PDA

Bekijk de volledige versie : Fast and the Furious



Donny
28-03-2002, 18:44
Vandaag the Fast and the Furious binnen gekregen gelijk gekeken natuurlijk. Nou klaar met kijken effe de deleted scenes bekijken, begint de dvd weer met het opnieuw opstarten. dus wanneer je je dvd aan zet naar dat scherm ging ie weer. nou nog maar weer es geprobeerd maar weer het zelfde. Dan maar in de playstation2 geen probleem.
Systeem JVC Home Cinema System TH A10R. Iemand ook deze rare eigenschap? En misschien weet iemand hier een oplossing voor?

Dadaveke
30-03-2002, 15:31
Ik heb hetzelfde probleem met mijn tha10r

Donny
30-03-2002, 20:38
altijd leuk z`on mede ongelukkige!:)

ook problemen met Shrek, bij de spelletjes?:confused:

johanluijkman
30-03-2002, 22:30
Vandaag binnen gekregen en gelijk gekeken, ik had hem nog niet gezien, maar wat een vette film. Slap verhaal, maar het racen en het blazen van de motoren door de woonkamer is echt goed.

Dave
31-03-2002, 08:25
Ik heb hem gisteren gehuurd maar daar had ik geen last van bij mij begon de DVD standaart te film af te spelen met een Russische soundtrack :confused: en director's comentaar als ondertitels da's ook bst vaag dacht ik zo...

johanluijkman
31-03-2002, 11:15
Ik heb hem gisteren gehuurd maar daar had ik geen last van bij mij begon de DVD standaart te film af te spelen met een Russische soundtrack :confused: en director's comentaar als ondertitels da's ook bst vaag dacht ik zo...

Klopt, deed die bij mij ook. Ik denk trouwens dat de DTStrack niet veel beter zou zijn geweest dan de DDtrack die er nu op staat. Mijn god, wat een geweldig geluid!!!!!

Dave
31-03-2002, 11:33
Klopt, deed die bij mij ook. Ik denk trouwens dat de DTStrack niet veel beter zou zijn geweest dan de DDtrack die er nu op staat. Mijn god, wat een geweldig geluid!!!!!

Yed de DD track is zeker om van te genieten!!! super goed geluid meot ik zeggen!!

Pat
31-03-2002, 12:17
de DD track is zeker om van te genieten!!! super goed geluid meot ik zeggen!!
Om twijfelaars te overhalen, moet ik dit zeker beamen ! Uitstekend !!

Pat
31-03-2002, 12:19
Ik heb hem gisteren gehuurd maar daar had ik geen last van bij mij begon de DVD standaart te film af te spelen met een Russische soundtrack :confused:
Ik heb de koopversie en ook daar begint hij gewoon af te spelen met Russische dubbing. Na eerst een waarschuwing over het inherent gevaar van straatracen te *moeten* hebben aanschouwen. :) Die waarschuwing is dan weer niet ondertiteld dus zal ze bij sommigen toch niet aankomen. ;)

jps
31-03-2002, 12:37
Ik heb de koopversie en ook daar begint hij gewoon af te spelen met Russische dubbing. Na eerst een waarschuwing over het inherent gevaar van straatracen te *moeten* hebben aanschouwen. :) Die waarschuwing is dan weer niet ondertiteld dus zal ze bij sommigen toch niet aankomen. ;)

Jep...hij begint standaard met russische dubbing..
beetje irri idd..

Wie dat nu weer heeft verzonnen? :)

Rochan
31-03-2002, 12:41
Ik heb van alle problemen waarover jullie het hebben, geen last van gehad. Hij speelt bij mij normaal af (start niet in het Russisch en alles doet het). Een geweldige film. Ik heb genoten ook van het geluid.:D :cool: :)

Dadaveke
31-03-2002, 17:06
Ik had er bij shrek geen last van.
Wel bij Tombraider voor special features en bij the godfather 1 voor de setup in te komen.