PDA

Bekijk de volledige versie : Klei animatie



Arundale
05-08-2006, 22:12
Hallo,
ik zoek de naam van een animatie van jaren geleden.
Het was een klei animatie net zoals Pingu maar dan met 2 mannetjes (eigenlijk bolletjes) die van vorm konden veranderen. Ze hadden ook een apart taaltje.
Weten jullie toevallig de naam van die animatie?
Thanks

1101
06-08-2006, 09:56
Oja, een oranje en een blauwe, ofzo. Ik weet nog dat ik er niet zo goed tegen kon dat ze zo amorf waren. Soort van voorbij mij bevattingsvermogen. Ze maakten toeters van hun monden enzo en rolden in en uit het scherm. Toch?

Nathan Strik
06-08-2006, 11:18
Hebben jullie het toevallig over "Morph" van Aardman Animation?

http://www.aardman.com/html/images/aardcards/cards/misc10.jpg

Deze dus...

1101
06-08-2006, 18:37
Hmnee, ik niet. het waren mannetjes met grotere neuzen [dacht ik] en zwart haar.

Esteban
06-08-2006, 18:51
Het is mijn droom ooit aan één of andere clay-motion mee te werken. (ah, een mens moet onbereikbare dromen hebben, natuurlijk) Bon. Besides that, ja, ik ken het. 1101 zit op het juiste spoor, maar ik zoek er mij suf op en kan het maar niet vinden. Namen zijn toch handig he. :)

Wim S.
06-08-2006, 19:05
Ik weet precies wat je bedoelt, kwam ook veel op duitsland. Zal 's even zoeken.

1101
06-08-2006, 20:33
Ik heb heel absurde kleimatie [vernederlandst claymation] fantasieën aan overgehouden, hoe één karakter het andere helemaal aan stukken slaat en elk stukje een nieuw klein beestje wordt... Onverslaanbaar, een soort Hydra. Maar ik geloof dat deze films ook wel gedeeltelijk animatie en gedeeltelijk liveaction waren, dat ze zich verborgen hielden voor de echte mensen. Duitsland is sowieso altijd goed geweest voor onze generatie. Of niet, Wim?