PDA

Bekijk de volledige versie : G&E TWE-03E powerplant/filter ervaringen



vpegt
10-08-2006, 19:59
Er is een powerbuy geweest voor de G&E TWE-03E powerplant. Omdat ik zelf er ook over nadenk deze aan te schaffen wil ik graag weten wat de ervaringen zijn van de mensen met dit apparaat .

hstadman
10-08-2006, 20:19
Ik heb ruime ervaring met deze powerplants en kan zeggen dat ze de noise floor verlagen en de detaillering verhogen. Het goede aan deze filters is dat deze niet veel maar net genoeg filteren; dus de dynamiek wordt niet aangetast. Wat erg belangrijk is anders gaat je versterker mak en tam klinken, wat niet de bedoeling is. Veel duurdere filters hebben hier wel last van.

Zo las ik over de isotek mini sub(900 euro) dat iemand zijn versterker er al weer uit had gehaald vanwege het feit dat zijn versterker mat en tam klonk via deze filter. Zover ik kan vernemen, doet de G&W niets met de dynamiek! :wink:

Kijk anders in de powerbuy sectie voor een review van mij over deze filters.


Waarom heb je je niet opgegeven voor de powerbuy? Nu is het net afgelopen! :? :wink:


Er is een powerbuy geweest voor de G&E TWE-03E powerplant. Omdat ik zelf er ook over nadenk deze aan te schaffen wil ik graag weten wat de ervaringen zijn van de mensen met dit apparaat .

vpegt
10-08-2006, 20:48
Ik was gewoon te laat. Ik ben pas de laatste week mij gaan verdiepen in dit soort producten. Nu ik toch te laat ben , dacht ik snugger als ik ben, kan ik ik mooi de ervaringen van verschillende mensen meenemen want het effect schijnt bij iedereen weer ietsje anders te zijn afhankelijk van apparatuur en stroomvoorziening die je hebt.
Bedankt voor je reaktie want daar heb wat aan