PDA

Bekijk de volledige versie : SEG DVD -HD recorder bij Mediamarkt



Rens100
27-08-2006, 17:57
Bij de Mediamarkt liggen al een paar weken flinke stapels dozen in de aanbiedingenhoek met als inhoud: Een SEG harddisk DVD recorder (160 Gb) met als typenummer SEG WK HDD 160D. Prijs: EUR 199
Gezien de sportieve doos en typeaanduiding denk ik dat het een speciale versie was rondom het WK voetbal.

Eenmaal thuis kan ik via Internet niets terugvinden over deze DVD HD recorder. Niet welke opties deze heeft en al helemaal geen gebruikerservaringen. Uberhaupt vind je nauwelijks iets over SEG. Weet iemand hier iets meer van af? Zou helemaal mooi zijn als iemand deze recorder gekocht heeft en zijn ervaringen wil delen...

Thanks! Rens.

jan1
11-04-2007, 10:38
Beste Rens,
Ik loop tegen hetzelfe probleem aan. Ik heb de recorder 1 maand en bevalt mij goed.
Ik heb echter sinds kort een probleem met de afstandsbediening. Er zit nu een vertraging in zodat het programeren wel erg lang duurt. Deze vertraging krijg iok er niet meer uit. Weet lij misschien een oplossing ?

Jan

bainsaw
15-09-2008, 10:26
mijn nieuwe seg dvd recorder neemt slecht op (af en toe stilstaand beeld), ook mijn schijven zijn splinternieuw dus daar kan het probleem niet liggen. Heeft iemand een uitleg hiervoor? alvast bedankt, Steve:???:

chriskleton
22-10-2008, 16:18
hallo
ik heb in dec vorg jaar in duitsland deze dvd recorder op de kop ge tikt maar je kan der echtr niks mee wij zijn net verhuis van groningen naar friesland maar in friesland zij de zenders anders dus moest het op niewe maar hij vakt niet meer in te stellen wie kan helepen mail dan aub naar chriskleton@hotmail.com

groeten chris kleton