave had helemaal geen extra's en deze nieuwe wel.

slindenau
11-07-2006, 17:42
Alle extra's staan toch op disc 2? Dan is disc 1 (enkel de film) toch precies hetzelfde :P.

Daniël V.
11-07-2006, 17:57
Alle extra's staan toch op disc 2? Dan is disc 1 (enkel de film) toch precies hetzelfde :P.
Nope. :P Er staat nu een leuk aantal extra features op disc 1 bij de film, waaronder audiocommentaar en featurettes over de oorsprong van het project en andere leuke productieonderdelen. Alles is anders aan deze disc 1, behalve de film zelf.

Deze heb ik fijn naast mijn 1-disc met slipcase gezet. Ik ben een dusdanig fan van deze film dat ik die dus lekker bewaar. :)

Trevoc
11-07-2006, 18:03
Op welke editie is nu de 145 min versie te vinden. Ik lees constant tegenstrijdige berichten. :?

Chris W
11-07-2006, 19:46
Op welke editie is nu de 145 min versie te vinden. Ik lees constant tegenstrijdige berichten. :?
Zucht, dat is de verhalen apart met ELK ZIJN EIGEN AFTITELING. Leren mensen het nou nooit? :x

normale lengte = 119 min.
4x verhalen apart, komt dus nog 3x ongeveer 6 min. aan aftiteling bij = 18
145-119-18= ongeveer 5 à 6 minuten aan nieuw materiaal

PS misschien wel netjes om in de recensie te vermelden van de omruilactie van RCV. Anders mis je van de eerste persing toch mooi de DTS track

SuperDre
11-07-2006, 20:02
Ik moet wel zeggen dat ik Sin City niet echt bijzonder vondt ofzo, maar gelukkig had ik nog geen versie, dus dan zal het wel deze worden wanneer die weer eens voor 5 euro te krijgen is..

Trevoc
11-07-2006, 20:51
Op welke editie is nu de 145 min versie te vinden. Ik lees constant tegenstrijdige berichten. :?
Zucht, dat is de verhalen apart met ELK ZIJN EIGEN AFTITELING. Leren mensen het nou nooit? :x

normale lengte = 119 min.
4x verhalen apart, komt dus nog 3x ongeveer 6 min. aan aftiteling bij = 18
145-119-18= ongeveer 5 à 6 minuten aan nieuw materiaal

PS misschien wel netjes om in de recensie te vermelden van de omruilactie van RCV. Anders mis je van de eerste persing toch mooi de DTS track
Ik heb me op internet werkelijk ongans gezocht naar deze info. Ondanks je irritatie stel ik het toch erg op prijs dat je me zo'n helder antwoord geeft.

slindenau
11-07-2006, 21:05
Ik moet wel zeggen dat ik Sin City niet echt bijzonder vondt ofzo, maar gelukkig had ik nog geen versie, dus dan zal het wel deze worden wanneer die weer eens voor 5 euro te krijgen is..
Dan zal je de metalen editie wel mislopen denk ik ;).

dvdfre@k
11-07-2006, 21:26
weet nog steeds niet welke versie ik moet halen

Mikeymo
11-07-2006, 21:27
raar dat er op disc 2 geen 5.1 geluid zit

martini
12-07-2006, 09:31
Heb expres gewacht met het kopen van de kale versie. Daar ben ik nu wel blij om. VInd dit een goeie uitgave, helaas dat de steelbook afwijkt van de normale steelbooks.

Ralph71
12-07-2006, 12:39
raar dat er op disc 2 geen 5.1 geluid zit

En briljant dat onze vrienden van RCV "om kosten te besparen" de ondertiteling bij de extra's weggelaten hebben... :evil:

Weer een dvd van RCV om links te laten liggen...

Richard B.
12-07-2006, 14:15
weet nog steeds niet welke versie ik moet halen
Gewoon de Amerikaanse SE met comic importeren. :roll:

Kees Hoekerd
12-07-2006, 19:03
Met een ietwat vreemd gevormde tin, en een extras schijf die niet 100% is laat ik deze toch liggen. En disc 1 is precies hetzelfde als de oude uitgave, en die heb ik toch al :D.

