PDA

Bekijk de volledige versie : GRATIS !! - Shawshank Redemption -winnaar bekend.



Hayko de Boer
08-08-2006, 18:25
Omdat ik vandaag de gelukkige winnaar ben geworden van de Toto-clip collection dvd (bedankt Sander!), vond ik het weer eens tijd om ook een dvd'tje weg te geven.

Ik heb er een tweetal dubbel te koop staan, dus de winnaar mag 1 dvd kiezen uit de volgende titels:

:D Shawshank Redemption r2nl - Jewelcase

:D Scary Movie 2 r2nl - Keepcase

De winnaar krijgt 'm gratis thuisgestuurd.

Hoe doe je mee? Laat een berichtje achter, vermeld even welke dvd je zou willen hebben en... :arrow: zet er een leuke mop, raadsel of iets dergelijks bij, dan hebben we nog iets te lachen.

De loting zal volgen op maandag 14 augustus rond 22:00 uur. Winnaar ontvangt een pm.

Gr.

Hayko

Cyrus the Virus
08-08-2006, 18:48
Ah nog een leuke actie. :D

Ik doe graag mee voor Shawshank Redemption.

En hier nog een leuk raadeltje:
Op een dag ontmoet Alice de Leeuw en de Eenhoorn in het Woud der Vergetelheid. Ze weet dat de Leeuw op maandagen, dinsdagen en woensdagen liegt, en op de andere dagen van de week de waarheid spreekt. De Eenhoorn daarentegen liegt op donderdagen, vrijdagen, en zaterdagen, maar spreekt op de andere dagen van de week de waarheid.

Nu doen de twee dieren de volgende uitspraken tegen Alice: - Leeuw: Gisteren was één van de dagen waarop ik lieg. - Eenhoorn: Gisteren was voor mij ook één van de dagen waarop ik lieg. Welke dag is het?

Sander Haarmans
08-08-2006, 19:00
Ook ik doe graag mee voor Shawshank Redemption (heb deze film gewoon nog nooit gezien :oops: )

Hier een leuk mopje (althans ik vind hem wel grappig)

Een Antilliaan rijdt in zijn blitse BMW over de snelweg als hij opeens bemerkt dat één van zijn achterbanden lek is. Hij stopt direct op de vluchtstrook, zet de waarschuwingsdriehoek neer en haalt met een diepe zucht de krik en het reservewiel uit de kofferbak. Terwijl hij druk bezig is de moeren van het wiel los te draaien, ziet hij ineens een oude Golf vlak voor zijn auto stoppen. De bestuurder, stapt uit en haalt uit zijn kofferbak een grote honkbal knuppel. Vervolgens loopt hij naar de BMW en slaat in een klap de hele linkerzijruit eruit. De Antilliaan springt op en schreeuwt:
"WAT DOE JE!?, WAT DOE JE!?"
Waarop de man kalm antwoord:
"Zeur niet man! Als jij de velgen neemt, mag ik toch zeker wel de cd-speler?"

Euc-
08-08-2006, 19:23
Ik zou ook graag meedoen voor the Shawshank Redemption

Een mopje:

Wanneer twee homo's door het bos lopen komen ze erachter dat ze wel zin hebben om ff flink van de bil te gaan. Zo gezegd zo gedaan en ze lopen dieper het bos in. De ene homo doet zijn broek omlaag en de andere brengt zijn megaslang meteen in. Terwijl die aan het pompen is denkt de andere hey ik heb wel zin in een sigaretje! Zo gezegd zo gedaan en hij pakt zn shag en gaat een sigaretje draaien. Dan kijkt hij eens om zich heen en ziet tot zijn schrik dat er een man of 10 naar hen aan het kijken zijn. Zegt ie tegen de andere homo: zou je hier niet mogen roken ofzo?

Leon Janssen
08-08-2006, 19:31
Gezien het feit dat de DVD afkomstig uit Kerkrade is, een mop (einen Witz) in het Duits!

