PDA

Bekijk de volledige versie : Futurama R2 NL release - Eindelijk!



lepertum
23-08-2006, 17:49
Op de site van DVDzone2 staat Futurama seizoen 1 gepland voor 6 september :D Schitterend nieuws imo
De prijs komt neer op 29.99 + 2€ verzendkosten, zeker een redelijke prijs. Me = happy :)

http://img117.imageshack.us/img117/8310/156082fy0.jpg

Eric B.
23-08-2006, 18:40
bij VanLeest in de pre-order voor €24,99 en dan nog €1,95 verzendkosten erbij dus daar issie goedkoper :wink:

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=1062965&navid=47

Urnie
23-08-2006, 20:23
Ik zag m laatst volgens mij al liggen bij Van Leest. Deze versie zit echter niet in een mooie box, maar in een simpele keepcase waar 3 dvd's in passen.

Mark de Jong
23-08-2006, 20:58
Ik zag m laatst volgens mij al liggen bij Van Leest. Deze versie zit echter niet in een mooie box, maar in een simpele keepcase waar 3 dvd's in passen.

Was ongetwijfeld de Australische.

Mich
23-08-2006, 21:15
Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden, is er het belangrijke feit dat ik de BOX al heb met de 4 seizoen. Nothing can beat that :twisted:

Werner
23-08-2006, 21:35
De box van S1 is waarschijnlijk inhoudelijk gelijk aan de UK-box. Die had al Nederlandse ondertiteling, S2 tot en met 4 niet.

Ben wel eens benieuwd of ze iets aan de ondertiteling hebben veranderd. Op de UK-versie wordt "Bender" in het Nederlands ondertitelingsspoor als "Buiger" vertaald. Which sucks of course.

lepertum
23-08-2006, 21:40
Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden, is er het belangrijke feit dat ik de BOX al heb met de 4 seizoen. Nothing can beat that :twisted:

Waarom raad je Mediadis af dan? heb er al verscheidene keren iets besteld en het is keer op keer vlot gegaan, 1 keer was hun voorraad uitgeput maar toen had ik m'n geld de volgende week alweer terug (y)
Van de Benelux sites die ik gebruik om dvd's te bestellen vind ik mediadis toch 1 van de betere, hun aanbod ligt veel hoger dan andere sites, hun acties zijn altijd wel de moeite en hun layout is heel netjes en overzichtelijk.
Jullie Nederlanders hebben natuurlijk wel nog Bol.com, welke ik niet heb, maar die er zeker beter uitziet.

Urnie
23-08-2006, 21:40
Ik zag m laatst volgens mij al liggen bij Van Leest. Deze versie zit echter niet in een mooie box, maar in een simpele keepcase waar 3 dvd's in passen.

Was ongetwijfeld de Australische.

Dat zou zomaar kunnen. Ik moest even lachen om hoe lelijk en duur ik het vond en heb m toen weer teruggezet.

Werner
23-08-2006, 21:40
Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden,

"We"= koninklijk meervoud?

Master S
23-08-2006, 22:47
Ja se, ik heb nu weekske geleden bij Play S2 tot 4 besteld voor 25 euro per stuk, dus ik ben content. Who needs ned subs anyways hehe :wink:

Werner
23-08-2006, 23:10
Och ja... hoe vaak heb ik al niet "pruimtabak" gezien in de ondertiteling van Star Wars ;).

Zelfs in de novel-adaptaties... daar maken ze van "Chewie" dan "Pruimpje". :(

Marc Raps
24-08-2006, 10:42
Och ja... hoe vaak heb ik al niet "pruimtabak" gezien in de ondertiteling van Star Wars ;).

Zelfs in de novel-adaptaties... daar maken ze van "Chewie" dan "Pruimpje". :(

:shock:

Lorre
24-08-2006, 11:24
S1 koop ik niet want heb deze al. Hopelijk komt de rest ook uit.

Ik heb maar 1 klacht van Mediadis. Kreeg Stargate S6 binnen vol met krassen en bulten in de cover. er zat ook een rekker errond die stevig was aangedrukt dus als je die wegdeed zag je de volledige afdruk in uw cover staan. Ik open de doos en zie dat er allemaal stickers hangen aan men DVD's. Meteen terug opgestuurd en een tegoed bon gekregen. S7 besteld en die was net als de voorgaande (behalve Nr. 6) in perfecte staat. Anders nog nooit geen klachten gehad van Mediadis. Denk dat je de enige bent Mich.

Lorre
24-08-2006, 11:33
Idd zeer netjes opgelost. Daarom heb ik ook volste vertrouwen in Mediadis.
Een soort elastiek. Was van kunststof gemaakt en erg stevis aangedrukt tegen de cover. Heel goed aangespand. Ze wisten niet hoe dit kon komen, maar toch maar zo terug op gestuurd. Ze gingen dit onderzoeken.

Werner
24-08-2006, 12:16
Lijkt me toch netjes opgelost? Wat is een 'rekker' trouwens?

Rekker = elastiek.
Zoals in het bekende spreekwoord van Urbanus:
"Alleen een dikzak voelt zich lekker
In een zwembroek zonder rekker"

Esteban
24-08-2006, 12:47
:D Urbain toch.

Ik ben blij dat de Futurama's eindelijk verschijnen voor ons, de Belgen en Nederlanders. Hoe kan het ook anders? Er zijn series die het nog niet half zo goed doen en op DVD verschijnen. Nu kan ik niet meer zeggen dat 'the Simpsons' de enige serie is die ik ooit in huis haal.

Fafa
24-08-2006, 12:55
Ik heb de seizoenen op DVD al jaren in huis, maar mooi dat ze nu ook in Nederland te krijgen zijn. Echt een top animatieserie! Whoehoeoeoee

pokalapoketl
24-08-2006, 13:19
Zeer mooi inderdaad voor de mensen die NL-subs nodig hebben :).

Ik zag van de week die complete UK box bij de MM ArenA. Die wou ik ook hebben maar dat was natuurlijk toen hij (tijdelijk) OOP was, toen heb ik ze maar los aangeschaft.

Mich
24-08-2006, 19:43
Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden,

"We"= koninklijk meervoud?

inderdaad ... waarschijnlijk te veel tekenfilms gezien. Als je de 4 seizoenen van Futurama ziet, moet je gewoon doordraaien. Gewoon geschift is die handel.

Mich
24-08-2006, 19:44
Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden, is er het belangrijke feit dat ik de BOX al heb met de 4 seizoen. Nothing can beat that :twisted:

Waarom raad je Mediadis af dan? heb er al verscheidene keren iets besteld en het is keer op keer vlot gegaan, 1 keer was hun voorraad uitgeput maar toen had ik m'n geld de volgende week alweer terug (y)
Van de Benelux sites die ik gebruik om dvd's te bestellen vind ik mediadis toch 1 van de betere, hun aanbod ligt veel hoger dan andere sites, hun acties zijn altijd wel de moeite en hun layout is heel netjes en overzichtelijk.
Jullie Nederlanders hebben natuurlijk wel nog Bol.com, welke ik niet heb, maar die er zeker beter uitziet.

Gewoon dat de gegevens op hun site niet kloppen met de werkelijkheid. Dat het verschrikkelijk lang duurt voor ik antwoord krijg. Wij zijn trouwens Belgen ;) Waarschijnlijk een combinatie van toevallige factoren die me ff genoeg doen hebben van hun. Zal iedereen misschien wel es overkomen.

Werner
24-08-2006, 22:23
inderdaad ... waarschijnlijk te veel tekenfilms gezien. Als je de 4 seizoenen van Futurama ziet, moet je gewoon doordraaien. Gewoon geschift is die handel.

Amen to that!