Hou het wel bij deze, die 20/7 uitkomt:
http://www.dvdheaven.co.kr/goods_image_detail/2006062833.jpg (http://dvdheaven.com/dvd/dvd_detail.php?idx=17718)
Heb je meer informatie over deze editie, slindenau?

slindenau
12-07-2006, 19:38
Als je op het plaatje klikt krijg je de beschrijving van dvdheaven.com te zien ;).

Dennis Kuijper
12-07-2006, 22:10
Ik twijfel om deze te kopen,de kaale versie heb ik al en om hem nu te kopen voor die paar extra,s en een vreemde metalen box.

Sander Haarmans
13-07-2006, 12:05
Ik vind het zooo jammer dat die steelcase echt veel groter is dan een normale steel/keepcase, was dit niet het geval geweest had ik hem waarschijnlijk wel aangeschaft.

Pijk
15-07-2006, 19:42
Heeft de 1-disc ook die ondertitel-synchronisatie problemen naar mate de film vordert zoals deze 2-disc versie heeft volgens deze review?

Don Vito Corleone
15-07-2006, 23:12
Prima uitgave hoor. Ik heb weer erg van de film genoten en de extra's zijn goed.

TheGodfather
20-07-2006, 16:49
weet nog steeds niet welke versie ik moet halen
Gewoon de Amerikaanse SE met comic importeren. :roll:
wat Richard zegt. Hele mooie digipack uitgave, en een prachtige comic. Wat wil je nog meer voor een eurotje of € 23,- :D

Marc T.
20-07-2006, 17:32
weet nog steeds niet welke versie ik moet halen
Gewoon de Amerikaanse SE met comic importeren. :roll:
wat Richard zegt. Hele mooie digipack uitgave, en een prachtige comic. Wat wil je nog meer voor een eurotje of € 23,- :D

Nederlandse en witte ondertiteling :wink:

TheGodfather
20-07-2006, 17:39
weet nog steeds niet welke versie ik moet halen
Gewoon de Amerikaanse SE met comic importeren. :roll:
wat Richard zegt. Hele mooie digipack uitgave, en een prachtige comic. Wat wil je nog meer voor een eurotje of € 23,- :D

Nederlandse en witte ondertiteling :wink:
Nederlandse ondertiteling hoef ik niet ;)
en witte? ach ja, die gele is wel minder mooi maar als dat alles is.... :P

The Gr8oNe
22-07-2006, 10:10
Ik heb vorige week 1 gekocht maar lees er hier niks over maar op disc 1 staat er alleen een 5.1 en commentaar track op?

Frank
22-07-2006, 10:22
Ik heb vorige week 1 gekocht maar lees er hier niks over maar op disc 1 staat er alleen een 5.1 en commentaar track op?
Lees de recensie eens, dan zie je wat er op disc 1 staat.

The Gr8oNe
22-07-2006, 10:37
Ik heb vorige week 1 gekocht maar lees er hier niks over maar op disc 1 staat er alleen een 5.1 en commentaar track op?
Lees de recensie eens, dan zie je wat er op disc 1 staat.

Er staat dat er een DTS track op staat maar die ontbreekt :).

Marcel den Haan
22-07-2006, 10:59
Ik heb vorige week 1 gekocht maar lees er hier niks over maar op disc 1 staat er alleen een 5.1 en commentaar track op?
Lees de recensie eens, dan zie je wat er op disc 1 staat.

Er staat dat er een DTS track op staat maar die ontbreekt :).

Als jouw versie geen DTS heeft, dan heb je een oude versie. Hij was eerst uitgebracht zonder DTS track, een fout van RCV die ze inmiddels hersteld hebben bij de nieuw geleverde dvd's.
Terug naar de winkel zou ik zeggen of RCV benaderen om de schijf om te ruilen.

