PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste NL-se BR titel: The Da Vinci Code!



rvvnr1
22-07-2006, 12:21
Volgens de laatste nieuwsbrief van Rodisc, nr. 427, wordt op 19 oktober de allereerste Nederlandse Blu-Ray titel gereleased:

The Da Vinci Code

Hij moet dan overigens €29,99 kosten.

Valt op zich nog best mee voor een recente titel, te verwachten is dus dat oudere titels wat minder gaan kosten...

Evil Hobbit
22-07-2006, 13:30
Wel weer typisch dat een New Release Blue-ray in de states zo'n 28$ kotst en hier gelijk 30euro.

rvvnr1
22-07-2006, 13:43
We hebben t hier wel over Rodisc he.... :wink:

diederik
22-07-2006, 13:44
Wel weer typisch dat een New Release Blue-ray in de states zo'n 28$ kotst en hier gelijk 30euro.

Prijzen in de VS zijn zonder sales tax/BTW, hier incl. BTW dus komt min of meer op hetzelfde neer.

Philippe
23-07-2006, 13:57
Het Blu Ray verhaal komt nu wel erg kortbij. Hopelijk volgen de andere titels net zo snel.

hstadman
23-07-2006, 14:07
De spelers bedoel je, zonder speler geen beeld. :roll:
Het Blu Ray verhaal komt nu wel erg kortbij. Hopelijk volgen de andere titels net zo snel.

Philippe
23-07-2006, 17:51
De spelers bedoel je, zonder speler geen beeld. :roll:
Het Blu Ray verhaal komt nu wel erg kortbij. Hopelijk volgen de andere titels net zo snel.

Uiteraard. :wink: Maar ik ga er gemakshalve vanuit dat men zo slim is om eerst de nodige hardware op de markt te brengen vooraleer de software aangeboden wordt.

hstadman
23-07-2006, 18:30
In dit geval dus andersom; eerst zijn software titels beschikbaar en dan pas de spelers. Het is nog afwachten of de eerste hybride spelers nu eindelijk wel op de markt mogen komen, daar de eerste van samsung door beide kampen werd verboden! Ik heb liever een speler die alle formaten kan afspelen! :wink:

De spelers bedoel je, zonder speler geen beeld. :roll:
Het Blu Ray verhaal komt nu wel erg kortbij. Hopelijk volgen de andere titels net zo snel.

Uiteraard. :wink: Maar ik ga er gemakshalve vanuit dat men zo slim is om eerst de nodige hardware op de markt te brengen vooraleer de software aangeboden wordt.