PDA

Bekijk de volledige versie : E.T. 20 jaar..komt die ook op DVD uit?



Enric Batista
31-03-2002, 14:35
Nu E.T. zijn 20 jarig bestaan viert en er een nieuwe versie is, komt ie dan ook binnenkort op DVD uit? Ik heb zelf hier nog niks over gelezen in de media.....

Wie weet hier meer van?

Dave
31-03-2002, 15:04
yep E.T. komt ook op DVD uit na de BIOS release.

Heb gehoord dat er een DTS track op zal zitten maar of die in NL echt uitkomt kun je nooit zeggen...

chello
31-03-2002, 15:28
Er komen waarschijnlijk 2 versies van E.T. op dvd uit.
1 met terrorist(halloween) en 1 zonder i.v.m. WTC aanslag.
Of dit op 1 dvd komt of echt apart is niet bekend.
K hoop in ieder geval op een vette CE en met een goeie DTS soundtrack.........????:rolleyes:

Jordé den Tenter
31-03-2002, 19:28
Ja en over 30 jaar komt he weer op dvd uity met 5D efecten en nog beter geluid The Special 50th Birthday Edition (Happy Birthday E.T.).

Luther Hartog
31-03-2002, 19:45
De DVD van E.T. wordt erg leuk, want zowel de originele film als de opgepoetste versie staan erop, dat wordt dus wel een release om naar uit te kijken.

Enric Batista
31-03-2002, 21:29
Na de bioscoop release..dat betekent dus dat ie niet lang op zich laat wachten....komt daar ook de NL audiotrack bij? Dat is namelijk leuk voor mijn kids! Ik hoop het.

De originele en de nieuwe versie...dat zou echt tof zijn. Dat ze de geweren vervangen hebben door walkie-talkies vindt ik namelijk cultuurbarbarisme!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

Dave
01-04-2002, 06:57
Als het goed is ook met een Nederlandse Audiotrack Track...

Nathan Strik
01-04-2002, 14:18
Als het goed is ook met een Nederlandse Audiotrack Track... Ja?!? Joepie!!! Gelukkig zetten ze er geen DTS track op, maar een NL-track waar niemand iets aan heeft!!! Goede beslissing... Ja, joepie... ze zijn goed bezig in DVD-land!!!*

*Sorry voor de sarcastische reply.... :D

Dave
01-04-2002, 14:26
hee Nathan lees mijn eerdere post eens daar staat met DTS track!!!

Komen als het goed is 2 versies of het wordt een 2 disc weet ik niet helemaal zekerm aar DTS zo goed als zeker!!!!!!!

LEES EERST DUS EENS ALLES DOOR (ook sarcastisch bedoelt :rolleyes: )

Groeten,
Mr Blonde.

Enric Batista
01-04-2002, 19:39
...een NL-track waar niemand iets aan heeft!!! Goede beslissing... Ja, joepie... ze zijn goed bezig in DVD-land!!!

Beste Nathan....little Kids (ben je ooit ook geweest) hebben degelijk wel iets aan de NL track. "Nathan..you're not the centre of the universe"

Nathan Strik
01-04-2002, 23:53
"Nathan..you're not the centre of the universe" Nee, maar de DTS versterker wel... :D

Sorry, maar ik vind het bij gewone films dikke onzin om ze na te synchroniseren, dat deden ze 20 jaar geleden ook niet. Tekenfilms oke, maar dit is onzin... als we niet uitkijken gaan we echt de kant van Duitsland op...

Sander Dubbeldam
02-04-2002, 08:09
kinderen kunnen nooit vroeg genoeg met engels beginnen ;)

Nathan Strik
02-04-2002, 12:17
hee Nathan lees mijn eerdere post eens daar staat met DTS track!!! Oeps... :D
(Ik moet toch eens van die limonade met kleurstoffen afblijven... :D)

Maar serieus, als kind maakte me het geen fuck uit of een film in het Engels was of niet. Als het bewoog en geluid maakte was het goed... :D
En bovendien is ondertiteling een goeie oefening in snellezen (hele kleintjes uitgezonderd natuurlijk).

