PDA

Bekijk de volledige versie : onkyo tx sr604e



sampg
17-08-2006, 18:13
Dag mensen,

ik ben van plan bovenstaande receivr aan te schaffen. Kan ik met deze receiver ook een surround set en een stereo set aansluiten en dus wisselen tussen a/b/ab?

:?:

Alexander D
17-08-2006, 18:40
Dag mensen,

ik ben van plan bovenstaande receivr aan te schaffen. Kan ik met deze receiver ook een surround set en een stereo set aansluiten en dus wisselen tussen a/b/ab?

:?:

Wat bedoel je met een stereoset aansluiten?

Wat je in ieder geval kunt is via B (dus ergens anders speakers plaatsen) het geluid weergeven van de aangesloten dvd/cd speler.

Hotsparky
17-08-2006, 19:29
Als je de A aansluiting gebruikt voor je surround set en de B aansluiting voor je stereo speakers kan dit zeker.

DVDProfilersFilmgek
18-08-2006, 11:19
Dag mensen,

ik ben van plan bovenstaande receivr aan te schaffen. Kan ik met deze receiver ook een surround set en een stereo set aansluiten en dus wisselen tussen a/b/ab?

:?:

Hier is de receiver:

http://www.eu.onkyo.com/products/product_en_4414853.html

In dit geval lijkt Onkyo niet te spreken over A B en A/B maar over zone 2.
Op zone 2 sluit je je 2de set fronts aan, het schijnt dat je ze zelfs apart in volume kunt regelen. Als je de voorkant van de receiver bekijkt, dan kun je zien: zone2 en off (LINKS ONDERIN)

Op de achterzijde van de receiver kun je de extra speakeraansluiting vinden (zone 2 HELEMAAL BOVENAAN RECHTS)

Maar spijker me er niet op vast, ik haal dat alleen maar uit de tekst en de plaatjes. Ik denk dat je een luistertest gaat doen en nu wat voorbereidende informatie aan het inzamelen bent :?: