PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount: Thinner en Cujo van Stephen King op DVD



Eric van Ballegoie
10-08-2006, 09:28
Paramount: Thinner en Cujo van Stephen King op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2333)

Maarten van Krimpen
10-08-2006, 10:14
Ziet er in ieder geval beter uit dan de huidige Cujo-uitgave van RCV.

patmoos
10-08-2006, 10:19
Wat is er zo special aan de dvd van " Cujo " , zo te zien alleen de prijs 19,99. Ze zijn niet helemaal wijs ..... of mis ik hier wat specials ?
RCV uitgave maakt weinig verschil met deze.

Dennis Kuijper
10-08-2006, 13:07
Wat is er zo special aan de dvd van " Cujo " , zo te zien alleen de prijs 19,99. Ze zijn niet helemaal wijs ..... of mis ik hier wat specials ?
RCV uitgave maakt weinig verschil met deze.
Misschien omdat er een comentaar track op staat,de prijs die erbij staat moet je niet zo geloven,dit is een richtprijs,binnen no time liggen deze titels in de budget bakken.Ik koop ze in elk geval geen van beide.

Jeroen D
10-08-2006, 16:06
Thinner is een gave film, ga ik kopen (y)

Frank
10-08-2006, 16:27
Als Cujo in breedbeeld is koop ik 'm, anders laat ik 'm aan mijn neus voorbij gaan.

SuperDre
10-08-2006, 16:59
Het onderwerp horror in de Nederlandse filmwereld is een veel besproken item met de aanstaande Nederlandse horror film SL8N8 (Slachtnacht). Deze film zal ook tijdens Halloween in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.

Wat heeft dat nu te maken met deze releases? behalve dan een of andere pimping van wat waarschijnlijk ook weer een slechte nederlandse horror zal zijn.. gaan we dit nu bij elke horror dvd krijgen?

Ik kijk zeker uit naar de releases, heb ze al allebei op video, maar wil ze toch wel uiteindelijk op video hebben want de stephen king films blijven zeer vermakend...

Sneaker
10-08-2006, 18:10
Voor een redelijke budget prijs koop ik ze zeker. Heb de huidige uitgave van Cujo steeds laten liggen.

Jeroen D
11-08-2006, 10:15
Het onderwerp horror in de Nederlandse filmwereld is een veel besproken item met de aanstaande Nederlandse horror film SL8N8 (Slachtnacht). Deze film zal ook tijdens Halloween in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.

Wat heeft dat nu te maken met deze releases? behalve dan een of andere pimping van wat waarschijnlijk ook weer een slechte nederlandse horror zal zijn.. gaan we dit nu bij elke horror dvd krijgen?

Ik kijk zeker uit naar de releases, heb ze al allebei op video, maar wil ze toch wel uiteindelijk op video hebben want de stephen king films blijven zeer vermakend...

Ze proberen die nederlandse puinhoop zo aan de man te krijgen. Erg goedkoop wat mij betreft :(

Maarten van Krimpen
11-08-2006, 12:40
Weet je wat ik goedkoop vind? Het bij voorbaat al afkraken van Doodeind en Sl8n8, terwijl het volgens mij hartstikke leuke films worden!

SuperDre
11-08-2006, 13:13
Uhm.. doodeind was een slechte horror, tja dat krijg je als je nederlandse soapacteurtjes gebruikt... En slachtnacht zal echt niet beter zijn aangezien er ook een zwik mensen die aan doodeind hebben gewerkt ook aan slachtnacht hebben gewerkt...
Misschien als het allemaal met engelse/amerikaanse akteurs was gedaan dat het een ander niveau had gehad...
Het is in iedergeval bij lange na geen 'de lift' ofzo..

Jeroen D
11-08-2006, 13:13
Weet je wat ik goedkoop vind? Het bij voorbaat al afkraken van Doodeind en Sl8n8, terwijl het volgens mij hartstikke leuke films worden!

Tuurlijk worden het hartstikke leuke films.............Alwien Tulner, Victoria Koblenko...........word echt heel goed.

Maarten van Krimpen
11-08-2006, 14:22
Uhm.. doodeind was een slechte horror, tja dat krijg je als je nederlandse soapacteurtjes gebruikt... En slachtnacht zal echt niet beter zijn aangezien er ook een zwik mensen die aan doodeind hebben gewerkt ook aan slachtnacht hebben gewerkt...
Misschien als het allemaal met engelse/amerikaanse akteurs was gedaan dat het een ander niveau had gehad...
Het is in iedergeval bij lange na geen 'de lift' ofzo..

Ik ga de film morgenavond bekijken en dan zeg ik er meer over.

Maarten van Krimpen
13-08-2006, 11:08
DoodEind was een prima film.

Wim S.
17-08-2006, 13:06
DoodEind was een prima film.

Ik ga 'm straks kijken ben benieuwd.

Thinner en cujo ga ik allebei kopen als de prijs rond de 10 € gaat liggen anders wacht ik wel tot ze ooit in de aanbieding komen...

Jeroen D
18-08-2006, 18:06
Wat vond je van Doodeind Wim ?

Wim S.
18-08-2006, 18:18
Wat vond je van Doodeind Wim ?

Niet echt goed, was langdraderig wat de spanning niet te goed deed, ook werd er slecht geacteerd. Pluspuntje waren de special effects, maar ik hoef de film niet weer te zien. er was zelfs iemand in de bioscoop die bij de film wegliep en dat was niet door de spanning :wink:

d-fens
28-08-2006, 15:59
Ik kijk zeker uit naar de releases, heb ze al allebei op video, maar wil ze toch wel uiteindelijk op video hebben want de stephen king films blijven zeer vermakend...
Ik vind de Stephen King films meestal serieus tegenvallen, op Dolores Claiborne en The Green Mile na.