Leuk detail: Ik heb leren snellezen dankzij de ondertiteling van series als A-Team en Knight Rider, stel je voor dat ze die hadden gedubt, dan had ik nu nog in 3-MAVO gezeten... LOL :D

(en dan zeggen ze nog dat TV kijken slecht is voor kinderen...)

Jeroen Groot
02-04-2002, 12:25
Ik heb ook liever een DTS-track dan een Nederlandse audio-track. Maar als ze er allebei op staan, dan boeit het me niet zo.
Vind trouwens wel, net als Nathan, dat het juist goed is voor kinderen om tekenfilms, series en films zo snel mogelijk in het Engels te kijken. Daar hebben ze later alleen maar voordeel van.

Enric Batista
02-04-2002, 12:29
Ok, Nathan

Maar mijn dochter is 5 jaar. Ze kan nog niet lezen en ze heeft mij gevraagd of we naar E.T. gaan wanneer die in de bioscoop draait. Aangezien er een NL versie is ga ik haar dus meenemen. Maar anders had ik het niet gedaan. Als ze het verhaal kan volgen heb je een grote kans dat ze het volhoudt. Maar ik weet (ik ken mijn dochter) dat ze het anders nooit zou volhouden! En dan heb je een vervelend kind in de zaal die lawaai maakt en anderen stoort...en dat mijn vriend....kunnen we allemaal niet hebben! :D

Enric Batista
02-04-2002, 12:33
Over het Engels van mijn kinderen maak ik me niet echt druk. Mijn dochterje van 5 zingt met bijna iedere engelstalige hit mee en een doorsnee televisieavond in Nederland bevat genoeg Engels.
Ik hoop dan ook echt dat we inderdaad nooit zo worden als in Duitsland of Frankrijk of sterker zoals in Spanje (waar ik vandaan kom) daar wordt dus echt alles nagesynchroniseerd! Superirri!!!!!:mad:

Art
02-04-2002, 12:54
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor:D, maar kinderfilms zoals ET en zo zijn er nog wel een paar, mogen heus wel een Nederlandse audiotrack hebben. Waarom tekenfilms wel en zulke kinderfilms niet? En trouwens als we de kant van Duitsland op zouden gaan dan zouden er "volwassen-dvd's"op de markt moeten zijn die Nederlandse audiotracks bevatten. En ik hem er nog geeneen aangetroffen :o . Ik vind ET gewoon een meesterwerkje op zich en ben benieuwd wat er aan veranderd is. En waarom zouden kleine analfabeetjes van 5 naar ondertitels moeten kijken? :confused: Wees blij dat het tegenwoordig kan. Dan kunnen de kinderen al op jongere leeftijd kennis maken met meesterwerkjes waar wij vroeger plezier van hebben gehad. En dat lezen komt later wel. :cool: En ik kijk nu al vast uit naar de dvd ET ce. :cool:

Jaded
03-04-2002, 18:55
Ik heb al op een paar plaatsen stukjes van de 'nieuwe' ET gezien.
Tot nu toe vind ik hem NIET beter.
Ik vind dat de CGI's van ET zelf de film onrecht aandoen.
Ik vond de oude beter.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

MAD
03-04-2002, 23:40
Jaded, wees blij dat ze op de DVD zowel de originele als de nieuwe versie zetten en je hier in ieder geval nog de keuze hebt. ;) ;)
Irriteer mijzelf ook dood aan die dvd's die alleen uitkomen met de speciale director's cut en niet meer in de originele bioscoopversie. (bijv. Blade Runner zonder voice-overs van Harrison Ford en met extra (te) lang einde - hopenlijk zetten ze deze "misstap" weer recht met de nog uit te komen SE volgend jaar). :mad:

Jaded
03-04-2002, 23:49
Jaded, wees blij dat ze op de DVD zowel de originele als de nieuwe versie zetten en je hier in ieder geval nog de keuze hebt. ;) ;)
Dat heb ik blijkbaar niet gelezen, dat ze er allebei opstaan.
Goeie move van die mannen.
Thx voor de info. :)

Luther Hartog
04-04-2002, 00:03
Dat heb ik blijkbaar niet gelezen, dat ze er allebei opstaan.
Goeie move van die mannen.
Thx voor de info. :) Graag gedaan

MAD
04-04-2002, 00:07
Graag gedaan

Graag gekopieerd :D