PDA

Bekijk de volledige versie : Rush Hour 2 breeks alle records in de VS.



Eric van Ballegoie
16-08-2001, 19:05
Rush Hour 2 breeks alle records in de VS.



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=78)

Alexander de Mol
16-08-2001, 19:28
Heel verrassend moet ik zeggen!
Deel 1 is overigens best vermakelijk en de DVD was van zeer goede kwaliteit. Hopenlijk maakt DFW er weer zo'n goede DVD release van volgend jaar.

Wanneer is eigenlijk de bioscooprelease van RH2?

Dunky
16-08-2001, 23:45
Volgens mij is hij al in de bios. Toch?

Dunky
16-08-2001, 23:47
nee ik had het fout. lees maar

Genre: Aktie/Komedie
Cast: Jacky Chan , Chris Tucker, Chris Penn
Regie: Brett Ratner

In dit vervolg op RUSH HOUR zijn de helden Chris Tucker en Jackie Chan weer terug. Het detectiveduo Carter en Lee worden in RUSH HOUR 2 opgezadeld met de grootste klus van hun leven en raken verstrikt in een web van criminele samenzwering. Het non-stop avontuur brengt hen van Hong Kong naar Los Angeles en Las Vegas, waar ze al hun talenten moeten benutten om ‘s werelds meest gevreesde gangsters te pakken te krijgen.
Net wanneer Carter van een welverdiende vakantie wil gaan genieten en Lee zijn politietaken weer heeft opgepakt, wordt de Amerikaanse ambassade in Hong Kong gebombardeerd. Een spoor leidt Carter en Lee naar een lokale club vol met Fu-Cang-Long Triade leden en naar de gevreesde gangster Zhao. Voordat ze Zhao echter kunnen inrekenen, breekt er een schietpartij uit en verliezen ze hem uit het oog. Lee is echter vastberaden de crimineel te pakken.

Lee weet Carter, die wanhopig probeert zijn vakantie te hervatten, te overtuigen hem te assisteren in het opsporen van Ricky Tam, een ex-gedetineerde die mogelijk connecties heeft met ‘The Dragon’, dé man achter de grootste criminele organisatie van Azië. Ze vinden hem op een bootfeest, waar de beruchte Tam tot ieders verbazing wordt neergeschoten door niemand minder dan Zhao. Carter en Lee beginnen te vermoeden dat er een oorlog gaande is binnen de Triade en dat zij een aanslag beraamd hebben in de Verenigde Staten. Via het hoofdkwartier in Los Angeles belanden Lee en Carter in het hart van Las Vegas, waar ze ontdekken dat een gloednieuw hotel als dekmantel dient voor geld witwaspraktijken van de Triade…

Michael Law
20-08-2001, 12:04
Ik had ergens gelezen dat de film ergens in oktober of in november in de bioscopen te zien zal zijn.
Trouwens, toen ik afgelopen maart met vakantie in Hong Kong was, kwam ik tijdens het winkelen plotseling de hele filmcrew van Rush Hour 2 op straat tegen, terwijl ze aan het filmen waren.
Destemeer ben ik daarom benieuwd hoe de film eruit gaat zien. Helaas zullen we natuurlijk tot oktober of november moeten wachten. Dat is 2 tot 3 maanden later dan de premiere in Amerika, waar het op 2 augustus j.l in premiere ging.

DVDfreak
22-08-2001, 19:22
Super! inderdaad heel verrassend...van zo'n film dan...
Ik had deel 1 gezien en vond em gelijk super! Vooral Chris Tucker is zooo cool!