PDA

Bekijk de volledige versie : Profigold HDMI kabel



Master S
22-08-2006, 14:45
Profigold, is dit een goed merk voor digitale kabels ? Dus ik bedoel HDMI en DVI-kabels.

Omdat er over dit merk niet zoveel gesproken wordt wilde ik even weten of dit nu een goed of een slecht merk is ?

Albert Kostwinder
22-08-2006, 15:09
Mij zeer bekend en hebben een zeer mooie prijs kwaliteit verhouding.

Kijk anders eens bij www.livingcinema.nl voor de prijzen enz.. :wink:

Master S
22-08-2006, 17:28
Ah thx voor de info. Want ik ga namelijk de samsung HD860 dvd-speler kopen, maar ik ben niet van plan om 100 euro uit te geven aan een hdmi kabel. Daarom deze post :wink:

Thx voor de snelle reactie.

Johan van den D.
22-08-2006, 17:58
Het is inderdaad niet de beste optie om voor een dergelijke speler een dure kabel te kopen, de Profigold zal hier zeker volstaan.

BASIL
20-09-2006, 10:39
Profigold verkoopt 2 soorten kabels, de gewone HDMI kabel van o.a. 1m en de OxuPure HDMI kabel van o.a. 0,75m. Ik probeer zo kort mogelijk nemen want het is nooit goed om meters kabels te gebruiken als de afstand tussen de aansluiting van de dvd en van de Plasma maar 0,50m is.

Bij MM in de Basilix verkopzen ze alleen kabels van minimum 2 meters en dat vind ik te veel. Ik zoek kortere kabels. Weten jullie een winkel in Brussel waar ze kortere kabels verkopen?

Wat raden jullie aan de gewone HDMI kabel van Profigold of the OxyPure HDI Kabel van Profigold? :wink:

hstadman
23-09-2006, 15:26
Profigold verkoopt 2 soorten kabels, de gewone HDMI kabel van o.a. 1m en de OxuPure HDMI kabel van o.a. 0,75m. Ik probeer zo kort mogelijk nemen want het is nooit goed om meters kabels te gebruiken als de afstand tussen de aansluiting van de dvd en van de Plasma maar 0,50m is.

Bij MM in de Basilix verkopzen ze alleen kabels van minimum 2 meters en dat vind ik te veel. Ik zoek kortere kabels. Weten jullie een winkel in Brussel waar ze kortere kabels verkopen?

Wat raden jullie aan de gewone HDMI kabel van Profigold of the OxyPure HDI Kabel van Profigold? :wink:

De oxipure zou de betere moeten zijn maar dat kun je alleen zelf op je eigen installatie testen.

BASIL
23-09-2006, 18:27
Profigold verkoopt 2 soorten kabels, de gewone HDMI kabel van o.a. 1m en de OxuPure HDMI kabel van o.a. 0,75m. Ik probeer zo kort mogelijk nemen want het is nooit goed om meters kabels te gebruiken als de afstand tussen de aansluiting van de dvd en van de Plasma maar 0,50m is.

Bij MM in de Basilix verkopzen ze alleen kabels van minimum 2 meters en dat vind ik te veel. Ik zoek kortere kabels. Weten jullie een winkel in Brussel waar ze kortere kabels verkopen?

Wat raden jullie aan de gewone HDMI kabel van Profigold of the OxyPure HDI Kabel van Profigold? :wink:

De oxipure zou de betere moeten zijn maar dat kun je alleen zelf op je eigen installatie testen.

Ik heb donderdag de HDMI en RCA audio kabels van OxyPure besteld bij Steyleman in Brussel. 1,50m. voor 85€. In Grimbergen, op de Vilvoordsesteenweg, is er een showroom waar ze demonstraties doen. Ze verkopen grote merken o.a. B&O, ... . Ze gebruiken alleen OxyPure kabels in hun showroom. Ik vond het beeld en geluidskwaliteit fantastich. Veel geld hoef je niet te betalen om goede kabels te hebben.
Volgende week ga ik er 50 meters kabel voor de luidsprekers kopen, ook van OxyPure. :wink: