PDA

Bekijk de volledige versie : Guide Plus



Gerard Schreurs
06-08-2006, 20:47
Sinds een paar maanden heb ik een Panasonic DVD recorder met harde schijf en een Electronische Programma Gids (Guide Plus). Vooral de EPG beviel tot nu toe zeer goed. Ik had al gelezen dat de gegevens via TMF vooral 's nachts worden verzonden. Maar vanaf 1 augustus zou dit via EuroSport gaan verlopen.

Sinds 1 augustus heb ik geen electronische programmagids meer, maar ik kan ook niet instellen dat ik dit via Eurosport wil verkrijgen.
Conclusie: ik heb nu helemaal niets meer en moet alles handmatig instellen om op te nemen. Een achteruitgang van jewelste in dit digitale tijdperk.

Heeft iemand dezelfde ervaring en ook een oplossing voor dit probleem?

Gerard Schreurs
08-08-2006, 18:12
Inmiddels heb ik het probleem opgelost. Ik kreeg op een ander forum de tip om de DVD recorder minimaal één dag op Eurosport in te stellen zodat de recorder zelf het hostkanaal in kan stellen. Bij mij was het in één nacht gepiept. Het hostkanaal is nu Eurosport, wat ik zelf kan controleren, omdat het Submenu waarmee ik dat moet instellen ook weer werkt.

Gerard

nmbs
16-10-2006, 13:25
Weet iemand hoe je in Vlaanderen terug EPG kan ontvangen? Naar't schijnt enkel via RTL, maar dit laad geen gegevens in :(. Ik heb een Panasonic DMR Eh50