Die Lehrerin fragt den Hansi in der Schule: "Hansi, ich stell dir jetzt mal eine mathematische Aufgabe, pass gut auf. Fünf Tauben sitzen auf dem Baum, eine wird erschossen, wie viele sind dann noch drauf?"
Sagt der Hansi: "Frau Lehrerin, gar keine mehr."
Lehrerin: "Geh Hansi, jetzt überleg doch mal. Fünf Tauben sitzen auf den Baum, eine wird erschossen, wie viele sind dann noch drauf?"
"Ja gar keine mehr, Frau Lehrerin." Darauf die Lehrerin: "Geh, Hansi wie kommst du denn darauf?"
"Frau Lehrerin des ist doch so, wenn einer einen Schuss abgibt, dann fliegen doch gleich alle davon.
"Die Lehrerin überlegt: "Ja Hansi, mathematisch war die Aufgabe nicht richtig, aber der Gedankengang ist sehr interessant."
Auf einmal sagt der Hansi: "Sie Frau Lehrerin, darf ich Ihnen auch mal eine Frage stellen?"
"Aber natürlich, Hansi."
Sagt der Hansi: "Frau Lehrerin: Drei Damen sitzen auf der Bank. Die eine lutscht ihr Eis, die andere schleckt ihr Eis, und die andere beißt ihr Eis. Welche von den drei ist verheiratet?"
Jetzt wird die Lehrer ganz rot im Gesicht und sagt: "Hansi, ich bin mir auch nicht so ganz sicher, aber ich denk mir halt, die die ihr Eis lutscht."
"Falsch", sagt der Hansi, "natürlich die, die einen Ehering trägt, aber der Gedankengang war sehr interessant."

Setambre
08-08-2006, 19:34
Shawshank Redemption r2nl - Jewelcase

Er komt een knecht bij een strenge boer werken, op de voorwaarde dat hij van zijn beide dochters af moest blijven. De knecht ziet de twee dochters en ze zijn werkelijk bloedmooi...

Enkele dagen later toen de boer en de knecht bezig waren op het land vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen, op z`n dochters kamer.
"Maar blijf van m'n dochters af!" zei de boer.

De knecht komt loopt de kamer in en ziet de twee dochters allebei naakt de douce uitlopen.
"Ik moet jullie allebei ontmaagden van van jullie vader!" zegt de knecht.
De beide dochters geloofden er geen snars van en zeiden dat hij dat maar moest bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer:
"Moet ik ze allebei pakken?"
Waarop de boer antwoordde:
"Natuurlijk, wat dacht jij dan idioot!"

Moppen.nl :wink:

Ashley v. R.
08-08-2006, 21:17
Shawshank Redemption r2nl - Jewelcase

Het is open dag bij een school voor detective-opleidingen. Er staat een groepje mensen bij een leraar. Naast de leraar ligt een oud lijk. De leraar zegt:
"Om een top-detective te worden moet je twee dingen kunnen. Ten eerste moet je niet vies zijn van de dingen."
Hij steekt zijn vinger in het lijk en likt hem af.
"Doe mij maar na."
Iedereen steekt z'n vinger in het lijk en likt hem af.
"Ten tweede moet je ogen hebben voor details, dus: wie heeft gezien dat ik m'n wijsvinger erin stak en m'n middelvinger aflikte?"

RobinB
08-08-2006, 22:51
Ik doe graag mee voor scary movies 2.

Raadsel:

Wat heeft 45 balletjes en naait oude vrouwtjes?

DjEnzyme
08-08-2006, 23:14
Shawshank Redemption r2nl - Jewelcase :D

Een invalidewagentje heeft autopech en er komt een dikke BMW langs. Die stopt en die zegt: "zo, kan ik je helpen?". Zegt die man van het invalidewagentje: "ja graag, kun je me meetrekken met een touw?". Die man van de BMW zegt dan: "dat is geen probleem!" en dan zegt de man van het invalidewagentje: "als ik toeter dan moet je zachter gaan rijden".

Die man van de BMW vond dat goed maar even later kwam er een vette Porche aan die rond de 130 km per uur rijdt. De man van de BMW die pikt dat niet en ging een wedstrijdje doen. Ze reden beide 140, 150, 160, 170 en zelfs 180 km per uur ...steeds harder!!!

Toen kwamen ze langs een boerderij en die boer die zag dat, ging direct naar zijn vrouw en die zegt: "zo vrouw, je raadt nooit wat ik net heb gezien!". Die vrouw zegt: "wat heb je dan gezien?". "Nou", zegt die boer, "een Porche en een BMW waren een wedstrijdje aan het doen en daarachter stond een invalidewagentje te toeteren om erlangs te willen!!!"

