PDA

Bekijk de volledige versie : receiver met hdmi



Wepe
16-08-2006, 15:39
Als ik een receiver met zowel HDMI-ingangen en uitgangen koop kan ik dan schakelen tussen mijn apperatuur(b.v. recorder met hdmi,decoder met hdmi) heb namelijk maar 1 hdmi aansluiting op mijn tv.

bmateijsen
16-08-2006, 15:44
Beste,

Dat kan, echter hoef je dat niet perse in je receiver te doen, maar zou ook met een HDMI switch kunnen van bijv. Geffen.

Groet Bjorn

Marcellow
16-08-2006, 15:45
Dat zou idd mogelijk moeten zijn.. De vraag is alleen wil je dit op deze manier. Is het niet mooier om de decoder via de HDMI op de recorder aan te sluiten (ook HDMI opnemen) en dan de recorder via de HDMI op de TV aan te sluiten. (t is maar een ide)

Albert Kostwinder
16-08-2006, 15:48
Als elk apparaat via zijn hdmi uit op de hdmi in ingangen op de receiver wordt aangesloten moet je volgens mij dan weer via de hdmi uit van de receiver naar het beeldscherm elke bron kunnen selecteren. Op die manier kun je meerdere hdmi apparaten op 1 hdmi in van een lcd aansluiten. Er zijn anders ook aparte externe switches te koop die dit mogelijk maken. :wink:

Wepe
16-08-2006, 16:13
Het zou idd het mooiste zijn om de hdmi van de decoder naar mijn recorder aan te sluiten. alleen heb ik ook maar 1 hdmi op mijn recorder.. dat is denk ik een beetje het probleem dat ik gewoon te weinig hdmi aansluitingen heb.