PDA

Bekijk de volledige versie : Superbit - The Fast and the Furious



martin_senders
28-03-2002, 18:14
The Fast & the Furious komt over twee weken ook in nederland uit en wel in DTS op SUPERBIT DVD.

groeten:




martin

--
Moderator note: Discussie afkomstig uit Pricewatch thread van The Fast and The Furious.

Gabriƫl de Rop
28-03-2002, 19:13
Sorry, maaruh.....???????......WAT ????

jps
28-03-2002, 21:57
The Fast & the Furious komt over twee weken ook in nederland uit en wel in DTS op SUPERBIT DVD.

groeten:




martin

Wat *** jij nou vaag opeens?
Daar is helemaal niks van bekend....

PM
29-03-2002, 08:00
The Fast & the Furious komt over twee weken ook in nederland uit en wel in DTS op SUPERBIT DVD.

groeten:
martin

Is dit ergens op een website te zien en is dit regio 1 of 2?
Ben benieuwd.. daar wil ik wel een paar weekjes op wachten

Rochan
29-03-2002, 08:03
The Fast & the Furious komt over twee weken ook in nederland uit en wel in DTS op SUPERBIT DVD.

groeten:




martin

Wordt het een DTS 6.1 versie en Superbit Deluxe uitvoering????
Of werd je toen wakker????;) ;) ;)

VTec
29-03-2002, 11:05
The Fast & the Furious komt over twee weken ook in nederland uit en wel in DTS op SUPERBIT DVD.

groeten:




martin Moet ik dit nu serieus nemen of kan ik met een gerust hart morgen The Fast and the Furious kopen ?

Pat
29-03-2002, 11:36
Moet ik dit nu serieus nemen of kan ik met een gerust hart morgen The Fast and the Furious kopen ?
Kopen !!

Dennis Veldhuizen
31-03-2002, 00:42
hey Martin wil je om 1 of andere reden meer posts hebben ofzo? :)

Marco
31-03-2002, 03:09
The Fast & the Furious komt over twee weken ook in nederland uit en wel in DTS op SUPERBIT DVD.
Droom maar lekker verder. Voor diegene die echt wakker zijn. Dit kan dus niet. Waarom niet? Omdat The Fast & the Furious een Universal film is en niet van Columbia Tri Star.

Over 2 weken worden de (uitgestelde) Superbit van Columbia TrisStar in Nederland verwacht. Let wel het zijn Columbia Tri Star films (en niet van Universal).

Superbit DVD - Crouching Tiger Hidden Dragon 16-apr
Superbit DVD - Desperado 16-apr
Superbit DVD - Gattaca 16-apr
Superbit DVD - Godzilla 16-apr
Superbit DVD - Johnny Mnemonic 16-apr

En via import uit Frankrijk, Superbit DVD - The Fifth Element.

Alex Bel-Gy-Bel
31-03-2002, 08:15
Morgen is het pas 1 April dacht ik???:D

Alex Bel-Gy-Bel
31-03-2002, 08:19
kan dus niet. Waarom niet? Omdat The Fast & the Furious een Universal film is en niet van Columbia Tri Star.

Het is een Universal film en hij is toch wel uitgebracht door Columbia Tristar Marco.

Dave
31-03-2002, 08:20
Tja moeten we dit nu serieus nemen of niet???
Zou wel een heel cool iets zijn maarja...
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Camille
31-03-2002, 09:39
Hey Martin.

Geef ons eens de bron waar je deze info vandaan hebt.
Want als dit waar is wordt ik heel boos.:mad:

Mike Philippens
31-03-2002, 10:22
Waarom kijken jullie nou niet gewoon even op Superbitdvd.com (http://www.superbitdvd.com) in plaats van je hier zo op te winden. Weet je binnen 1 minuut dat het een belony sandwich is.
Martin reageert btw nooit op postings waarin onthuld wordt dat ie weer een keer iets stoms heeft gezegd...

Marco
31-03-2002, 19:57
Het is een Universal film en hij is toch wel uitgebracht door Columbia Tristar Marco. (zucht) Superbit films zijn Columbia Tristar films. En daar ging het dus om.
Ander voorbeeld. Buena Vista films (waaronder Di$ney films) waren ooit uitgebracht door Warner Home Video. Maar het zijn geen Warner films. Duidelijk verhaal toch ;)

Conclusie: Columbia TriStar is (nee, was) DVD distributeur van enkele Universal films. Dat is (nee, was) al bekend. Dus ik hoef daarom niet voor de zoveelste dat uit te leggen. Sh*t heb ik het toch weer gedaan :rolleyes:



Waarom kijken jullie nou niet gewoon even op Superbitdvd.com in plaats van je hier zo op te winden. Weet je binnen 1 minuut dat het een belony sandwich is.
Hier zit wel een addertje onder het gras. Het betreft voornamelijk Regio 1 DVD's van Columbia TriStar. Films als The Fifth Element en Air Force One worden in Nederland door Buena Vista uitgebracht (daar waar de rechten liggen). Verder is Godzilla Superbit bij ons (regio 2 dus) uitgebracht. Een Superbit Regio 1 van deze hagedis is voorlopig nergens te bekennen.

Het moge dus duidelijk zijn dat Universal zelf al hun DVD's (zoals The Fast & the Furious) in Regio 1 uitbrengen. Zoals bekend worden veel Universal internationaal uitgebracht (lees: distributeur) door Columbia TriStar, omdat Universal (jaren geleden) geen vertrouwen in DVD had (buiten de US en Canada). Sh*t zit ik het weer uitleggen. Onnodig dus.

Marco
31-03-2002, 19:58
Want als dit waar is wordt ik heel boos.:mad:
Geen reden om boos te worden. Het is morgen 1 April, dus............................

Camille
31-03-2002, 20:49
Geen reden om boos te worden. Het is morgen 1 April, dus............................

Maar toch vind ik het niet grappig:p

Mike Philippens
31-03-2002, 21:00
Verder is Godzilla Superbit bij ons (regio 2 dus) uitgebracht. Een Superbit Regio 1 van deze hagedis is voorlopig nergens te bekennen.
Hmmm...raar. Dat rechtenverhaal is duidelijk, dat is met andere titels ook. Alleen had ik verwacht dat er ergens centraal bepaald werd welke titels er op Superbit worden uitgebracht. Vandaar dat ik even op superbitdvd.com ben wezen kijken. En inderdaad staat de hagedis er niet bij. Op de UK site van Columbia weer wel. Alleen TFAF staat nergens genoemd...

Dadaveke
01-04-2002, 11:24
niet grappig:mad:

Deef
01-04-2002, 11:43
hehehe wel grappig :p

Christiaan Sauer
02-04-2003, 18:45
Als het inderdaad niet waar is ga ik zeker niet blij zijn. :? . Ik heb de film dan wel al als "gewone" uitvoering in mijn kast staan, maar ik zat me erop te verheugen deze film ook met een (hele) goede DTS track te kunnen bekijken. Maar dit blijkt dus weer allemaal op een vergissing te berusten :( :? :evil:

EDIT

ook dvd-home.nl heeft geen enkel indicatie dat er een superbit van zal uitkomen.....

Prem
02-04-2003, 21:17
Op play staat wel een release van the fast and the furious
Releasedate 19-05-2003
Link: http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=114977

Niels Simons
02-04-2003, 21:23
hehe,de release komt een vol jaar na t plaatsen van de thread :P

eh,de uk versie die ik al jaaaren heb :roll: heeft ook DTS,wil je weten wat ie me gekost heeft?

10 EURO!!

niels

Peter Schrijver
11-04-2003, 09:42
En via import uit Frankrijk, Superbit DVD - The Fifth Element.

Iemand enig idee hoe ik aan deze Superbit DVD kan komen (niet R1!) :?:

Ernest Hamstra
11-04-2003, 17:38
En via import uit Frankrijk, Superbit DVD - The Fifth Element.

Iemand enig idee hoe ik aan deze Superbit DVD kan komen (niet R1!) :?:

Ici (http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=118518), par exemple :wink:

Johan van den D.
19-06-2003, 00:07
. Maar dit blijkt dus weer allemaal op een vergissing te berusten :( :? :evil:

.....Ondertussen weten we dus wel beter en is deze film er wel degelijk in een superbit versie
TOP :idea:

Sander Haarmans
19-06-2003, 08:00
Ondertussen weten we dus wel beter en is deze film er wel degelijk in een superbit versie

Dus Martin had gelijk, alleen had hij zich in de datum vergist :wink:

Johan van den D.
19-06-2003, 20:44
Ondertussen weten we dus wel beter en is deze film er wel degelijk in een superbit versie

Dus Martin had gelijk, alleen had hij zich in de datum vergist :wink:
Moet kunnen toch (omdat het Martin is) :D :wink:

Johan van den D.
25-06-2003, 18:19
Vandaag de superbit bekeken en ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit zeer goed is
De DTS track heb ik nog niet kunnen beluisteren daar mijn receiver/speakers niet aangesloten zijn op dit moment
Ik heb dus alleen het beeld kunnen beoordelen tot nu toe en die was top :wink:

jokey
25-06-2003, 19:22
Vandaag de superbit bekeken en ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit zeer goed is
De DTS track heb ik nog niet kunnen beluisteren daar mijn receiver/speakers niet aangesloten zijn op dit moment
Ik heb dus alleen het beeld kunnen beoordelen tot nu toe en die was top :wink:Bereid je maar vast voor......het geluid is TOP!
Dus: gordel om en volume open!!! http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/flash.gif

Johan van den D.
25-06-2003, 19:31
Bereid je maar vast voor......het geluid is TOP!
Dus: gordel om en volume open!!! http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/flash.gifDat is nog eens fijn om te horen dat het geluid top is, super
http://www.smilies.nl/bouncer.gifhttp://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif