PDA

Bekijk de volledige versie : Prime [DVD]



Arnold van Oostrum
27-07-2006, 16:28
Prime [DVD]

Heerlijke romantische komedie met Uma Thurman en Meryl Streep.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2600)

Dennis Kuijper
28-07-2006, 01:06
Deze film in de bioscoop gezien en dit waren m,n bevindingen:

Dit is normaal niet echt mijn favoriete genre maar nadat ik de grappige trailer had gezien wilde ik deze film toch een kans geven en is me niet tegen gevallen.Het verhaaltje is misschien niet bijster orgineel maar wel realistich gebracht en niet overdreven zoetsappig wat vaak het geval is bij dit soort films.De film bevat verder een aardig stel zeer geslaagde grappen waar ik hartelijk om heb moeten lachen.Meryl Streep heeft een leuke rol en de chemistry tussen Uma Thurman and Brian Greenberg is ook erg goed waar een film als deze bij staat of valt.7/10

mercapto
28-07-2006, 01:10
Hmmm, Chaos een 6,5 en deze een 7 terwijl je Chaos vooral afkraakt, moet je je cijfermethose misschien bijstellen of is er een typefout ? ;)

Dennis Kuijper
28-07-2006, 01:49
Hmmm, Chaos een 6,5 en deze een 7 terwijl je Chaos vooral afkraakt, moet je je cijfermethose misschien bijstellen of is er een typefout ? ;)
Deze bevindingen komen uit de filmdiscussie treads,de films heb ik niet op dezelfde dag en een tijd geleden gezien. :wink:

TheGodfather
29-07-2006, 09:27
Vond `t een leuke film maar niets wereld schokkends. Uma Thurman is wel erg cute btw :D

Grim Creeper
01-01-2007, 12:43
Weet niet hoe dat kan maar op mijn (huur)DVD werd 't beeld iedere keer iets donkerder als de ondertiteling in beeld kwam. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, komt dat vaker voor?
Voor de rest viel de film op zich me wel tegen.

Avalan
08-01-2007, 15:27
Leuk filmpje met een weer zeer appetijtelijke Uma Thurman ;).
Wat ik me echter afvroeg: waar slaat de titel 'Prime' op ?! Het enige dat ik kan verzinnen is dat hun leeftijden priemgetallen zijn, maar zo belachelijk zal het hopelijk wel niet zijn, toch ? :roll:

Dva
09-01-2007, 00:41
Leuk filmpje met een weer zeer appetijtelijke Uma Thurman ;).
Wat ik me echter afvroeg: waar slaat de titel 'Prime' op ?! Het enige dat ik kan verzinnen is dat hun leeftijden priemgetallen zijn, maar zo belachelijk zal het hopelijk wel niet zijn, toch ? :roll: Op de betaalzender van Telenet: prime (www.prime.be) :D

Khonnor
10-01-2007, 00:17
waar slaat de titel 'Prime' op ?!

Prime. Ze zijn in de "prime of their life". Bloei van hun leven.

Mannen zijn rond hun 20ste in de bloei van hun leven.
Vrouwen ergens in de 30. Aldus, dat is de opinie die in de film gegeven is door of Uma, of haar psychiater Meryl.