PDA

Bekijk de volledige versie : A Nightmare On Elmstreet: Real Nightmares (2006)



MiiCk0s
18-08-2006, 15:56
De cast is nog onbekend, behalve Robert Englund natuurlijk. Het is bijna zeker dat het als serie uitgegeven wordt, maar dat betwijfel ik... :roll:

MiiCk0s
18-08-2006, 15:56
site: http://www.imdb.com/title/tt0433308/

promat
18-08-2006, 17:57
???

Heb je wel goed gelezen? Deze staat er al zo lang op.
Het zal een soort reality show worden a la fear factor alleen vermoed ik met wat special effects.

Het is dus wel een serie.

MiiCk0s
18-08-2006, 19:12
Owh oke... :roll:

Symphony X
18-08-2006, 20:58
|Adviesmode aan|Kerel, ga nou eerst eens wat lezen voordat je er een thread over opent, je komt nooit met bronnen en dergelijke. Altijd met van die zelf geschreven dingen als "waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt"...bron?

-zoekfunctie gebruiken voordat je een thread opent, hoef je ook een stuk minder threads aan te maken...

En het zou ook mooi zijn als je wat minder zou vragen of een film ook in de benelux uitkomt...|Adviesmode uit|

promat
18-08-2006, 21:58
|Adviesmode aan|Kerel, ga nou eerst eens wat lezen voordat je er een thread over opent, je komt nooit met bronnen en dergelijke. Altijd met van die zelf geschreven dingen als "waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt"...bron?

-zoekfunctie gebruiken voordat je een thread opent, hoef je ook een stuk minder threads aan te maken...

En het zou ook mooi zijn als je wat minder zou vragen of een film ook in de benelux uitkomt...|Adviesmode uit|

advies mode of niet. Een normale reaktie is ook gepast. of bent u moderator?

MiiCk0s
19-08-2006, 12:12
|Adviesmode aan|Kerel, ga nou eerst eens wat lezen voordat je er een thread over opent, je komt nooit met bronnen en dergelijke. Altijd met van die zelf geschreven dingen als "waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt"...bron?

-zoekfunctie gebruiken voordat je een thread opent, hoef je ook een stuk minder threads aan te maken...

En het zou ook mooi zijn als je wat minder zou vragen of een film ook in de benelux uitkomt...|Adviesmode uit|

Ehm... Misschien dat jij het nou niks vind... Maar veel fans van o.a Wrong Turn zijn nu blij, omdat ze niet wisten dat er een vervolg zou komen. En trouwens, mensen zijn ook heel blij als ik kom met 'waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt'. Mijn functie hier op het forum van dvd.nl is het aankondigen van gevolgen en de geruchten daarvan. Sorry, maar dat is mijn taak. 8)

Eric B.
19-08-2006, 12:36
|Adviesmode aan|Kerel, ga nou eerst eens wat lezen voordat je er een thread over opent, je komt nooit met bronnen en dergelijke. Altijd met van die zelf geschreven dingen als "waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt"...bron?

-zoekfunctie gebruiken voordat je een thread opent, hoef je ook een stuk minder threads aan te maken...

En het zou ook mooi zijn als je wat minder zou vragen of een film ook in de benelux uitkomt...|Adviesmode uit|

Ehm... Misschien dat jij het nou niks vind... Maar veel fans van o.a Wrong Turn zijn nu blij, omdat ze niet wisten dat er een vervolg zou komen. En trouwens, mensen zijn ook heel blij als ik kom met 'waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt'. Mijn functie hier op het forum van dvd.nl is het aankondigen van gevolgen en de geruchten daarvan. Sorry, maar dat is mijn taak. 8)


wie zegt dat dat jouw taak is? :roll:

mark t
19-08-2006, 12:48
En trouwens, mensen zijn ook heel blij als ik kom met 'waarschijnlijk wordt hier een nieuw deel van gemaakt'.Ik denk 'mensen' liever wat betrouwbaardere informatie willen dan dat in het wilde weg threads worden aangemaakt op basis van informatie waarvan je zelf ook wel kunt zien dat het niet klopt. Er moet wel sprake zijn van enige geloofwaardigheid. In dit geval kun je in de bron die je aanhaalt al zien dat het niet om een nieuwe film of serie gaat, maar om een soort reality-show ("Despite what some people may think, this is not another sequel or another bash at a TV series. It's more of a game show" en overigens ook op dezelfde pagina "Comments: Cancelled, never released"). En ik kan me ook nog herinneren dat iemand (bijgevallen door z'n virtuele alter ego) bij hoog en laag volhield dat er een spinoff van Buffy/Angel kwam, want z'n nichtje in Spanje beweerde dat er al 10 delen waren. Of zoiets.

Zoals gezegd, vind ik enige mate van geloofwaardigheid wel gewenst voordat dit soort geruchten worden gepromoveerd 'informatie'. Anders kun je elke dag wel 10 threads openen. En dat helpt alleen maar dit soort non-informatie instand te houden.

