PDA

Bekijk de volledige versie : Harman Kardon set inclusief JBL. SLOTJE,VERKOCHT !!!!!



Jibbe Stuijts
25-07-2006, 12:18
Het gaat om een nieuwe set. Nog niet uit de doos geweest. Zit dus gewoon garantie op. Koopbon aanwezig uiteraard.

Het gaat om het volgende:

1x harman Kardon AVR 135
1x Harman Kardon DVD 27 speler
1x JBL SCS 200.5 5.1 speakersysteem.

Je kunt op de Harman Kardon en JBL site kijken voor de specificaties.

Ik vraag er € 700,00 voor.

http://www.jbl.com/home/products/images/products_large/SCS200.5.jpg

http://www.harmankardon.com/images/product_large/AVR135.jpg

http://www.harmankardon.com/images/product_large/DVD27.jpg

peter26
25-07-2006, 12:55
*kuch kuch foto's kuch kuch*


8)

Ik zal je even wat helpen. De nieuwprijs van dit alles komt ongeveer op 815,- dus 700,- lijkt geen gekke prijs.

Rest mij alleen de vraag: vanaf hoelang loopt die garantie al? Ik weet niet wat normaal de garantie is (1 of 2jaar lijkt mij?) dus als het spul ergens 10 maand gestaan heeft zit er dus nog maar 2 maand garantie op.

En vragen naar de reden van verkoop wordt vaak niet gewaardeerd dus doe ik het ook maar niet ;) (of deed ik het nu al?).

joostpolletje
25-07-2006, 13:10
ik wil het wel weten :)
Mooi prijsje hoor!

Jibbe Stuijts
25-07-2006, 13:55
:wink:

Jibbe Stuijts
25-07-2006, 14:23
[quote=peter26]*kuch kuch foto's kuch kuch*


8)

Ik zal je even wat helpen. De nieuwprijs van dit alles komt ongeveer op 815,- dus 700,- lijkt geen gekke prijs.

Rest mij alleen de vraag: vanaf hoelang loopt die garantie al? Ik weet niet wat normaal de garantie is (1 of 2jaar lijkt mij?) dus als het spul ergens 10 maand gestaan heeft zit er dus nog maar 2 maand garantie op.

En vragen naar de reden van verkoop wordt vaak niet gewaardeerd dus doe ik het ook maar niet ;) (of deed ik het nu al?).

Laat ik er nu € 899,= voor betaald hebben. :shock: Misschien dan toch maar € 100,= meer vragen :lol:
De garantie loopt net vanaf deze maand. Dus da's mooi dacht ik zo. De reden van verkoop is dat ik de set voor mijn slaapkamer had gekocht. Nu gaan we onverwachts uit ons huurappartemant een huisje kopen(vriendin en ik). ik heb al een goede HT set voor de woonkamer(ook Harman Kardon) en laat dat dus nu maar even zo. kan die € 700,00 gebruiken voor het nieuwe huis :wink:

Foto's heb ik niet aangezien alles nog nieuw verpakt zit in de doos. Ga het er ook niet uithalen. Is zonde. Nu paar foto's van site

joostpolletje
25-07-2006, 14:41
Aha, dat verklaart het... Beter nadenken voor verkoop he :)

Johan van den D.
25-07-2006, 16:01
Mooie set en de ideale kans voor de beginners die nu op zoek zijn.

peter26
26-07-2006, 09:22
Laat ik er nu € 899,= voor betaald hebben. :shock: Misschien dan toch maar € 100,= meer vragen :lol:
De garantie loopt net vanaf deze maand. Dus da's mooi dacht ik zo. De reden van verkoop is dat ik de set voor mijn slaapkamer had gekocht. Nu gaan we onverwachts uit ons huurappartemant een huisje kopen(vriendin en ik). ik heb al een goede HT set voor de woonkamer(ook Harman Kardon) en laat dat dus nu maar even zo. kan die € 700,00 gebruiken voor het nieuwe huis :wink:

Foto's heb ik niet aangezien alles nog nieuw verpakt zit in de doos. Ga het er ook niet uithalen. Is zonde. Nu paar foto's van site

Haha ik heb gewoon wat internetprijzen opgezocht dus 899,- kan wel kloppen.
Bedankt dat je even uitlegt waarom je het verkoopt, ik denk dat de mensen dit wel waarderen.

Had ik nu maar 700,- liggen :( Het ligt er wel alleen zal mijn vriendin het niet waarderen als ik het eerst hier in steek ipv onze vakantie! :D

hopelijk blijft dit nog tot na mijn vakantie staan hehe (voor jou hoop ik dat natuurlijk niet)

Johan van den D.
26-07-2006, 09:34
Hier heb je meer plezier van dan van de vakantie, in ieder geval langer.

peter26
26-07-2006, 09:55
Hier heb je meer plezier van dan van de vakantie, in ieder geval langer.

Tsja, daar kunnen de meningen over verschillen. Ik heb een erg mooie vriendin die ik toch tevreden moet houden en daar hoort één keer per jaar 2 weken vakantie bij. Als ik straks ga samenwonen moet ik toch ook weer wat krediet bij haar hebben voor een speciale HT-kamer? :D

Dus als je echt naar de lange termijn kijkt heb ik op den duur weer profijt van deze vakantie ;)
Het lijkt nu net of ga ik alleen voor haar op vakantie maar dat is natuurlijk niet zo. Ik kan erg genieten van een fijne vakantie aan de Cote D'azur.

Johan van den D.
26-07-2006, 10:19
Ik bedoelde het dan ook niet verkeerd hoor.......... :wink:

Maargoed, neem niet weg dat deze set zeker een aanrader is voor iedere startende liefhebbers of mensen die dit gewoon voldoende vinden.
Je bent immers gelijk klaar.

peter26
26-07-2006, 10:30
Ik bedoelde het dan ook niet verkeerd hoor.......... :wink:

Maargoed, neem niet weg dat deze set zeker een aanrader is voor iedere startende liefhebbers of mensen die dit gewoon voldoende vinden.
Je bent immers gelijk klaar.

haha nee joh weet ik ook wel

Je hebt helemaal gelijk! Leuke set om te beginnen maar ik ga persoonlijk qua speakers voor iets anders.

Rob Eric Blank
26-07-2006, 10:39
Hier heb je meer plezier van dan van de vakantie, in ieder geval langer.Ervaringen die je opdoet tijdens een reis zijn voor het leven. Dan bedoel ik niet aan de spaanse costa's (no -offence), maar als je bv. naar Zuid-Amerika gaat.
Ik ga hopelijk ook binnenkort een mooie reis maken en dan gaan de receiver en/of speakers die ik wil ook niet door.
Trouwens dit is een hele leuke beginners set, aanrader!

Jibbe Stuijts
02-08-2006, 18:42
:? ik dacht toch echt dat er niks mis was met deze set en dito de prijs, maar weinig interesse helaas !!!

joostpolletje
02-08-2006, 18:49
Momenteel verkoop ik de Speakers los, En is idd een hele goeie set!! aanrader!

R Klemkerk
02-08-2006, 18:50
:? ik dacht toch echt dat er niks mis was met deze set en dito de prijs, maar weinig interesse helaas !!!

Is ook een prima prijs hoor! De juiste persoon is alleen nog niet voorbij gekomen.

Jibbe Stuijts
02-08-2006, 19:53
:? ik dacht toch echt dat er niks mis was met deze set en dito de prijs, maar weinig interesse helaas !!!

Is ook een prima prijs hoor! De juiste persoon is alleen nog niet voorbij gekomen.

geduld is een schone zaak he :wink: