PDA

Bekijk de volledige versie : Dead Silence



Jeroen D
18-08-2006, 13:28
In October 2004, writer-director James Wan and co-writer Leigh Whannell burst onto the scene with the gruesome thriller Saw, a rare case (especially these days) of a low budget film with no major stars becoming a big box office success. Having been involved with the sequels in a writing and producing capacity, Wan and Whannell's second collaboration as writers and director is another thriller with horror movie trappings - Dead Silence.

TV star Ryan Kwanten (from Aussie soap Home And Away!) plays the husband of a murdered wife, a man some in his town believe to be the killer. He however suspects her death has something to do with the ventriloquist's dummy she received as a gift shortly before she was killed and that supernatural forces may have been involved.

Amber Valletta and Donnie Wahlberg also star. Dead Silence will be released early in 2007.

Cinemaniac
19-01-2007, 23:54
Trailer + website (http://www.deadsilencemovie.net/)

Jeroen D
20-01-2007, 10:26
Ziet er goed uit. Ben erg benieuwd omdat ze met Saw 1 wel bewezen hebben dat ze met beperkte middelen een hele goede film kunnen maken.

superman
20-01-2007, 14:26
Het ziet er goed uit ja. Alleen vind ik het wel een vette spoiler dat je die pop ziet veranderen in die oude dame. Het einde zal het zeker weer een topper maken. Dat zou je toch wel kunnen verwachten van de regisseur van SAW.

intexor
20-01-2007, 14:54
klinkt goed, laat maar komen.

Maarten van Krimpen
20-01-2007, 15:43
Helaas, op een paar mooie shots na lijkt dit me niet zo heel erg boeiend. Vraag me niet waarom, maar de woorden "Darkness Falls" kwamen in me op: geen goed voorgevoel... :(

Eric B.
02-02-2007, 18:25
ziet er best creepy uit, lijkt me een toffe film worden :)

Daan de G.
06-06-2007, 23:56
hmm net gezien.. behoorlijk creepy film met een geweldige wending op het einde! wist wel dat die stiefmoeder er wat mee te maken had, maar dit was wel heel apart!

Eindelijk weer een leuke en spannende griezelfilm!

Menno Hagendoorn
14-06-2007, 21:14
Net gezien, en ik heb me er weer lekker mee vermaakt.
Verwacht geen 2e Saw, maar een lekkere ouderwetse "gothic horror" waar er mijns inziens te weinig meer van worden gemaakt.
Tuurlijk heeft hij ook zijn foutjes en cliché's.
Maar overall vond ik het een hele verfrissende film tussen alle saw's (hoe goed ook) Hostels en Texas chainsaw masacre's van dit moment.
En het einde :shock: ....thaaaaaat's weird.....(maar wel gaaf)

Waar blijft de nl. release??

Tim Wiselaar
21-06-2007, 16:24
net gezien, vond het 3 keer niks, de setting is zo *** elke keer, alleen maar donker en onweer. Af en toe wel een creapy momentje idd. Verder wist het me totaal niet te boeien

jan_tran
21-06-2007, 17:54
net gezien, vond het 3 keer niks, de setting is zo *** elke keer, alleen maar donker en onweer. Af en toe wel een creapy momentje idd. Verder wist het me totaal niet te boeien

+1

Zonde van mijn tijd, Saw was voor Wan niets meer dan een gelukstreffer na het zien van deze film.

YAH87
14-09-2007, 18:16
Met enige discipline toch nog afgekeken.
Het einde was nog enigsinds verrassend (makers kopieerden hun Saw-esk ontknoping wat ik nu toch wel gezien heb).

Voor wie nog geintereseerd is in 'n alternatieve einde:
http://nl.youtube.com/watch?v=xg383Q7zQfA

Symphony X
14-09-2007, 18:35
+1

Zonde van mijn tijd, Saw was voor Wan niets meer dan een gelukstreffer na het zien van deze film.

Precies, wat een boutfilm. Ben wel weer erg benieuwd naar zijn nieuwste: Death Sentence. Hopelijk is dat niet zo'n braaksel als Dead Silence, zal wel niet: Kevin Bacon!

Eric B.
07-10-2007, 14:11
ik ben nog steeds benieuwd, vooral na de vele negatieve posts hier:smile:

Jeroen D
07-10-2007, 14:12
ik ben nog steeds benieuwd, vooral na de vele negatieve posts hier:smile:

Ik ook, hij lijkt me nog steeds te gek (y)