Esteban
05-09-2006, 15:15
Eindelijk heb ik 'm, Futurama Season One

Ik zeg JEUJ :k: omdat ik 'm na al die jaren heb. Maar ik zeg ook :(. Omdat ik dacht dat de boxen even sjiek zouden zijn als die van the Simpsons met een gat in en al. Maar het is een karton rond drie gewone keep-cases. Welliswaar één leuk detail, '30th Century Fox'.

edit : en verdikkeme, iemand reclameklevers die niet los te krijgen zijn en restjes achterlaten los te krijgen?

pokalapoketl
05-09-2006, 16:55
Eindelijk heb ik 'm, Futurama Season One

Ik zeg JEUJ :k: omdat ik 'm na al die jaren heb. Maar ik zeg ook :(. Omdat ik dacht dat de boxen even sjiek zouden zijn als die van the Simpsons met een gat in en al. Maar het is een karton rond drie gewone keep-cases. Welliswaar één leuk detail, '30th Century Fox'.

edit : en verdikkeme, iemand reclameklevers die niet los te krijgen zijn en restjes achterlaten los te krijgen?

Wees blij dat hij niet als die Australische versie is. Dan heb je alleen maar een standaardkeepcase. Nu heb je tenminste ook het artwork van de drie voorkanten die je naast elkaar kan leggen.

Werner
06-09-2006, 00:08
Kan iemand die de NL versie van seizoen 1 heeft voor mij eens even checken of in aflevering 1 de naam Bender nog steeds in "Buiger" is vertaald? (o.a. in de scène waarin Fry en Bender in het café zitten, na hun mislukte ervaring in de Suicide Booth).

Overigens... ik dacht dat mijn UK-versie ook nog artwork vanbinnen had, transparante doosjes met nog enkele grappige tekeningen erin.

Marc Raps
06-09-2006, 00:31
Kan iemand die de NL versie van seizoen 1 heeft voor mij eens even checken of in aflevering 1 de naam Bender nog steeds in "Buiger" is vertaald? (o.a. in de scène waarin Fry en Bender in het café zitten, na hun mislukte ervaring in de Suicide Booth).

Overigens... ik dacht dat mijn UK-versie ook nog artwork vanbinnen had, transparante doosjes met nog enkele grappige tekeningen erin.

Hebben de NL versies dat niet dan? Lutsers!

Meh, dubbel-dip niet nodig, zet toch ondertitels altijd uit. Momenteel weer rustig aan de serie opnieuw aan 't kijken. Bijna klaar met vol. 2. :D

Esteban
06-09-2006, 07:57
Nope, de NL versies hebben dat niet. :(

Werner, (snel eens gekeken) yup, Bender is vertaald als Buiger. En nu valt me plots op dat ik die ondertitels amper lees en onbewust naar het engels zit te luisteren ... :? Allé. Daar wacht ik dan op.

Werner
06-09-2006, 08:01
Meh, dubbel-dip niet nodig, zet toch ondertitels altijd uit.

Voor de honderdduizendste keer: dat is niet voor iedereen een optie :evil:

Marc Raps
06-09-2006, 12:29
Meh, dubbel-dip niet nodig, zet toch ondertitels altijd uit.

Voor de honderdduizendste keer: dat is niet voor iedereen een optie :evil:

Wel duh. Ik bedoelde ook niet dat het uitbrengen met Nederlandse ondertitels onnodig was, maar dat ik het niet nodig vind ze opnieuw aan te schaffen. Voor de duidelijkheid.

Tom Wollaert
06-09-2006, 13:03
In de Free Record Shop hier staat hij ook voor €29.99. Als ze alle seizoenen gaan uitbrengen, ga ik misschien de R2NL's kopen en dan m'n R2UK's verkopken.

Werner
06-09-2006, 15:46
Wel duh. Ik bedoelde ook niet dat het uitbrengen met Nederlandse ondertitels onnodig was, maar dat ik het niet nodig vind ze opnieuw aan te schaffen. Voor de duidelijkheid.

