PDA

Bekijk de volledige versie : Chicken Run NL versie



Nathan Strik
16-08-2001, 18:07
Hallo, ik heb een tijdje geleden Chicken Run gehuurd op DVD en mij viel op dat tijdens een scene waar het onweerde er veel grote compressieblokken te zien waren na iedere bliksemflits.
Is dit bij andere regio´s ook zo? Of bestaat er geen goede transfer van deze gave film?!? Ik wil hem erg graag kopen, maar dit minpunt staat mij nog in de weg.
Kan iemand helpen???

bmateijsen
17-08-2001, 19:35
Ik moest even zelf terugkijken... maar had op mijn dvd-speler een denon 1500 geen last van compressie-blokken.

Misschien had je krasse of vetvlekken op de dvd zitten... Ik heb (als ik ze niet schoonmaak) dat zelf ook vaak met gehuurde dvd's

De transfer van chicken run is absoluut goed te noemen.

groet Bjorn

Nathan Strik
17-08-2001, 20:39
De DVD was zo schoon als een babykontje.
Enne, de kwaliteit was super, alleen tijdens de bliksemflitsen was het beeld één en al blok. Dus geen gewone compressie blokjes hier en daar, maar dus gewoon alleen maar blokken. Is ook maar superkort te zien steeds, vandaar dat ik vermoed dat het hier om een keyframe probleem gaat. Misschien iets te maken met de stop-motion techniek waarmee de film is opgenomen?!? Wie weet er meer....

Nathan Strik
17-08-2001, 20:40
Welke versie (regio?, land?) heb jij???



Ik moest even zelf terugkijken... maar had op mijn dvd-speler een denon 1500 geen last van compressie-blokken.