PDA

Bekijk de volledige versie : For Your Eyes Only (UE) [DVD]



Arnold van Oostrum
18-08-2006, 08:51
For Your Eyes Only (UE) [DVD]

Bond terug met een meer serieuze spionagethriller verhaal.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2623)

Aloys
18-08-2006, 09:35
Kan iemand mij even wat spoilers geven, ik ben vergeten hoe deze ging..

Lex v/d Moolen
18-08-2006, 09:58
Hm, dat screenshot van die onderzeeër toont toch wel een groot verschil tussen de SE en de UE in voordeel van de laatste.

Kees Hoekerd
18-08-2006, 15:34
Hm, dat screenshot van die onderzeeër toont toch wel een groot verschil tussen de SE en de UE in voordeel van de laatste.
Ja, inderdaad heel ernstig.

Top bondfilm, interresanter verhaal, een aantal memorable tracks en Moore in zijn beste rol.
Jammer van dat domme papegaai einde.

Jeroen vS
20-08-2006, 08:44
Hm, dat screenshot van die onderzeeër toont toch wel een groot verschil tussen de SE en de UE in voordeel van de laatste.
Ja, inderdaad heel ernstig.

Top bondfilm, interresanter verhaal, een aantal memorable tracks en Moore in zijn beste rol.
Jammer van dat domme papegaai einde.

Papegaai einde?

Kees Hoekerd
20-08-2006, 19:44
Hm, dat screenshot van die onderzeeër toont toch wel een groot verschil tussen de SE en de UE in voordeel van de laatste.
Ja, inderdaad heel ernstig.

Top bondfilm, interresanter verhaal, een aantal memorable tracks en Moore in zijn beste rol.
Jammer van dat domme papegaai einde.

Papegaai einde?
Kijk eerst de film maar, voordat je dit soort berichten post.

Jeroen vS
20-08-2006, 22:26
Hm, dat screenshot van die onderzeeër toont toch wel een groot verschil tussen de SE en de UE in voordeel van de laatste.
Ja, inderdaad heel ernstig.

Top bondfilm, interresanter verhaal, een aantal memorable tracks en Moore in zijn beste rol.
Jammer van dat domme papegaai einde.

Papegaai einde?
Kijk eerst de film maar, voordat je dit soort berichten post.
Ik ken alle Bondfilms, alleen niet uit mijn hoofd, maar ik ben even gaan kijken. Ik vond het wel geinig eerlijk gezegd. [spoiler:c6c5788e0b]Leuke parodie op Thatcher en haar (blijkbaar) sullige man.[/spoiler:c6c5788e0b]

Tarkus
05-12-2011, 11:39
Toch een van de betere uit de reeks deze film.
Veel actie en mooie locaties.