PDA

Bekijk de volledige versie : Halloween H20 [DVD]



Koen Koene
18-07-2001, 23:01
Halloween H20 [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=44)

JW v.Veen
31-07-2002, 12:32
In de hele serie van Halloween producties vindt ik deze toch echt de enige echte waardige opvolger van de eerste Halloween. Het verhaal vindt ik goed aansluiten op deel 1, veel beter dan de originele deel twee van ca. 20 jaar geleden. Steve Miner legt in H20 meerdere malen verwijzingen naar deel 1. Ook al is het verhaal goed (voor een horror-vervolg), de kwaliteit van de DVD (beeld & geluid) zijn gewoontjes:
Beeld = ***
Geluid = ***
Extra's = **

Maarten van Krimpen
28-01-2003, 14:20
Ik vraag me iets af. In het allereerste deel is Laurie nog een babysitter die verder geen familie van Michael Myers. En nu plotseling wel!

SuperDre
19-07-2003, 12:46
dan moet je de eerste film toch nog maar eens goed bekijken.... (en nog een paar opvolgende delen)

Maarten van Krimpen
26-09-2003, 11:38
Deel twee heb ik nog steeds niet gezien, deel een ken ik inmiddels uit m'n hoofd. Ik begrijp het nog steeds niet. Michael had z'n zus toch al vermoord?

Rickje
27-09-2003, 13:32
Goede film al vond ik de delen ervoor spannender dan dit deel maar toch is hij goed.
Ik heb zelf deel 8 nog niet gezien maar ik verwacht ook niet dat hij absoluut geweldig is dus dat is dan wel weer jammer.
Want nu snap ik niet hoe hij tot leven is gekomen als zijn kop eraf is gehaald met een bijl in het vorige deel. :?

SuperDre
27-09-2003, 13:40
Ik vraag me iets af. In het allereerste deel is Laurie nog een babysitter die verder geen familie van Michael Myers. En nu plotseling wel!

ik meen dat het zo zit, Micheal had toen hij nog klein was zijn familie vermoord (op zijn oudste zusje na), deze zus is toen geaddopteerd, en micheal was in een gesticht gedumpd.. Daarom zat Micheal ook achter Laurie aan omdat dus zijn echte zus is.. ik geloof dat het ergens in een aflevering verteld wordt, weet alleen niet meer welke

Gabriel B.
27-09-2003, 15:29
Middelmatige film die teert op het succes van de Scream-serie.

Maarten van Krimpen
27-09-2003, 19:29
Ik heb zelf deel 8 nog niet gezien maar ik verwacht ook niet dat hij absoluut geweldig is dus dat is dan wel weer jammer.
Want nu snap ik niet hoe hij tot leven is gekomen als zijn kop eraf is gehaald met een bijl in het vorige deel. :?

Hoewel de meeste recensenten en mensen deel 8 waardeloos vonden, was ik na de eerste scene gelijk verliefd op deze film. Het voorspelbare is juist het leuke van deze film. Je kan vrijwel meteen al voorspellen wie er gaat overleven, en het is stoer om te kijken of je gelijk hebt... En over die onthoofding; wanneer scenarioschrijvers aan het woordje 'geld' denken, vinden ze altijd wel een smoes om de serial-killer (zo ook Jason Voorhees) tot leven te wekken. K weet niet meer precies wat het dit keer was, maar ongeloofwaardig was het wel, d8 ik... :lol:

AlperCino
30-04-2004, 09:33
ik heb alle delen van halloween op dvd en ik vind ze echt allemaal goed behalve 3e moesten ze ook met Michael Myers doen(jammer).Maar als ik toch een goeie moet kiezen, deel 6 spreekt mij het meest aan want daar wordt echt alles uitgelegd hoe het komt dat michael myers zo moordlustig is geworden en veel spanning in de film ......H20 praten ze alleen maar over de moorden in deel 1&2 net of er geen moorden waren in deel 4,5&6
laatste deel ook het zelfde er wordt nooit over jamie gesproken die in deel 6 werdt vermoord. maar ik hoop dat ze het goedmaken in deel 9 die ook binnenkort uitkomt.... michael gaat naar die gesticht waar hij vroeger zat heb ik gehoord..