Aah, zo! :P Was niet kwaad bedoeld hoor.
(denkt bij zichzelf: maar iedere extra verkochte Futurama-box is er eentje meer ...) :twisted:

Werner
06-09-2006, 15:47
In de Free Record Shop hier staat hij ook voor €29.99. Als ze alle seizoenen gaan uitbrengen, ga ik misschien de R2NL's kopen en dan m'n R2UK's verkopken.

Om het met een Futurama-titel te zeggen: I Second That Emotion!
(en nu ga ik me effe inhouden om nog langer over Futurama te posten, want anders krijg ik het verwijt dat ik net als een bepaald ander persoon op dit forum altijd uit hetzelfde vaatje tap )

Mich
06-09-2006, 19:45
In de Free Record Shop hier staat hij ook voor €29.99. Als ze alle seizoenen gaan uitbrengen, ga ik misschien de R2NL's kopen en dan m'n R2UK's verkopken.

Om het met een Futurama-titel te zeggen: I Second That Emotion!
(en nu ga ik me effe inhouden om nog langer over Futurama te posten, want anders krijg ik het verwijt dat ik net als een bepaald ander persoon op dit forum altijd uit hetzelfde vaatje tap )

Don' stop being you :twisted:

Marc Raps
06-09-2006, 20:27
Wel duh. Ik bedoelde ook niet dat het uitbrengen met Nederlandse ondertitels onnodig was, maar dat ik het niet nodig vind ze opnieuw aan te schaffen. Voor de duidelijkheid.

Aah, zo! :P Was niet kwaad bedoeld hoor.

Oh, dat dacht ik even, door dit:


:evil:

Maar alles is weer koek en ei.

Hurray!

Werner
06-09-2006, 22:22
Wel duh. Ik bedoelde ook niet dat het uitbrengen met Nederlandse ondertitels onnodig was, maar dat ik het niet nodig vind ze opnieuw aan te schaffen. Voor de duidelijkheid.

Aah, zo! :P Was niet kwaad bedoeld hoor.

Oh, dat dacht ik even, door dit:


:evil:

Maar alles is weer koek en ei.

Nee nee, het Engels van mijn huisgenoten is gewoon niet al te best om de finesses te kunnen volgen van such great comedy als Futurama... oeps, daar begin ik weer!


Hurray!

Wook wook wook wook... and some food, maybe???

Digi-gek
07-09-2006, 17:12
Nederlandse Futurama DVDs? Laat ik nu alle seizoenen al op DVD hebben. En seizoen 1 met Nederlandse ondertitels. FOX slaat de plank hier echt mis. De meeste fans hebben de boxsets al en aangezien Futurama vrijwel geen naamsbekendheid heeft in Nederland zal een Nederlandse re-release weinig opleveren. :roll:

Ik ga voor Nederlandse ondertiteltjes echt niet double-dippen. Die grappen vertalen toch niet naar het Nederlands.

Mich
08-09-2006, 20:12
Nederlandse Futurama DVDs? Laat ik nu alle seizoenen al op DVD hebben. En seizoen 1 met Nederlandse ondertitels. FOX slaat de plank hier echt mis. De meeste fans hebben de boxsets al en aangezien Futurama vrijwel geen naamsbekendheid heeft in Nederland zal een Nederlandse re-release weinig opleveren. :roll:

Ik ga voor Nederlandse ondertiteltjes echt niet double-dippen. Die grappen vertalen toch niet naar het Nederlands.

Dat zal best wel meevallen. Vergeet niet dat kleine kids het Engels nog niet bij machte zijn. De echte fans hebben deze boxen allang. Maar de massa, die zal nu pas kopen.

Ik heb dus alles al. Die speciale box met de 4 seizoenen. It is so damn cool :)

YAH87
09-09-2006, 11:53
Seizoen 1 afgelopen donderdag @ Van Leest opgehaald voor €19,99.
Ik heb dus kennelijk de Australische versie gehaald in een keepcase.
De box zag ik ook staan en die kost €29,99. :P

Ik heb er geen moeite mee dat 'ie in een keepcase zit ipv een box. Als je zo simpel geld kan besparen...Tja dan denk ik om een zekere iemand te quoten; "Bite my shiny metal ass",ik neem wel de case voor dezelfde inhoud. :wink:

Werner
09-09-2006, 19:49
Als je zo simpel geld kan besparen...