Mik. V
08-08-2006, 23:23
Ik ga wel voor Scary Movie 2 =)



Een man komt een cafe binnen, en ziet dat er niemand aan de bar zit. op het eerste ogenblik vindt hij het wel een beetje raar, maja hij heeft wel zin in een biertje en gaat maar gewoon zitten en besteld dus een lekker koud biertje. Opeens zegt de Barman :Meneer ik adviseer u toch om van die barkruk te gaan , want dadelijk komt de zwarte ridder!. Die man begrijpt het niet, en gaat gewoon lekker verder met zijn biertje. Even later besteld die nog een biertje. Dan begint de barman weer: Meneer ik maak echt geen grapje, ik zou zo snel mogelijk wegwezen want zo dadelijk komt de Zwarte Ridder!. Om klokslag twaalf uur gaat de deur open, en komt er een vent binnen, een gigantische vent! de man aan de bar heeft nog nooit zoiets gezien! dik 2 meter breed, zo breed als 2 koelkasten naast elkaar, en een zwarte leren broek en jas. de lange man kijkt de bar in, en ziet de man aan de bar zitten. Hij loopt op hem af, doet zijn rits open en zegt: Zuigen! tja de man aan de bar heeft nu al door dat iedereen doodsbang voor hem is, en begint dus maar... Sneller!, schreeuwt de gigantische man Sneller zuigen!" Dus die vent gaat sneller. Sneller, Sneller, Sneller, waarop de man zegt: ja sorry hoor sneller kan ik echt niet! waarom moet ik in godsnaam nog sneller? Waarop de Gigantische man zegt: ja De Zwarte Ridder Komt Zo!!


Goude ouwe =)

Lennart H.
08-08-2006, 23:38
Leuke actie, ik doe graag mee voor scary movie 2.


een mop, eens denken.. :)


Komt de baas van de turtles bij de dokter.. zegt de dokter: ah ik zie het al, splinter

jamsi
09-08-2006, 04:51
Ik doe mee voor Shawshank, een absolute topfilm die ik nog niet heb!

Ik draag een vrij simpel raadseltje bij:

Wat wordt er natter en natter hoe meer 't droogt?

rkrijger
09-08-2006, 08:43
Ik doe graag mee voor scary movies 2.
Raadsel:
Wat heeft 45 balletjes en naait oude vrouwtjes?

-> BINGO!

Ik doe ook mee voor Scary Movie.

Mijn bijdrag is de flauwste mop die ik ooit gehoord heb, maar waar mij dochters smakelijk om lachen (4 en 7 jaar oud):

"Wat is het favoriete ijsje van een austronaut?"
-> Een raket!

Sjongejonge, wat een lol...

joostpolletje
09-08-2006, 08:52
Count me in.

Ik ben niet grappig dus ken geen mop. ;)

Naja oke, Twee ti*ten in een envelop, met een postzegel erop. En een DVD erin dan maar :)

Dennis Vansant
09-08-2006, 09:16
Ik doe mee voor Shawshank Redemption...

Even een lekker propere mop posten :)

Twee Britse kolonisten arriveren in de 17de eeuw op Amerikaans grondgebied, waar nog indianen wonen. Aangezien het binnenkort winter wordt, besluiten ze om hout te gaan hakken. Nu hebben ze via via vernomen dat het opperhoofd van de naburige stam het weer kan voorspellen. Ze hakken een voorraad hout en trekken vervolgens naar het opperhoofd om te weten te komen of het een strenge winter wordt.
Aldus het opperhoofd: "winter streng..."
Ze hakken voor alle zekerheid wat meer hout en gaan dan terug naar het opperhoofd.
"Winter heel streng..."
Ze gaan terug naar hun blokhutten en beginnen als bezetenen hout te hakken. Wanneer ongeveer de helft van het bos tot brandhout herleid is, gaan ze terug naar het opperhoofd voor een raadgeving.
"Winter wordt bijtend koud en heel streng..."
Voordat ze met hangende pootjes teruggaan om meer hout te hakken, vraagt één van de kolonisten toch even aan het opperhoofd:
"Oh wijze man, hoe weet u toch dat het zo'n strenge winter gaat worden?"
"Ik weet dat omdat bleekgezichten deze herfst zo ontzaglijk veel hout hakken!"

DWE
09-08-2006, 10:38
Scary Movie 2

Een raadseltje van mijn kant:

Het is groen en als je op het knopje duwt wordt het rood?

Lennart H.
09-08-2006, 10:52
Zal wel weer zo'n flauwe kermitgrap zijn. Kermit in een mixer oid?

Yo-Ecko
09-08-2006, 10:55
ik doe mee voor deze: Shawshank Redemption r2nl - Jewelcase


en dan hier m'n mop:

Een belg, een duitser en een nederlander, krijgen autopech en moeten overnachten in een herberg. Als ze vragen om een kamer krijgen ze te horen dat er niets meer is behalve een kamer met een spijkerbed, een bed met glasscherven en een bed met rode mieren. Ze zijn erg moe dus ze nemen de kamer maar.
De belg gaat op het spijkerbed, de duitser op het bed met glasscherven en de nederlander op het bed met rode mieren.