Rickje
02-05-2004, 21:24
ik heb alle delen van halloween op dvd en ik vind ze echt allemaal goed behalve 3e moesten ze ook met Michael Myers doen(jammer).Maar als ik toch een goeie moet kiezen, deel 6 spreekt mij het meest aan want daar wordt echt alles uitgelegd hoe het komt dat michael myers zo moordlustig is geworden en veel spanning in de film ......H20 praten ze alleen maar over de moorden in deel 1&2 net of er geen moorden waren in deel 4,5&6
laatste deel ook het zelfde er wordt nooit over jamie gesproken die in deel 6 werdt vermoord. maar ik hoop dat ze het goedmaken in deel 9 die ook binnenkort uitkomt.... michael gaat naar die gesticht waar hij vroeger zat heb ik gehoord..

Deel 6 was ook het donkerste deel zeg maar van alle delen..deze sprak mij ook erg aan.. hij was in iedergeval het engst :roll:

Maarten van Krimpen
03-05-2004, 10:12
Uuuuh, ik vond deel 6 vreselijk. Ik heb ze ook allemaal, maar ik vond, op deel 3 na, deel 6 het slechtste deel. Mijn favorieten zijn deel 1, 4 en 8 :D .

Rickje
05-05-2004, 18:26
Uuuuh, ik vond deel 6 vreselijk. Ik heb ze ook allemaal, maar ik vond, op deel 3 na, deel 6 het slechtste deel. Mijn favorieten zijn deel 1, 4 en 8 :D .

En deel 6 ook :twisted: :wink:

AlperCino
10-05-2004, 08:59
Uuuuh, ik vond deel 6 vreselijk. Ik heb ze ook allemaal, maar ik vond, op deel 3 na, deel 6 het slechtste deel. Mijn favorieten zijn deel 1, 4 en 8 :D .

En deel 6 ook :twisted: :wink:

wat vond je dan zo vreselijk aan deel 6??

ik vind alle delen van halloween goed zelfs 3e deel alleen deel 6 wat meer

Rickje
10-05-2004, 16:50
Uuuuh, ik vond deel 6 vreselijk. Ik heb ze ook allemaal, maar ik vond, op deel 3 na, deel 6 het slechtste deel. Mijn favorieten zijn deel 1, 4 en 8 :D .

En deel 6 ook :twisted: :wink:

wat vond je dan zo vreselijk aan deel 6??

ik vind alle delen van halloween goed zelfs 3e deel alleen deel 6 wat meer

Ik vond niks vreselijks aan deel 6.. als je leest :roll:
Maarten zijn favorieten delen uit de Halloween reeks zijn deel 1,4 en 8
En ik zeg deel 6 ook :wink: en hij vond deel 6 een stuk minder

AlperCino
12-05-2004, 12:17
Uuuuh, ik vond deel 6 vreselijk. Ik heb ze ook allemaal, maar ik vond, op deel 3 na, deel 6 het slechtste deel. Mijn favorieten zijn deel 1, 4 en 8 :D .

En deel 6 ook :twisted: :wink:

wat vond je dan zo vreselijk aan deel 6??

ik vind alle delen van halloween goed zelfs 3e deel alleen deel 6 wat meer

Ik vond niks vreselijks aan deel 6.. als je leest :roll:
Maarten zijn favorieten delen uit de Halloween reeks zijn deel 1,4 en 8
En ik zeg deel 6 ook :wink: en hij vond deel 6 een stuk minder

oww sorry ik heb de verkeerde quote geklikt mijn vraag was voor die andere .... :D :oops:

Wizz-Art
12-05-2004, 18:30
Ik heb ze allemaal, deel 3 was jammer genoeg zonder Michael maar ook die vond ik goed!

Drielmans
01-11-2004, 16:37
Alle Halloween films hebben wel iets wat ik er leuk aan vind (3 niet).
Hoewel ze allemaal niet even goedzijn, kijk ik ze nog regelmatig.
Mijn favorieten zijn: Halloween, halloween 4, halloween 6 ( producers cut) en H20.

shihuandgi
13-05-2005, 19:18
deel 4 is ontegensprekelijk de beste sequel van halloween,en dat machtig einde super!
michael myers is 10 keer beter en leuker dan jason en de halloween films hebben een bijzonder akelige sfeer en ik ben nu al een veteraan op horror gebied en ben nog nooit verschrokken geweest tijdens een film buiten enkele uitzonderingen..en halloween is er 1 van(hoe griezeliger en/of goorder een horrorfilm hoe beter ik slaap,zo ook in dit geval!).
zeker deel 4 is echt de beste horrorsequel ooit!

jason go home to freddy because michael is here!