You remind me of a certain lobster I know...

YAH87
16-09-2006, 12:23
Als je zo simpel geld kan besparen...

You remind me of a certain lobster I know...

Sorry, Futurama heb ik nooit helemaal kunnen volgen. :roll:
Heb niet veel afleveringen ervan kunnen zien maar de afleveringen die ik gezien heb, was wel lachen.
Ik wil met deze seizoenscase de nodig afleveringen inhalen.

Maar je bedoeld met lobster Zoidberg :?: , is die ook een krent dan? :) :P

Remco Sondagh
16-09-2006, 12:32
Ne, hij heeft gewoon geen geld. :D:D "Please if someone could spare me money to buy shoes?? " Briljant :D

Marc Raps
16-09-2006, 21:07
"What's this, two meals in one week?"

Bravestarr
16-09-2006, 21:29
Sterkste figuur uit de serie blijf ik Zapp vinden. Het is jammer dat hij niet zo hele vaak verschijnt, maar misschien ligt daarin juist de kracht dat ie leuk blijft.

"If we hit that bullseye, the rest of the dominoes should fall like a house of cards. Checkmate."

Zelf heb ik, zoals zo velen hier, de seizoenen al jaren in mijn bezit. De verpakking van de Nederlandse editie heeft niet de plastic sleeve om het karton heenzitten. Het is alleen een kartonnetje waarop ook het artwork van de plastic sleeve afgedrukt staat.

Remco Sondagh
16-09-2006, 22:18
Persoonlijk vind ik de Professor de beste zinnen hebben. Natuurlijk " Good news, everyone" :D En klassieke zinnen als " Yes, I see, something involving that many big words could easily destabilize time itself " :lol: :lol: Goede show. Blij dat ie terugkomt :D

Marc Raps
16-09-2006, 23:10
Persoonlijk vind ik de Professor de beste zinnen hebben. Natuurlijk " Good news, everyone" :D En klassieke zinnen als " Yes, I see, something involving that many big words could easily destabilize time itself " :lol: :lol: Goede show. Blij dat ie terugkomt :D

"Oh my..." citeer ik zelf ook vaak. Dat, en "baldercrap!" :)

Morgen maar weer 'ns een afleveringetje kijken. :D

Werner
16-09-2006, 23:37
Maar je bedoeld met lobster Zoidberg :?: , is die ook een krent dan? :) :P

Zoidberg is de kreeft, ja. Zit altijd te slijmen omdat hij een tekort heeft aan (1) eten, (2) geld, samenhangend met probleem (1), en (3) een correcte lichaamshygiëne, omdat hij om (1) op te lossen bij gebrek aan (2) de vuilnisemmers scant op wat bruikbaars...

Jurgen V
17-09-2006, 00:05
De aflevering dat hij helemaal psychisch werd omdat het paringstijd voor kreeften was is fantastisch! :lol:

slagter
17-09-2006, 00:24
Zijn er al release-data bekend van de overige seizoenen....?

Aeneas
17-09-2006, 00:32
Ik weet niet waarom maar Zoidberg is toch wel mijn favoriete karakter van Futurama! :D :D
Echt een heerlijk figuur! :P

Zoidberg: I'll have a look but I warn you, I'm an expert on humans, not robuhts.
Fry: Er, I'm not Bender, I'm Fry.
Zoidberg: Really? I thought you were the robuht.
Fry: Nope, human.
Zoidberg: Alright, alright, spare me your life story.

-

Zoidberg: Bah! Good riddance to them! Now Zoidberg is the popular one!

