PDA

Bekijk de volledige versie : Boekenplankspeakers



kakels
26-07-2006, 00:39
Hoi,

Mede op jullie aanraden ben ik er uit gekomen (ook door zelf te luisteren natuurlijk).

Nu heb ik eindelijk heb ik mijn Onkyo TX=SR 603 receiver binnen! Zaterdag ga ik frontspeakers van Floating (Cameleon III) aanschaffen met als front de Cameleon Voice. Het enige waar ik nog niet helemaal uit ben zijn de achterspeakers voor de surround.

Mijn vriendin ziet die natuurlijk het liefst weer niet al te opvallend en wil ze ook het liefst aan het plafond hebben hangen...

Nu zijn mij 2 verschillende types van KEF ter ore gekomen. Namelijk de IQ3 en de KHT 2005.2

Welke van de 2 raden jullie me aan of hebben jullie nog een andere tip om te gaan luisteren?

Alvast bedankt!
Kakels

Johan van den D.
26-07-2006, 10:25
Een tip heb ik wel, luister niet naar je vriendin in dit geval
Je heb nu een mooie set en dat zal je dan gaan verkloten door andere rear speakers toe te voegen.
Nee, zoek het gewoon binnen Floating.........dan maar even ruzie (dagen lang indien nodig :wink: ) met je vriendin. :P

kakels
27-07-2006, 22:19
Een tip heb ik wel, luister niet naar je vriendin in dit geval
Je heb nu een mooie set en dat zal je dan gaan verkloten door andere rear speakers toe te voegen.
Nee, zoek het gewoon binnen Floating.........dan maar even ruzie (dagen lang indien nodig :wink: ) met je vriendin. :P

Volgens mij heeft Floating geen achterluidsprekers. Ik zag ze niet in de winkel staan en ze werden ook niet aangeraden of zo...als ze er zijn wil ik die inderdaad dan wel graag...

Johan van den D.
27-07-2006, 22:57
Rears zelfde als je fronts............
Beide moeten immers hetzelfde zijn en kunnen wil je het goed doen.

kakels
27-07-2006, 23:29
Rears zelfde als je fronts............
Beide moeten immers hetzelfde zijn en kunnen wil je het goed doen.

Tja, dan komen er weer 2 van die vloerstaanders bij en dat wordt dan ook wel heel duur...in principe heb je die achterluidsprekers alleen voor film nodig ook...

Alexander D
28-07-2006, 11:42
Rears zelfde als je fronts............
Beide moeten immers hetzelfde zijn en kunnen wil je het goed doen.

Tja, dan komen er weer 2 van die vloerstaanders bij en dat wordt dan ook wel heel duur...in principe heb je die achterluidsprekers alleen voor film nodig ook...

Maar daarvoor zijn ze dan ook meteen heel belangrijk..... :wink:

Nu effe wat geld uitgeven en jaren genieten. Dan ben je het extra geld zo vergeten. 8)

joostpolletje
28-07-2006, 12:56
Je zou ook kunnen kijken welke merk eventueel met deze speakers matcht...

Johan van den D.
29-07-2006, 10:48
Het is hier inderdaad een kwestie van keuze maken en juist omdat de fronts goed zijn zullen andere rears juist eerder opvallen.

Luxe probleem..........

Maar om toch een advies te geven voor mooie kleine goede speakers om als rears te gebruiken, zie hier (http://www.anthonygallo.co.uk/).
Zijn immers beter als de eerder genoemde modellen.

kakels
30-07-2006, 22:28
Het is hier inderdaad een kwestie van keuze maken en juist omdat de fronts goed zijn zullen andere rears juist eerder opvallen.

Luxe probleem..........

Maar om toch een advies te geven voor mooie kleine goede speakers om als rears te gebruiken, zie hier (http://www.anthonygallo.co.uk/).
Zijn immers beter als de eerder genoemde modellen.

Dat zijn ook mooie speakers inderdaad, maar we zijn zaterdag weer naar de winkel geweest en er bleken toch achterspeakers van Floating te zijn (Melody). Die waren samen ook weer ca 1100 euro, maar toch maar gedaan. Zaterdag heb ik dan eindelijk mijn hele set staan. Blijheid!

joostpolletje
30-07-2006, 22:57
Goed om te horen!!

Laat ons weten, Hoe het straks bevalt!

kakels
30-07-2006, 23:09
Goed om te horen!!

Laat ons weten, Hoe het straks bevalt!

Zal ik zeker doen!

Johan van den D.
30-07-2006, 23:28
Het is hier inderdaad een kwestie van keuze maken en juist omdat de fronts goed zijn zullen andere rears juist eerder opvallen.

Luxe probleem..........

Maar om toch een advies te geven voor mooie kleine goede speakers om als rears te gebruiken, zie hier (http://www.anthonygallo.co.uk/).
Zijn immers beter als de eerder genoemde modellen.

Dat zijn ook mooie speakers inderdaad, maar we zijn zaterdag weer naar de winkel geweest en er bleken toch achterspeakers van Floating te zijn (Melody). Die waren samen ook weer ca 1100 euro, maar toch maar gedaan. Zaterdag heb ik dan eindelijk mijn hele set staan. Blijheid!Je heb hiermee een zeer mooie set weten samen te stellen. :wink:

Marcellow
07-08-2006, 19:07
Hoho!!! vergeet de 4 g's niet!!!

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=14147.0