De volgende dag worden ze wakker. De duitser vraagt aan de belg hoe hij heeft geslapen, en de belg antwoord: niet lekker er zitten allemaal spijkers in m'n rug. Daarna vraagt de belg hetzelfde aan de duitser waarop hij antwoord: ook niet lekker, er zitten allemaal glasscherven in m'n rug.
De nederlander staat op en begint zich uit te rekken. waarna de duitser en de belg tegelijk aan hem vragen: Hoe heb jij geslapen?
Waarop de nederlander antwoord: heerlijk, ik heb een mier plat gedrukt en de rest ging naar de begravenis. :lol:

Frank Bedijn
09-08-2006, 12:17
Raadsel: het begint met een F en wint de Shawshank Redemption r2nl - Jewelcase DVD :lol:

Tim Wiselaar
09-08-2006, 12:29
Scary Movie 2 wil ik graag aan meedoen

Raadsel:


Het vliegt, valt dood neer, en vliegt daarna weer verder ?





Een reincarnatiepietje :lol:

nmbs
09-08-2006, 12:29
Ik doe mee voor Scary Movie 2!

Belgen vs. Nederlanders mopje!

Drie Belgen en drie Nederlanders gaan samen met de trein op stap. De Nederlanders kopen elk één ticket, de Belgen kopen er samen maar één.
- Hoe gaan jullie dat doen? vragen de Nederlanders verbaasd.
- Je zult dat wel zien.
Als de conducteur de kaartjes komt knippen, verstoppen de drie Belgen zich op het toilet. De controleur controleert de kaartjes van de Nederlanders. Daarna klopt hij op de deur van het toilet en de Belgen schuiven hun ticket gewoon onder de deur. De conducteur controleert het en schuift het terug onder de deur.
De volgende dag nemen de zes weer de trein. De Nederlanders kopen nu één ticket, de Belgen kopen er geen.
- Wat zijn jullie nu van plan? vragen de Nederlanders.
- Dat zul je wel zien, is het antwoord.
Als de conducteur nadert, verstoppen de drie Nederlanders zich samen op één toilet. De drie Belgen gaan ook samen naar één toilet, maar de laatste Belg klopt eerst op de deur van de Nederlanders. Die schuiven hun ticket onder de deur...

DWE
10-08-2006, 15:25
Ik doe mee voor Scary Movie 2!

Belgen vs. Nederlanders mopje!

Drie Belgen en drie Nederlanders gaan samen met de trein op stap. De Nederlanders kopen elk één ticket, de Belgen kopen er samen maar één.
- Hoe gaan jullie dat doen? vragen de Nederlanders verbaasd.
- Je zult dat wel zien.
Als de conducteur de kaartjes komt knippen, verstoppen de drie Belgen zich op het toilet. De controleur controleert de kaartjes van de Nederlanders. Daarna klopt hij op de deur van het toilet en de Belgen schuiven hun ticket gewoon onder de deur. De conducteur controleert het en schuift het terug onder de deur.
De volgende dag nemen de zes weer de trein. De Nederlanders kopen nu één ticket, de Belgen kopen er geen.
- Wat zijn jullie nu van plan? vragen de Nederlanders.
- Dat zul je wel zien, is het antwoord.
Als de conducteur nadert, verstoppen de drie Nederlanders zich samen op één toilet. De drie Belgen gaan ook samen naar één toilet, maar de laatste Belg klopt eerst op de deur van de Nederlanders. Die schuiven hun ticket onder de deur...

Héhé :lol:

Harker
10-08-2006, 22:41
Ik wil graag meedoen voor Shawshank Redemption

Een dom blondje met een superkort rokje staat langs de weg te liften, autopech.
Maar gelukkig voor haar, er komt op het fietpad naast de weg een fietser aan. De fietser is zo aardig om haar te een lift op zijn fiets aan te bieden en zegt: 'Kom maar op de stang zitten, dan breng ik je wel naar waar je heen wilt.'
Als ze bij haar huis aankomen, zegt het blondje: 'Jij hebt niet eens gemerkt dat ik geen onderbroek aan had!' Waarop de man antwoordt: 'En jij hebt niet gemerkt dat ik op een damesfiets reed!'

Oscar P.
11-08-2006, 09:08
Ik doe mijn bijdrage voor Shawshank, die heb ik niet met NLO… ;)

Aangezien je uit Kerkrade komt een klein verhaal dat denk ik wel zal bevallen…

Volgens mij is iedereen hier wel eens in Utrecht geweest en weet dus dat wij hier de werven hebben. Dat zijn dus die ‘kades’ langs het water. Afgelopen weekend veelvuldig in het nieuws geweest.