:lol: :lol:

Werner
17-09-2006, 13:55
Ik weet niet waarom maar Zoidberg is toch wel mijn favoriete karakter van Futurama! :D :D
Echt een heerlijk figuur! :P

De mijne ook

"Hurray! And now it's time for ZOIDBERG's song!
- When I was two there was a tidal wave..."
(eindcredits lopen)

"... oooh"

pokalapoketl
17-09-2006, 14:43
Zoidberg: "Good bye friends! I'll miss you ... Good riddance to them. Now Zoidberg is the popular one!"
Farnsworth: "Yes, yes. Let's all talk to Zoidberg."

Ralfers
17-09-2006, 22:19
Bender: "I don't see anyone kissing my ass!"
Zoidberg: "Allriiiight, I'm coooming!"

Marc Raps
18-09-2006, 20:19
"Kittens give Morbo gas."

Werner
18-09-2006, 22:35
"Kittens give Morbo gas."

Hey! Je steelt mijn favoriete quote!
Morbo, nog zo'n zalig figuur!
"Pathetic humans have weak knees! Ha! Morbo's race will find this information VERY interesting indeed! Mwhoehahahaha!"

Jurgen V
18-09-2006, 23:03
"Kittens give Morbo gas."

Hey! Je steelt mijn favoriete quote!
Morbo, nog zo'n zalig figuur!
"Pathetic humans have weak knees! Ha! Morbo's race will find this information VERY interesting indeed! Mwhoehahahaha!"

En dan zijn collega nieuwslezeres die gezellig meelacht en verder gaat met het nieuws. :lol:

Morbo 8)

Aeneas
30-11-2006, 19:00
Is er al bekend wanneer seizoen 2 van Futurama gaat verschijnen?

aemir
30-11-2006, 22:02
ik denk eind december.......

Rob_1983
08-12-2006, 11:46
voor wat het waard is.
Ik zie dat bij mediadis.com futurama seizoen 4 de franse versie nederlandse ondertiteling heeft

Werner
23-12-2006, 23:13
voor wat het waard is.
Ik zie dat bij mediadis.com futurama seizoen 4 de franse versie nederlandse ondertiteling heeft

Die informatie is fout, maar ik heb hier wel iets anders waar ik al de hele dag loop van te watertanden:

Ik heb net een releasebericht van Fox doorgekregen waar voor 3 januari 2007 de Futurama Monster Box aangekondigd staat. Nu is deze al een tijdje te krijgen in de UK, maar ik vroeg me af of er iemand soms weet of dit nu (EINDELIJK) een Nederlands ondertitelde versie is... Spijtig genoeg is het persbureau van Fox tot... 2 januari dicht, maar als 3 januari de versie met de 4 seizoenen ergens te bespeuren is en alle vier de seizoenen NL ondertiteling hebben, is de kans dat ik'm ga kopen 99,99 % with 0,01 % error margin...

Lorre
24-12-2006, 10:13
Leuk. Brengen ze eerst S1 uit en zouden ze dan een Monster box uitbrengen om daar eerst geld aan te verdienen en daarna ze pas uitbrengen apart.

Rob_1983
24-12-2006, 11:31
die box die in engeland uit is, is dat die die je kunt kopen bij play.com? want precies die box heb ik ook thuis liggen (al een jaar ofzo) en daar staan geen nederlandse ondertiteling op.

maar die box komt dus ook in nederland uit? zo ja waar kan je die kopen dan want bij bol.com kun je hem nog niet bestellen. en hoeveel kost die box? als er ondertitels opzitten dan ga ik hem ook zeker kopen.

Werner
25-12-2006, 23:10
maar die box komt dus ook in nederland uit? zo ja waar kan je die kopen dan want bij bol.com kun je hem nog niet bestellen. en hoeveel kost die box? als er ondertitels opzitten dan ga ik hem ook zeker kopen.