Rotterdam5314
22-07-2006, 11:13
ik vindt deze film ook niks bijzonders
snap niet dat die film zo'n hype was
ik vondt hem zelfs slecht
geef alleen credits voor het maken dat hebben ze mooi gedaan

ik vondt persoonlijk alleen het eerste half wel aardig daarna werd het steeds slechter dus voor mij hoeft er echt geen SE van gemaakt te worden dat is de film echt niet waard

slindenau
22-07-2006, 11:27
Hihi, misschien dat daarom 90% (pure gok trouwens) van dvd.nl jou mening negeert?

En als je deze film geen SE waard vind, dan koop je toch lekker de 1 disc keepcase? Dan heb je de film + DTS 5.1, niets meer en niets minder.

Eric B.
22-07-2006, 11:33
dus voor mij hoeft er echt geen SE van gemaakt te worden dat is de film echt niet waard


die is er al :wink:

Rotterdam5314
22-07-2006, 11:42
i know

Rotterdam5314
22-07-2006, 11:44
Hihi, misschien dat daarom 90% (pure gok trouwens) van dvd.nl jou mening negeert?

En als je deze film geen SE waard vind, dan koop je toch lekker de 1 disc keepcase? Dan heb je de film + DTS 5.1, niets meer en niets minder.

dat maakt me niet uit ik ben geen meeloper (daar heb je er genoeg van geloof me) heb me eigen mening en eigen smaak ik ken zat mensen die deze film ook niks vinden

Jilt
26-08-2006, 16:01
weet nog steeds niet welke versie ik moet halen
Gewoon de Amerikaanse SE met comic importeren. :roll:
Waar kan ik die Amerikaanse SE importeren? En kan hij in alle DVD spelers?

slindenau
26-08-2006, 17:16
Hihi, misschien dat daarom 90% (pure gok trouwens) van dvd.nl jou mening negeert?

En als je deze film geen SE waard vind, dan koop je toch lekker de 1 disc keepcase? Dan heb je de film + DTS 5.1, niets meer en niets minder.

dat maakt me niet uit ik ben geen meeloper (daar heb je er genoeg van geloof me) heb me eigen mening en eigen smaak ik ken zat mensen die deze film ook niks vinden
Van 'antis' (alleen maar niet meelopen omdat ze geen meeloper willen zijn) hebben we ook al genoeg ;). Mensen zijn kuddedieren, dus meelopen is helemaal geen schande :).
En met 6 miljard vind je altijd wel een groepje mensen die een bepaald iets niet leuk vinden. Maar zodra een grote groep de film goed vind komt er een SE/LE/whatever uit :). En goed is 'ie :).




weet nog steeds niet welke versie ik moet halen
Gewoon de Amerikaanse SE met comic importeren. :roll:
Waar kan ik die Amerikaanse SE importeren? En kan hij in alle DVD spelers?
Er in gaan zal altijd passen ja :twisted: .
Maar of het zal werken is een tweede, dat hangt van de regio af (en of je dvd speler NTSC kan afspelen/converteren).

frank33_98
26-08-2006, 21:13
ik zou vooral niet proberen de comic in je dvd player te proppen :lol:

Melvinrijk
25-09-2006, 19:08
Ligt het aan mijn DVD, of hoort het zo?

Soms verandert het geluid van toon. Dan staat die lekker hard, en dan valt die ineens terug naar zacht, en gaat die weer langzaam omhoog. En dan weer hetzelfde verhaal.

Edit: Het gelde alleen als ik hem op de PC afspeelde. Via de dvd-speler op mijn tv doet hij het gelukkig perfect :wink:

Raymond Gelmers
29-03-2008, 21:36
Ik heb de regio 3 versie met die mooie kaarten en het notitieboekje. Zeer vette film. Eigenlijk 1 van de beste films die ik ken, mag ik wel zeggen. Deze film heeft voor mij gewoon alles wat ik zoek in een actiefilm. De sfeer is ook geweldig (het gespeel met kleuren etc.). Hij is wel keihard dus pas op als je een zwakke maag hebt! (6)