MiiCk0s
19-08-2006, 13:04
Oke, is goed. Maar de meeste Threads van mij zijn 'echt'. Maar ik zal vanaf nu niet meer op basis van geruchten mensen een vlase hoop geven (en dus niet meer threads openen :wink: )

Eric B.
19-08-2006, 14:12
Oke, is goed. Maar de meeste Threads van mij zijn 'echt'. Maar ik zal vanaf nu niet meer op basis van geruchten mensen een vlase hoop geven (en dus niet meer threads openen :wink: )


eindelijk.... :wink:

Symphony X
19-08-2006, 14:35
Mijn functie hier op het forum van dvd.nl is het aankondigen van gevolgen en de geruchten daarvan. Sorry, maar dat is mijn taak. 8)

Jaja, tuurlijk nu kraam je bullshit uit. Als je een functie hier had, stond er wel "dvd.nl crew" bij je naam. Je functie hier is als elk ander discussieren, dat is je taak. :roll:


Oke, is goed. Maar de meeste Threads van mij zijn 'echt'. Maar ik zal vanaf nu niet meer op basis van geruchten mensen een vlase hoop geven (en dus niet meer threads openen )

Ook niet echt, er bestond al een Hostel 2 thread, het lijkt wel of je hier alleen maar komt om threads aan te maken.

Eric B.
19-08-2006, 16:41
Jaja, tuurlijk nu kraam je bullshit uit



hij doet niet anders :P

Khonnor
19-08-2006, 19:32
En ik kan me ook nog herinneren dat iemand (bijgevallen door z'n virtuele alter ego) bij hoog en laag volhield dat er een spinoff van Buffy/Angel kwam, want z'n nichtje in Spanje beweerde dat er al 10 delen waren. Of zoiets.

:roll:

Maar, maar....ik heb die dvd-box zélf in mijn handen gehad... 8)

Ik was met het kind aan het meepraten op een uiterst sarcastische manier. Ik erger me dood aan t persoontje.

What can you do though? :wink:

Chris W
19-08-2006, 19:47
???

Heb je wel goed gelezen? Deze staat er al zo lang op.
Het zal een soort reality show worden a la fear factor alleen vermoed ik met wat special effects.

Het is dus wel een serie.



Comments: Cancelled, never released

READ! en t is trouwens 2005, geen 2006.

broertje van Jammeke? :lol:

mark t
19-08-2006, 20:03
Ik was met het kind aan het meepraten op een uiterst sarcastische manier. Ik erger me dood aan t persoontje.Met virtuele alter ego bedoelde ik niet jou, maar MiiCK0s zelf. Hij begon de discussie onder de naam horrorfan en ging in de loop van de discussie onder z'n nieuwe naam zichzelf bijvallen... alsof hij een ander persoon was ("die horrorfan heeft toch gelijk"). Wel (onbedoelde) humor, maar niet bevorderlijk voor de geloofwaardigheid.

Het sarcasme van jouw reactie lag er dik bovenop. En was er niet minder leuk om.

Niks mis met het vermelden van geruchten, maar er moet toch wat meer basis zijn dan verouderde IMDB-informatie of vage beweringen van dito familieleden in den vreemde. Denk maar eens aan de fake fanmade-trailer van de Hobbit die een paar jaar geleden op het net circuleerde. Ineens beschouwden veel te veel mensen dat als genoeg bewijs dat die film een 'done deal' was.

Maar goed, die threadstarter heeft al aangegeven dat hij ietwat zorgvuldiger te werk zal gaan.

Khonnor
19-08-2006, 20:06
Maar goed, die threadstarter heeft al aangegeven dat hij ietwat zorgvuldiger te werk zal gaan.

Contradictie. Was t niet zijn taak?

MiiCk0s
20-08-2006, 15:41
Maar ik ben ook geen volwassene met wie jullie discussieren hè... Ik ben pas 15, dus ik reageer met wat kinderlijke reacties dan jullie. En ik zit nog niet zolang op dvd.nl. Maar ik zal beloven dat ik alleen maar threads open als ze nog niet bestaan en als het geen geruchten zijn. Sorry voor als ik jullie irriteerde.

MiiCk0s
20-08-2006, 20:25
:wink:

Symphony X
20-08-2006, 20:46
Maar ik ben ook geen volwassene met wie jullie discussieren hè... Ik ben pas 15, dus ik reageer met wat kinderlijke reacties dan jullie. En ik zit nog niet zolang op dvd.nl. Maar ik zal beloven dat ik alleen maar threads open als ze nog niet bestaan en als het geen geruchten zijn. Sorry voor als ik jullie irriteerde.

Waarom zeg je dan dingen als: "het is mijn taak om"... en er zitten trouwens jongere forummers dan jou op het forum :wink:

mercapto
20-08-2006, 21:26
Ja er zijn aardig wat jongere gebruikers tegenwoordig. Joris, Jimmy, Yo-Ecko en nu Horrorfan.

its me martin
20-08-2006, 22:20
Sorry voor als ik jullie irriteerde.

nee, je irriteerd niet echt.
Misschien een beetje beter kijken naar wat je gaat openen, en misschien even kijken dat je zelf ook wat meer info in je eerste reactie plaatst.
Trek je ook niet te veel van sommige reacties aan, er zijn er altijd bij die het andere zo moeilijk mogenlijk willen maken om hun plaats te vinden in het forum.

MiiCk0s
21-08-2006, 16:33
owhh oke... :wink: