PDA

Bekijk de volledige versie : Het Algemene comics related merchandising TKA/TKG topic.



Cor H.
22-08-2006, 10:18
Het leek mij wijs om één topic te openen waar men, comics of comics gerelateerde merchandising kan vragen of te koop aanbieden.
Een beetje in de trend van de: Zooi voor zooi thread.

Ook omdat dit natuurlijk een Dvd forum is en ik de laatste tijd merk dat er meer en meer comics gerelateerde zaken worden gevraagd of aangeboden. Ook krijgen steeds meer comics verfilmingen en loopt het gebeuren een beetje over naar de "gewone" merchandising. Bovendien kan het lastig zijn om bepaalde dingen te vinden en zo kunnen wij comic liefhebbers elkaar een beetje helpen.
Volgens mij wordt het nu oogluikend een getolereerd door de Mods hier, maar is het niet de bedoeling.
Vandaar mijn idee om dit alles onder te brengen onder één topic.

Mochten jullie dit een goed idee vinden dan bij deze is de thread geopend. Mochten de mods het geen goed idee vinden dan kan deze op slot.

Cor H.
22-08-2006, 10:47
Ik zoek het volgende:

Batman Classics NL
Batman merchandise van alles, ik heb al heel veel maar er kan natuurlijk altijd iets leuks tussen zitten.

Ik heb nog te koop of te ruil:
Veel Batman US comics welke ik dubbel heb aangeschaft.
Batman TAS Dvd's welke inmiddels als boxset zijn verschenen.
NL Witchblade (nummers volgens)
NL Spawn omnibus

Meer volgt.

Lorre
22-08-2006, 16:21
Hebt ge soms Batman: Year One dubbel? Die wil ik wel. :)

luca
22-08-2006, 16:37
Heb de TPB van House Of M - Spider-Man te koop. Misschien wil iemand iets ruilen ?

Luca

Cor H.
22-08-2006, 16:45
Hebt ge soms Batman: Year One dubbel? Die wil ik wel. :)

Nee, helaas niet. Je kunt het wel proberen bij tweedehands boekwinkels want Year One is ook in het NL vertaald. Op Bol.com is de nieuwe hardcover te bestellen, echt een aanrader!