Ongeveer een week geleden liep ik op de Oude Gracht (boven dus) en zie ik tot mijn verbazing een man op de werf zitten die met een hand enkele keren water naar zijn gezicht brengt. Ik ben stomverbaasd en roep naar beneden in de richting van die man: “Hej joh, dat moet je niet doen, dat water is hartstikke smerig. Daar word je doodziek van!”.

Die man draait zich met een vragend gezicht in mijn richting om en zegt: “Was sagen Sie?”

Zonder na te denken roep ik met mijn handen in lucht terug: “Mit zwei Händen!!!”


:D

JimmYvD
11-08-2006, 09:26
Ik kan nog wel een raadsel kwijt(ik doe mee voor scary movie 2).

Je hebt een kamer daar hangen 3 lampen.
In de gang zijn 3 schakelaars.
Je mag maar 1 keer de kamer ingaan en 2 x een schakelaar omzetten(de deur blijft altijd gesloten).
Hoe kom je er achter welke schakelaar bij welke lap hoort? :idea:

woony
11-08-2006, 09:41
ik doe graag mee voor scary movie 2

voor hierboven :) 1 aansteken, een tijdje wachten, uitdoen en een andere aansteken, binnengaan. Brandt de lamp ja dan is het die laatste brand hij niet, dan voel je aan de lamp of hij warm heeft zoja is het schakelaar 1 zonee schakelaar 3 :p

ok ook ff een raadseltje (beetje absurd :)

je zit in een diepe put, en je hebt een bak bier bij je.
Hoe zul je uit die put raken?

Dennis Vansant
11-08-2006, 10:20
Dat hangt ervan af of het een letterlijke of een figuurlijke put is :)
Als het een figuurlijke put is, hoef je alleen alles op te drinken :)

Oscar P.
11-08-2006, 10:59
Dat hangt ervan af of het een letterlijke of een figuurlijke put is :)
Als het een figuurlijke put is, hoef je alleen alles op te drinken :)

Dit soort raadseltjes moet je ook nooit letterlijk nemen... ;)

JimmYvD
11-08-2006, 16:33
:P

JimmYvD
11-08-2006, 16:33
ik doe graag mee voor scary movie 2

voor hierboven :) 1 aansteken, een tijdje wachten, uitdoen en een andere aansteken, binnengaan. Brandt de lamp ja dan is het die laatste brand hij niet, dan voel je aan de lamp of hij warm heeft zoja is het schakelaar 1 zonee schakelaar 3 :p

ok ook ff een raadseltje (beetje absurd :)

je zit in een diepe put, en je hebt een bak bier bij je.
Hoe zul je uit die put raken?

Ja dat was de oplossing.

Die van jou weet ik niet (alleen als er redbull in die bak zit). :P

HopeOfTheFuture
11-08-2006, 22:51
Ik doe graag mee voor Shawshank Redemption.


Mijn "vogel" raadsel:

Hoe noem je een man met 3 vrouwen?


... [spoiler:1d5c4f84e8]paradijsvogel[/spoiler:1d5c4f84e8]


Hoe noem je een man met 2 vrouwen?


... [spoiler:1d5c4f84e8]geluksvogel[/spoiler:1d5c4f84e8]


Hoe noem je een man met 1 vrouw?


... [spoiler:1d5c4f84e8]pechvogel[/spoiler:1d5c4f84e8]


Hoe noem je een man met zonder vrouw?


... [spoiler:1d5c4f84e8]trekvogel[/spoiler:1d5c4f84e8]

EmDee
12-08-2006, 10:58
Doe ook graag mee voor Shawshank!

Een belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij in zee en redt hem. De zwemmer zegt: ik ben geen mens maar een goede geest. U mag twee wensen doen. Dat is mooi zegt de belg, dan wens ik als eerste een fles bier die nooit op gaat. De geest geeft hem een fles. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit ie nog helemaal vol. Dat is fantastisch!! roept hij uit, doe mij er nog maar één!

Hayko de Boer
15-08-2006, 00:24
Iets (paar uurtjes) later dan aangekondigd, maar we hebben een winnaar.

Shawshank gaat naar [spoiler:b56c5fddab]Yo-Ecko[/spoiler:b56c5fddab].

Winnaar heeft bericht gehad via PM.

Alle anderen - bedankt voor de moppen.

En leuk om te zien dat er op het moment met enige regelmaat dvd's worden weggegeven.

Slotje dan maar....

rkrijger
15-08-2006, 07:48
Winnaar gefeliciteerd. Ik heb zeker leuke moppen gelezen! Winnaar was niet de leukste mop... ;-)