Wel, dat zijn nu precies alle details die we nog niet weten. Ik heb het persbureau van Fox om meer informatie gevraagd, maar voor die mensen is het natuurlijk óók kerstvakantie. Meer dan de vermelding op de releaselijst "Futurama Monster Box kooprelease 3/1/2007" heb ik niet, maar ik hou het zeker en vast in de mot!

dvdfre@k
01-01-2007, 18:43
03-01-2007 Futurama (Monster Box) TV film/serie FOX Home Entertainment
nieuws is al bekend :oops:

Ken
06-01-2007, 12:15
Heeft er zich iemand de box al aangeschaft???

noXius-
06-01-2007, 14:32
vanwaar hebben de anderen deze box? is deze box R2 met english sub ergens goedkoop te vinden?

Tom Wollaert
16-01-2007, 19:26
Al nieuws ondertussen van de box?

Lorre
16-01-2007, 19:56
Ik dacht dat de box enkel voor franstaligen waren en dus het persbericht van ons niet volledig klopte. Ook dacht ik dat 3 van de 4 seizoenen in Frankrijk NL ondertiteld zijn.

Werner
16-01-2007, 22:33
INnderdaad, ze hadden zich bij Fox vergist...
http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=2542

Als jullie dus morgen in de krant zien staan "doorgedraaide fan valt persverantwoordelijken aan", dan weten jullie wie het is :mrgreen:

TIMMEH
31-01-2007, 00:31
Just to recap;

vooralsnog is Futurama Seizoen 1, het enige dat verkrijgbaar is met NL ondertiteling?

Werner
31-01-2007, 13:37
Just to recap;

vooralsnog is Futurama Seizoen 1, het enige dat verkrijgbaar is met NL ondertiteling?

Inderdaad! De informatie van Fox is niet altijd even doorzichtig...

Mich
04-03-2007, 17:01
Just to recap;

vooralsnog is Futurama Seizoen 1, het enige dat verkrijgbaar is met NL ondertiteling?

Inderdaad! De informatie van Fox is niet altijd even doorzichtig...

Werner heb jij die Britse monsterbox niet?
Op enkele van die 4 boxen staan wel NLO. En het is een heel mooie box

Werner
04-03-2007, 17:06
Werner heb jij die Britse monsterbox niet?
Op enkele van die 4 boxen staan wel NLO. En het is een heel mooie box

Nee, ik heb 'm niet, ik heb de 4 seizoenen los. Ik dacht dat enkel het eerste seizoen NL ondertiteling had, ik heb in elk geval nog nooit een versie van S2-S3-S4 gezien die wél NL subs had.

Mich
04-03-2007, 17:13
Werner heb jij die Britse monsterbox niet?
Op enkele van die 4 boxen staan wel NLO. En het is een heel mooie box

Nee, ik heb 'm niet, ik heb de 4 seizoenen los. Ik dacht dat enkel het eerste seizoen NL ondertiteling had, ik heb in elk geval nog nooit een versie van S2-S3-S4 gezien die wél NL subs had.

Inderdaad, enkel het 1e heeft NLO.
Ik heb lang getwijfeld aan de aankoop. Geen NLO, lukt dat wel? Na een paar films geprobeerd te hebben, had ik door van wel.
En toe stond het dink in promotie en nu staat ie mooi in de kast. Heel mooi dingetje.

Uiteraard ook een goede serie

Lorre
04-03-2007, 20:40
De Franse versie van S4 zou wel Nederlandse ondertiteling bevatten.

http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=159942

Werner
04-03-2007, 22:44
De Franse versie van S4 zou wel Nederlandse ondertiteling bevatten.

http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=159942

Zou kunnen want de Frans gedubde versie was nog niet helemaal af toen de UK versie verscheen. Sommige afleveringen hebben een Franse dub, andere niet (nl. diegene die toen nog niet vertoond waren in het Franse landsgedeelte). Mogelijk is het dus niet de UK-versie zoals de drie anderen. Anderzijds heeft de Duitse versie van S4 geen Nederlandse ondertiteling, dat heb ik ooit geverifieerd.

Als iemand dit expliciet zou kunnen bevestigen of ontkrachten...