PDA

Bekijk de volledige versie : Vervolg van The Matrix uitgesteld!



Eric van Ballegoie
16-08-2001, 12:36
Vervolg van The Matrix uitgesteld!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=77)

Ben van Vliet
16-08-2001, 14:50
Arrgg... Da's jammer, ik zat echt al uit te zien naar deze film.. Maja, eff wat langer geduld dus maar. Is er trouwens al iets uitgelekt over het verhaal van deze film?

Ben

Anonymous
16-08-2001, 15:11
Nee maar dat is toch ook niet belangrijk! Als de effecten en de kung fu maar goed is!

Dunky
16-08-2001, 19:47
Als het het wachten maar waard is

Anonymous
16-08-2001, 21:34
Verhaal gaat dat Trinity bij de "bad guys" zou horen en dat er ergens een persoon is, NOG sterker dan Neo ....

Ben benieuwd!!!!

Dunky
16-08-2001, 23:42
Beter. Ik hoop dat ze weer asskicken en dat deze keer de DVD met dts wordt uitgebracht

ToolkiT
17-08-2001, 08:20
"liepen vertragingen op door de onderhandelingen van de vakbonden. "
??
Voor zover ik weet worden (een gedeelte van) de opnames hier in de fox studios in Sydney opgenomen... en er is hier nix in het nieuws geweest over onderhandelingen met bonden...

Wel schijnt Keanu tijdens de opnames een van zijn enkels gebroken te hebben...

Wel cool trouwens de buiten beelden van Matrix 1 zijn hier in Sydney opgenomen.
Veel gebouwen en bruggen zijn duidelijk te herkennen.
En als Neo zijn telefoon laat vallen kan je duidelijk zien dat de pijlen op de straat aan de linker kant van de weg staan terwijl de auto's aan de rechterkant rijden...

Remco Sondagh
17-08-2001, 09:50
Het gerucht is juist dat 'The Oracle' een agent is.

Anonymous
17-08-2001, 14:47
De problemen die in Amerika zijn ontstaan met de vakbonden hadden te maken met de schrijvers. Een groot gedeelte van de acteurs hebben zich hier later mee bemoeid omdat de kleinere acteurs (die geen miljoenen verdienen) ook meer geld wilde.

The Matrix-crew had hier wel degelijk last van. Niet alleen omdat ze erg moeilijk aan "kleinere acteurs" konden komen, maar ook omdat...:

Naar gerucht de film gedeeltelijk in de USA wordt opgenomen.

Dunky
17-08-2001, 21:55
Zijn die geruchten niet heerlijk:D :D

Anonymous
03-09-2001, 11:18
Ohohoh... deze film draait niet om de special effects. Begrijp me niet verkeerd, de SFX slepen deze film naar eenzame hoogte, maar de filosofie achter deze film gaat ongelooflijk diep. En nee, het gaat ook niet over dat wij misschien zelf wel in een "matrix" leven. Het gaat om de boodschap dat "de mensheid" te veel leunt op te veel dingen. De Wachowski Bros hebben hier maar een voorbeeld van genomen: onze afhankelijkheid aan technologie... Let als je de film nog eens kijkt ook op de overeenkomsten tussen de bijbel en de film.

Dunky
03-09-2001, 22:43
Ohohoh... deze film draait niet om de special effects. Begrijp me niet verkeerd, de SFX slepen deze film naar eenzame hoogte, maar de filosofie achter deze film gaat ongelooflijk diep. En nee, het gaat ook niet over dat wij misschien zelf wel in een "matrix" leven. Het gaat om de boodschap dat "de mensheid" te veel leunt op te veel dingen. De Wachowski Bros hebben hier maar een voorbeeld van genomen: onze afhankelijkheid aan technologie... Let als je de film nog eens kijkt ook op de overeenkomsten tussen de bijbel en de film.

:D :D de bijbel :D :D

die is zeker ook geschreven in 6 dagen met de printdag op zondag :D :D :D

Enric Batista
06-09-2001, 01:51
Tja, wie gaat nu Aaliyah vervangen? Deze film lijkt wel het ongeluk aan te trekken. komt ie toch wel af?

Marco
16-09-2001, 01:50
Heel jammer dat Aaliyah niet onder ons is. Met The Matrix zou ze een nog grotere ster worden. Ik hoorde dat haar scenes eruit worden geknipt. Deze scenes (en Aaliyah's personage) worden vervangen door een andere actrice. Waarschijnelijk wordt het Eva Mendes.

aetjansen
11-10-2001, 00:24
Hee mensen,

Zijn er geen nieuwe geruchten over Matrix 2? Het is al een tijdje stil en ik (en vast veel anderen) vinden die geruchten zo heerlijk!

Ik wil zelf wel wat bedenken, maar dan weet ik zeker dat het niet waar is, als het van een ander komt is het spannender :-)

Alexander de Mol
11-10-2001, 00:39
Nou....tja...op deze nieuwsfeiten zit je waarschijnlijk niet te wachten:

Gloria Foster, die 'The Oracle' speelde in deel 1 schijnt vorige week ook (in navolging van Aaliyah dus..) overleden te zijn aan, in dit geval, de gevolgen van diabetes. Naar het schijnt heeft ze wel haar opnames voltooid voor deel 2.

Voor de rol van 'Zee' (waar Aaliyah dus voor gecast was..) is Erykah Badu in the running.....sommige sites melden zelfs dat ze al is vastgelegd.

aetjansen
11-10-2001, 08:43
Hmm, dan zullen we wel een "this movie is dedicated to..." aan het begin krijgen van Matrix2.

Maar dat laatste vind ik wel geinig om te horen! Als ze net zo speelt als ze zingt, vind ik het persoonlijk een goede keuze :-)