PDA

Bekijk de volledige versie : Harman/Kardon 135



redroxz
16-07-2006, 10:59
Hallo mensen,

Heb onlangs de Harman/Kardon 135 aanschouwd,is dit een goed apparaat of bevelen jullie mij iets anders aan?
Wie heeft er ervaring met dit apparaat?
Wil hem namelijk aanschaffen.
Komt er wel goed geluid uit,vind 40 watt per speaker namelijk niet opzienbarend.
Nou,ik wacht op jullie bevindingen.

Seth__Gekko
16-07-2006, 11:26
Een aardig apparaat, zij het niet dat je jezelf moet afvragen hoe zullen ze op mijn speakers klinken. Sommige combinaties klinken gewoon niet lekker.

Advies is dus als je de HK op je eigen speakers wilt hebben, dan moet je dat eerst testen en beluisteren, dan pas kopen.

JaBe
16-07-2006, 12:53
Hallo,

Hier heb je een test van de AVR-135:
http://www.areadvd.de/hardware/2005/harman_kardon_avr_135_1.shtml

Jan

DWE
18-07-2006, 21:44
Hallo mensen,

Heb onlangs de Harman/Kardon 135 aanschouwd,is dit een goed apparaat of bevelen jullie mij iets anders aan?
Wie heeft er ervaring met dit apparaat?
Wil hem namelijk aanschaffen.
Komt er wel goed geluid uit,vind 40 watt per speaker namelijk niet opzienbarend.
Nou,ik wacht op jullie bevindingen.

De 135 is het instapmodel van H/K maar voor zijn prijs zeker geen slechte keuze, belangerijk is uiteraard de juiste combinatie met passende speakers daarom idd eerst beluisteren op jouw speakers.
Verder zou ik me niet fixeren op die 40 watt, H/K geeft tenminste de echte watts op in tegenstelling tot veel andere merken. Ga je daarentegen in een grotere ruimte spelen is het wel aangewezen een zwaardere versterker te nemen.